Заминаването! Ще ми липсваш Кам!

378 28 4
                                    

ГТА:
Днес е деня на заминаването. Найстина искам да видя Холанд и Дилън обаче без момчетата без моя Кам.

Събудих се в прегрътките на моя любим. За да го събудя го целунах леко по устните и седнах на корема му.

-Любов ако всеки ден ме събуждаш по този начин то искам да сме винаги заедно!-каза Кам сънено.

-Радвам се за което!-изпях

Станах от Кам и влязох в килера. Той беше като цяла стая, но поне имаше много място. Избрах си.

                        И

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

                        И

Но първо си взех един освежаващ душ

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Но първо си взех един освежаващ душ.
После се облякох и още преди да взема куфарите Кам ме изпревари. Взе ги и тръгна надолу. Момичетата пък бяха облечени точно като мен само, че в червено или синьо. Спогледахме се и се засмягме.

Збогувахме се с момчетата и с момичетата влязохме в колата. Джак и Наш щели да дойдат и да я вземат по-късно.

След като влязохме в самолета аз отново се панирах. Бях седнала с Шели а тя се опитваще да ме успокои. Накрая просто си пих приспивателното и заспах.

-Ании събуди се! Пристигаме!-Шели се опита да ме събуди.

Аз само изпуфтях и станах.
Тъкмо кацнахме и момчетата ми звъннаха.
Обадихме им се и им казахме, че тъкмо кацнахме. Струва ми се, че крият нещо. Попитах момичетата за същите съмнения, но явно аз само имам това въображение. Поогледахме се и видях Дилън и Холанд да ни чакат. Коремчето на Холанд не беше много голямо, но си личеше. Затичах се към тях и ги прегърнах. Запознах ги с Ел и се качихме в колата. Карахме известно време и пристигнахме в един двуетажен мезонет. Намерили са си страхотно жилище. Брат ми ни помогна да качим куфарите си в стаите ни. После слязохме на вечерия. Гледахме много филми ядохме пуканки и се пръскахме от смях.

ГТК:
С момчетата скрихме от момичетата, че ще правим парти в къщата. Е гостите трябва да дойдат в 8.30 а сега е 8. Бяхме купили допълнително алкохол и качествения го скрихме в тоалетната при препаратите за почистване, защото кой изобщо би търсил там алкохол ко не иска да се отрови с белината или кой знае ще му се падне джакпота.

Наредихме наргилетата по масите и тук там сложихме чаши с алкохол. Около бара бяхме наредил различни видове.

Ето и първите гости бяха тука. Междодругото Бен се оказа свестен човек.

Вече беше 12.30 и партито кърти.Аз не бях пиян. Не мислих да се напивам. Ако се напия стават лоши неща а най-лошото в случая да изневеря на моята Ани. Аз я обичам и не бих я наранил.Изведнъж ми замириса на изгоряло. Обърнах се някой беше изпуснал цигарата си върху алкохола и се бе запалил килима. Беше твърде голямо. Обадихме се бързо на пожарната, но сега били заети с друг случай а нямало служители. Опитахме се да го изгасим, но не се получи.

Е след 1 час пожарната дойде и угаси пожара. Сега стоим на улицата и гледаме изгорялата къща.

-Е хора къде ще останем?-попитах

-Дома ми не е много далеч от тук, но не е много голям.-каза Бен

ГТА:
Тези съмнения ставаха все по-лоши и не можех да заспя. Дано да са добре и просто да си въобразявам!
______________________________
Здрасти хора! Бях ви обещала, че вчера или днес да пусна глава. Е вчера не можах затова ето. Знам, че е кратка и скучна, но в последния миг разбрах, че утре съм фрашката с конролни надявам се да ме разберете.
Съжалявам за грешките!

В инстаграма си видях странно видео. Не знам дали сте го гледали. Змия беше изяла змия която пак беше изяла змия която е яла прилепи. Wtf беше потресаваща гледка.

Еее хора обичам ви! Бай бай❤❤💗❤❤❤💞❤💞❤💞❤💘💘💘💖💖💖💕💕💕💕💓💓💓💓💗💗💗💗💋💋💋💋💎💎💎💎💎💎🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

👑MAGCON👑Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ