А/Б
Здравейте хора първо преди да започнете да четете искам да дам големи благодарности първо на вас за 1К четения, много ви благодаря това, че четете книгата ми значи много за мен.
Други благодарности искам да дам на Gabriela622
Тя направи новата корица! Много ти благодаря Габи!ГТА:
1 месец по-късноЩом баща ми разбра за Джак го съди 5 години да стои зад решедките под строго наблюдение. С него лежи и приятелчето му Томи.
За нас ами ние си купихме ново жилище и утре се местим в него. От Лос Анджелис отидохме чак на Бали. Да вярно видяхте Бали. Баща ми купи триетажна къща с басейн с подземен етаж(фитнес и вътрешен басейн и баскетболно игрище. С нас ще живеят и близнаците Долан както и Сам. От Джак&Джак стана Джак&Мадисън.
Намерих си нова приятелка. Тя ни беше адвокатка обаче е на нашата възраст и с нея станахме много добри приятелки. Казва се Шели. Тя и Холанд са най-добри приятелки.
Холанд и Дилън се ожениха и сега живеят във Вегас. Последно говорих с Холанд преди една седмица и се оказа, че ще ставам леля.
И така всичко се подрежда.
Аз и Камерън сме като дупе и гащи непрекъснато сме заедно. Той ми е фриендито форевър. Наш си има приятелка която също ще бъде с нас казва се Елизабет на кратко Ел. И както казах живота се подрежда.Точно сега си седя и се тъпча като прасе на дивана с лаптопа на колена в едната ръка кокосов шейк а с другата си вземам палачинки със сметана и ягоди. Супер комбинация нали?
Тъкмо гледах Хрониките на Нарния и някой реши да влезе с гръм и трясък.
Ооо ма то било Наш натискащ се с Ел.-Ей влюбени гугутки наемете си стая. Тука има и по-малки хора от нас. Така, че айде Наши внимавай.-изтърсих
Отидох до него и взех от изпод дивана една кутийка Durex.
-Заповядай Наши, винаги е хубаво да имаш предпазни мерки-казах намигайки му
Качих се горе и ко да видя хората играят шише БЕЗ МЕН. Веднага влязох вътре и се облегнах на Картър.
-Хей мацки що не сте ма извикали да играя с вас на шише?-казах съблазнително
-Казахме ама кой да ни чуе? Тъкмо предизвикахме Кам да каже тайна която никой не знае.-казаха в хор
-Ооо така ли искам и аз да я чуя-казах намествайки се помежду Картър и Шон.
-Ами..... онзи ден ударих колата на Ани в едно дърво и купих нова-каза запецвайки
Знаех, че ме лъже, но реших да се хвана от мен да мине.
-Моляяя и аз защо не знам?-казах правейки се на ядосана *умствено вика "i'm the boss we"*
-Мислех, че ще ме премажеш-каза а Кам видимо успокоен.
-АХА Д-А Т-И Е З-А ПО-СЛЕД-НО.-изкрещяг спелувайки му го
Той се стресна и кимна.
Имаше много целувки, пиене, отъркване даже предизвикаха Тейлър и Картър да се целунат и до утре да се правят на гадженца. Това ме разби. Когато видях лицата им като казаха "до утре ще се правите на гаджета" не можех да не се посмея.
*След 6 часа*
Пияни сме до козирката. Сигурно сме изпили целия алкохол. А той хич не е малко. Имаше над 20 вида алкохол по пет бутилки. Сега като гледам сямо една водка бе останала. Взех я и си я делнах с Мади.
Накрая незнам кой с кой си легна, но видях Мадисън и Алекс да влизат в една стая заедно и май Алекс си мислеше, че съм аз а Мади си мислеше, че Алекс е Джак и си мислеха, че тоалетната е стаята им.
Мързеше ма да отида в мойта стая затова намерих най-блиския предмет на който мога да се просна и го намерих. Не беше много мек но с една много твърда възглавница стана. Краката все ми бяха потни ли мокри ли ама живота не е перфектен.*на сутринта*
Телефона ми ме събуди. Видях, че това е алармата и станах. Съжалих, зящото все едно 15 кг. чук ме е ударил. А когато видях къде съм легняла ми стана лошо.
Бях сложила стол до тоялетната чиния и съм се разположиля на тях а краката ми бяха в гърнето. Веднага станах и се изкъпах. Затворих очи замалко и гледам имаме само 1 час докато излети самолета ни излязох от тоалетната на ...... Картър 😂😂😂 и слязох доло. Обиколих всички спални и събудих хората в тях. Облякох се с дрехите които си бях оставила от багажа си и излетях от къщата с останалите.
Качихме се в лимозината и тръгнахме.Щом пристигнахме Кам и Мат обилно обраха всички десерти от хладилника и ги пъхнаха в гащите си.😂😂😂.
За жалост не позволиха на Кам и Мат да преминат с всичката тая храна и се наложи да си бъркат в панталоните, за да я вадят 😂😂
В самолета бях с Алекс и гледахме филми пък останалите бяха на произвола на съдбата.
Кам и Наш бяха пред нас и си говориха нещо.Какво ли ще се случва с нас не знам., но засега всичко е перфектно.
DU LIEST GERADE
👑MAGCON👑
FanfictionМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...