2

753 40 0
                                    

ГТНА:
Събудих се в прегрътката на Камерън. Всички други бяха или на земята или по канапетата и масата. Станах по най-бързия начин. Абе с една дума хич не ми пукаше за него точно в момента. Ама той си продължи да спинка - бахти пъна! Отидох и си взех един топъл душ.
След 30 мин:
Бях готова! Облякох си черни дънкови панталонки и потник на адидас. Часа беше 11:30. Слязох доло. Ама те как могат още да спят. Чакай един липсва щом погледнах бройката. Този някой е Камерън. Потърсих никъде го нямяше. Отказах се и се запътих към гаража за да си взема някоя кола за да отида при Алекс. Когато влязох в гаража липсваше червеното ферари и се сетих кой я е взел. Ядосах се взех ламборджинито си и тръгнах с бясна скорост. Вчера тоя не си получи заслуженото но сега му се връща тройна. Добре че съм сложила проследяващо устройство на всяка една от колите ми. Свързах се чрез телефона. Намира се някъде извън града при няква гора... Охо още по лесно ми ще е да го пребия,дори няма да има кой да ме гледа ако си подаде жалба! Тъкмо излизах от града и някой ми звънна. Отговорих без да гледам.
- Ало Ани къде си? Знаеш ли с баща ти как се претесняваме за теб?
- Охо ще има да се претеснявате за Камерън. Дано да сте се сбогували с него защото няма да го видите повече!
- Ама как така какво е станало.
- Как какво е станало тоз педерас ми е взел новата кола подарък от татко за именния ми ден преди в дена как какво?
- ОУ еми бог да му е на помощ чао.

Офф беше Хейс! Е поне няма да се обади на Камерън. Докато си мислех как да го убия съм стигнала на мястото. Излязох от колата. Повървях малко и какво да видя моето бебче на сред нищото. Чуваха се от колата некви странни звуци. Доближих се до не и погледнах. ОБОЖЕ МОЙ ТОЗ СЕ ЕБЕШЕ С НЯКВА В НОВАТА МИ КОЛА!!!! Тъз няма да я стане. Отворих вратата и веднага го издърпах. Той ме гледаше втрещено но сега не ми пукаше дали го виждам без бельо или не а най-малко за ония парцал там!
-Какво правиш бе? Да съм ти казала да взимаш новата ми кола и да се ебеш в нея Ааааа?

ГТНК:
Бях взел колата на Ани. Ама заслужаваше си. Таз малката беше много добра добре че и запазих номера😎😎😎! Ама сега към разговора.
Разговор между Ани Камерън и Непознатото момиче:
-Камерън попитах те нещо! Какво правеше с моята кола?*изкрещя тя*
- Ами Ани.......
- Какво ти? *замлъкнах*
- Така ясно каза тя и тръгна да си ходи. Но аз я хванах за ръката и тя се спря. Превъртях я към себе си и не ми пукаше че съм гол. Тя се дърпаше и се кълчеше. Ама оназ в колата реши да се обади
- Ками хайди де колко да чакам?
- Млъквай ма парцал! *изплю Ани* и казах на оная да се махне. Тя ме послуша и си тръгна. Така останахме само аз и Ани.
Само да знаеле какво съм и намислил ще има да се гърчи под мен. Ако не сте ме разбрали искам да я пробвам. С това тяло напрао!!!
- Камерън простак такъв пусни ме веднага.
- Тази няма да я стане мила. Бях е преклещил на задните седалки тъкмо щях да съблека потника и но тя ме ритна с всяка сила и избяга.
ГТНА:
Тоз се опита да ме изнасили. Ох добре че са уроците по бокс! Излязох по най-бързия начин и потеглих с моето ламборджини към Алекс!
Ще си го върна тъпкано на Далас.

👑MAGCON👑Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt