3

620 35 0
                                    

             След 3 седмици
ГТНА:
За тези три седмици Камерън се опита да ме изнасили 4 пъти но ако не беше или Хейс или Мат щях да се провапсам. Аз съм на 17 и съм детственичка бе хора не съм от типичните момичета. Така сега аз останах отново сама с тоз педофил и на капак отгоре за до коледа а до коледа има 4 месеца ужас. Чух как някава кола спира в гаража ни. И взех една пръчка,влязох в гаража и тъкмо щях да ударя някого когато видях как Камерън кзлиза от едно черно месерати.
Разговор между Ани и Кам:
-Какво правиш бе гей такъв?
- Не виждаш ли? Паркирах си колата.
-  Твоята?
- Да моята и само да си я барнала ще те натроша!
- Лю лю.... Ама аз направо умрях!

Чудих се как да му го върна. Аха..... сега аз щях да подкарам новата му кола. Излязох от гаража и се засилих с пълна гас и тоз Камерън не спря да ми звъни. Изведнъж спирачките отказаха и последното което видях беше как се блъскам в едно дърво болеше ме крака и ръката. Всичко се замъгли единствено чувах сирените.
ГТНК:
Звънях и но тя не вдигна след 15 минути някой звънна
~~~разговор~~~
- Господине Анна Смит е в болница. Претърпяла е катастрофа и вие последен сте и звънял.
- В коя болница е?
- В Крал Риджулт 1897
- Добре идвам веднага

Как можах да я оставя. Трябваше да се сетя че ще направи така. Веднага си облякох якето и взех нейната кола. В момента хич не ми пукаше. Потеглих с мръсна гас към болницата. След 8 минути бях там. Влязох вътре и попитах мед. сестра къде е Ани и тя каза на 2 етаж 246 стая. Побегнах към стълбите. Изкачих ги и затърсих нейната стая. Намерих я намига и влязох вътре.  Нейното тяло беше в седнало състояние и гледаше в една точка. Затичах се към нея и я прегърнах силно. Странно но тя ми отвътна на прегрътката и стояхме така около 10 минути аз я бях гушнал а тя беше положила глава на извивката на врата ми. Тя проговори.
- Съжалявам Кам!- и заплака
- Спокойно няма нищо.- утешавах я аз.
- Да но ако аз не се бях качила в колата и спирачките ако не бяха отказали ти и аз нямаше да сме тука.
- Няма нищо успокой се радвай се че си само с счупена ръка и крак.- гушнах я по-силно а тя се успокои и накрая я целунах по челото.

Лекаря я изписа веднага и се пребрахме. Гледахме филм и накрая тя заспа на дивана. За да и е по-удобно аз я вдигнах като булка и я закарах в нейната стая. Поставих я на леглото и тъкмо щях да ставам но тя ме гушна и каза

ГТНА:
След като изгледахме филма аз заспах. По едно време усетих как Кам ме занеси до стаята ми и ме постави на леглото. Тъкмо ставаше но аз го гушнах и казах.
- Ще останеш ли при мен?-усетих как се подхилва и легна при мен гушна ме през кръста аз се обърнах с лице към него и се взгуших в прегрътките му.
И така сме заспали!
~~~ На сутринта~~~

👑MAGCON👑Where stories live. Discover now