ГТА:
Цели 24 часа в тоя прешибан самолет. И пак това не е най-лошото. Докато ставах една майка с бебе в ръце минаха покрай мен и бебето реши да се изповръща по МЕН. Сега сме в колата и чакам да стигнем по-бързо, че смърда на умрял плъх. Вече сме и в тая лимозина половин час. Не ще се самоубия някой ден. Изведнъж колата заби рязко спирачки и аз се оказах на пода.-Аве майка ти дейба какво ти става? Защо заби спирачки така рязко искаш да ни убиеш ли?
Баща ми за какво ти плаща?-изкрещях.Всички ме гледаха все едно съм убила някое котенце. Слязох от колата и видях, че сме навътре в гората и след няколко крачки се виждаше красивия плаж, но щом видях къщата пред мен. Нямаше никакви къщи освен нея. И лигите ми опадаха.
Влязох вътре и се натъкнах на красива гледкаРекцията на останалите бе същата.
Избрах си стая.
Явно тате е очаквал, че ще си избера тази стая, защото имаше лист на леглото с моето име на него.
"Скъпа ми дъще, радвам се, че всичко се оправи и ти си добре. Съжалявам, но се налагаше да продам всичкото имущество в ЛА, но така като не ти остана кола в гаража те чака един малък скромен подарък.С обич ПАПА(татко)! ❤❤❤
Изписках от радост и заслизах по стълбите. Когато стигнах гаража вътре ме чакаше чисто ново bmw red lava
Изписках и се качих в новото ми бебче. Видях обърканите погледи на Кам и Наш. Отворих прозореца и им викнах.
-Няма ли да дойдете с мен да пробвам новото си бебче.
Те само кимнаха и се качиха. Кам беше до мен а Наш на задните седалки. Излязох от гаража и се засилих по улицата надолу. Направих няколко резки завоя така, че стреснах Кам и Наш а и си оставих отпечатък по чистата магистрала. Карах може би с 230 км в час и тонколоните гърмяха любимата ми песен Black beatles. След половин час каране, пяне, смях и повръщане от страна на Наш(горкия Наш оповръща червата си) се прибрахме. В къщи заварих две непознати лица. Това сигурно са Грейсън и Итън. Отидох до тях и се здрависахме.
-Здравйте вие сигурно сте Итън и Грейсън, приятно ми е аз съм Анна, но накратко Ани!-казах любезно усмихвайки се.
-Здрасти Ани!-казаха едновременно и се спогледаха.
Явно освен, че имат телепатия могат да четат мислите си?
Няма значение. Въпреки, че са близнаци се различаваха и вече знам кой кой е.Бяхме се събрали в хола и гледахме мълчаливо TV.
Докато изведнъж моя и нечий друг стомах не изкъркориха така силно, че и в Китай ги чуха сигурно, ни прекъсна телевизията. Аз се огледах видях, че и Алекс се оглежда. Двете се засмяхме и станахме.Като почуда хладилника бе пълен с много вкусни работи. От кока-кола до Джак Даниелс. От пица до трипластова шоколадова торта обляна в фъстъци. Днес ще бъде пиршество. Взехме две пици и ги взехме в хола. Там ядохме и от там нататък изпихме кока-кола-та и Джак Даниел-са а от там нататък не помня нищичко.
Здр мдр хораа! Сорри за грешките, за късата и калпава глава.
Yoana_Ivanowa2004 това е Йонито моя приятелка.
Ще се радвам да погледнете нейната история.Бай бай бичкам си ви!❤❤❤💗💗❤
ААА И ДА НЕ ЗАБРАВЯ:
ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ ВИЕ ИЗБИРАТЕ КОГА ДА ПУСНА НОВА ГЛАВА И ЧАКАМ НЯКОЙ ДА МЕ ПРЕДИЗВИКА НЕЩО!
Може да е гадно или хубаво ще го изпълня.Таааа
бай бай ОБИЧАМ ВИ ! ❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
👑MAGCON👑
FanficМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...