Камерън какво забога?...

347 28 4
                                    

ГТА:
Щом влязох в стаята всичко беше в кръв. А когато забелязах и Камерън на колене плачещ и целите му ръце в разреци и кръв ми прилоша. Отидох до него и го прегърнах. Той обви ръце около мен и заплака в извивката на врата ми. След няколко минути го изправих и го настаних да легне на леглото. Взех аптечката от банята и седнах до него. Промих му раните като ги превързах. Щом бях готова от очите му отново закапаха сълзи. Прегърнах го а той обви ръце около мен. Щом се успокои усетих как заспива. Поставих главата му в скута си и започнах да си играя с косата му. Тя беше толкова мека и гладка. Завиждам му. Докато си играех той заспа.

След няколко минути всички влязоха в стаята. Направих им знак да мълчат. Когато видяха кръвта, разбитата врата и превързаните ръце на Кам се окукориха. Всички се заеха да оправят стаята. Опитах се да стана, но Камерън обви силно ръце около мен и не ми позволи да стана. След 2 часа всички бяха готови и всички се изнизаха без Джонсън. Той ме гледаше с злоба и ненавист. Чудех се какво ли си числи. Стоеше така към 5 минути, но се отърси от транса си.

-Ани какво правиш?

-Не виждаш ли? Помагам на приятел в беда.

-Така? -Попита сочейки заспалия Кам в скута ми и аз играеща още с косата му.

-Да някакъв проблем?

-Да и то голям!

-Моля ти добре ли си?
И какъв е той?

-Такъв!

-Защо се държиш така странно?
Защо Джак защо?

- Мамка му защото съм влюбен в теб Ани. Щом ме погледнеш с твоя невинен поглед, щом ме прегърнеш или докоснеш аз се разтапям. Щом не чуя ангелския ти глас се влудявам. Не разбираш ли Ани подлудяваш ме!-
Извика шептейки Джак.

Сведох глава надолу срещайки спинкащия Кам. Беше толкова спокоен докато спи. Джак се доближи и клекна до мен, повдигна главата ми така, че да срещна погледа му.

-А ти Ани изпитваш ли някакви чувства към мен?

-Джак аз.... Аз не знам Джак. Имам някакви симпатии към теб, но не са достатъчно силни за да имаме връзка. А ако стане нещо не искам да загубя ценен за мен човек. Първо мама не мога. Разбери ме не мога.

👑MAGCON👑Onde histórias criam vida. Descubra agora