ГТА:
Алармата на идиота до мен ме събуди. Щом отворих очи първата ми работа бе да видя колко е часа. Щом видях колко е часа пребледнях тоз хахо милицински е настроил аларма за 5.30 сутринта а полета е в 10.40 сега ще го науча тоз.Веднага станах и седнах от двете му страни и започнах да шептя:
-Джак ставай,моделките от Victoria's secret са тук и искат помощ за обличането на дантеленото бельо!-казах аз с най-съблазнителния си тон.
-Моля момичета изчакайте Джак Джонсън за 2 мимутки сега идвам.-каза той.Аз веднага станах от него и започнах да се хиля. Тоз найстина са върза. Той ме погледна с неговия ооо.... много си згафила поглед и започна да се преближава към мен.
-Не Джак не прави това за което си мисля.-казах но бе късно той започна да ме гъделичка.
-Джак....... Миля те...... Спри.... Ш са...... Пръсна....-казах всичко това накъсано от смеха.Той спря да ме гъделчка.
-Как може да слагаш аларма за 5.30 ве педал и на всичкото отгоре да спиш кат пън.-казах аз с сериозен тон но не ми се получи почнах са хиля кат напушен аспатик.
-Ооооо..... аз я направих,за да мога да се изкъпя да си оправя багажа да се облека и да си оправя това- каза и на това посочи косата си.
-Боже мили как може за тези прости и бързи неща да искаш тук по 5 часа.-казах аз с тъп поглед
-Както и да е. Да си беше оправил куфара и да си бе приготвил дрехи и за половин-един час да си готов.-казах аз злобно, защото надали ще мога да заспя пак.Джак си стягаше багажа а аз реших да си направя една гореща вана. Седнах в джакузито щом се бях оправила с водата и си пуснах една бомбичка с мирис на диня. По едно време получих съобщение и си взех телефона. Хм.. беше от непознат:
- Хей чутуро няма да те чакам 3 часа,за да си довлечеш проскубания задник тук и не ми се оправдавай,че си се оспал полета ни е в 8.30 а в момента е 8.00и имаш 5 минути да се довлечеш и да тръгнем за шибания полет.- пишеше в това съобщение
What the fuck? What is this? Ми се въртяха в главата и най-сетне реших да оговоря на този проблемен човек.
-Какво по дяволите искаш бе? Кой си ти и кой търсиш?- написах
-Ооо.. Моля ти са Люк не ми се прави на много невинен а си довлечи задника тук.-написа непознатия.
- АВЕ ЕЙ МИНДИЛ НЕ РАЗБРА ЛИ,ЧЕ НЕ СЪМ ТИ НИКЪВ ЛЮК СБЪРКАЛ СИ НОМЕРА!- вече се бях ядосала и му се сопнах на среща
- ЛЮК СТИГА С ТЙЯ ГЛУПОСТИ А ИДВАЙ С ОСТАНАЛИТЕ ТЕ ЧАКАМЕ ОТ 1 ЧАС ВЕЧЕ-написа ми.
-ТИ МАЙ ОТ СКРОМНОСТ НЕ РАЗБИРАШ. НЕ СЪМ ТИ НИКЪВ ЛЮКИ И НЕ СЪМ МОМЧЕ ДАЖЕ ЗА ТОВА НАПИШИ ШИБАНО ПРАВИЛНИЯ НОМЕР И НЕ МЕ ПРЕТИСНЯВАЙ ПОВЕЧЕ ЯСНО ЛИ ТИ Е БЕ БОКЛУК С БОКЛУК СМОТАН- вече бях на върха на вулкана и реших да пусна бомбата бабам!
В отговор получих
- Seen 8.05
Нерзавец! Пууу ядосах се за има няма нищо.
Станах от ваната оправих се и излязох за да видя Джак по бельо да търчи из стаята. Авв боже разтапям се...... А неее Ана Смит веднага се върни до планетата Земя и премахни тези мръснишки мисли каза под съзнанието ми което всъщност и ме напляска умствено яката.
-Джак облечи си нещо не си сам тука. И защо турчиш кат луд?-попитах веднага щом се върнах на планетата Земя.
-Не мога да намеря телефона си!-каза той видимо претеснен.Започнах да се хиля а той ме изгледа с поглед на който аз му викам,че психиятричната клиника е на 5 крачки от тука.
-Джак виж на леглото.-казах аз през смях.Той се обърна и съзря телефона си на него. Той направо пребледня. Без да казва нищо си взе хавлия и влезе в банята. Аз от своя страна отидох доло за да хапвам нещо. Мислих че все някой би трябвало да е станал но не и се захванах за работа направих над 100 палачинки. Минаха 30 минути но всички спаха все още видях часа и се паникьосах 9.50 имаме по-малко от 1 час да ядем и да се оправим. Взех два тигана почнах да думка с все сила. Всички заидваха облечени и с куфари под ръка направо си отдъхнах.
-Хей добро утро направих закуска-казах мило мило за да не ми се нахвърлят като гладни върколаци.
Промърмориха нещо под носа си и се настаниха и започнахме да се храним в пълно мълчание.
ГТДЖ.Д:
Когато тя беше в банята се чудех как да разбера дали ме харесва затова и писах от различен номер.Представих се за някъв си приятел на някъв си Люк в началото. И тя накрая ма напсува хубаво и паднах в дън земя 😂😂😂.
Щом чух че водата се спира и тя отключва вратата на банята аз се направих на уплашен захвърлих телефина на леглото и тръгнах се едно кат попарен. Щом ме видя ме изгледа най-мръснишки и си помислих какво ли си мисли. Когато ми каза че телефона ми е на леглото аз пребледнях не на това че го намери а че се сетих че се разхождам само по боксерки пред нея. Тя излезе а аз се иправих и след няма 10 минути излязох. И ги заварих да ядат всички насабрали се около масата в тишина. Явно са станали с краката на горе но нали съм Джан Джонсън плямпалото и почнах да говоря и мисля,че оправих настроението на всичкк. Щом закусахме всички взехме по една кола и се запътихме към летището. Аз бях с Мат, Гилински и Киан. Момичетата в друга и останалите в друга. Щом пристигнахме ние дадохме билетите си и аз бях посредата на Ани и Картър. Тя беше от страната на прозореца. Личеше си,че я бе страх затова я прегърнах а тя без да казва нищо се згуши в мене. Картър пък заспа на рамото ми и ме олигави абе скапа ми вълшебния миг. Лигльо.През цялото време по пътя усещах дяволитите погледи на Камерън и Дилън, а Картърчо продължаваше да ме лигави. Ааа не мога повече така. Бутнах го с всяка сила и той се просна на пътечката до седалките. Той ме зяпна с тъп поглед.
-Картър стига си ми лиготил дрехите или спри да ме лигавиш или си размени мястото с някой.-изтърсих простичко.
Той стана и си размени мястото с Мат. Той дойде до мен. Говореши си с мен докато не видя как гушкам Ани. Той се усмихна подмолно и започна да си движе веждите. Разбрах какво искаше да каже и му кимнах. Той се усмихна самодиволно и промърмори на себе си "знаех си" оттогава нищо не помня явно съм заспал и така докато той не се опита да ме събуди, че скоро кацаме. Събудих Ани. Тя си взе куфара и първа излезе. Строполи се на земята и започна да я целува и да благодари, че не я е убил господ. Всички се подхилваха
______________________________
Хей надявам се да ви хареса! И се извинявам ако има грешки. Може да видите новата ми история "I'm a noble alpha" Надявам се да ви хареса ако ви плс vote.
ESTÁS LEYENDO
👑MAGCON👑
FanficМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...