ГТК:
Събудих се гушнал любовта на живота си! Тя спеше така сладко, че ми стана жал да я оставя и да я събудя.Не знам колко съм стоял така, но тя се размърда в прегръдките ми и отвори очи.-Добро утро любима!
-Добро утро любими!-каза тя сънено.
-Как спа?-попитах перверзно нарочно.
-Като бебе!-каза тя и се засмя.
Благодаря ти Кам!-каза и ме погледна.-Защо какво съм направил?-казах изненадан.
-За всичко! За това, че си до мен! За това, че ме изчака колкото е нужно и затова което се случи вчера!-каза тя.
-Не дей ми благодари принцесо! Ти си всичко за мен и аз те обичам ужасно много. Пък и ти вече ми се отплати!-казах аз и я целунах аз.
-Как?-попита.
-Ти дари своята невинност на мен. Можеше да го направиш с всеки, но ти реши с мен. Колкото и да съм загубен и каквото копеле съм ти пак избра мен!-казах.
-Ооо Кам!-каза и ме целуна страстно.
Аз и отвърнах и задълбочих.
Мина се няколко часа и се изнесохме от хотела. Прибрахме се вкъщи и станахме зрители на любовна драма. Наш и Ел.
ГТА:-Наш престани да се правиш на цапнат с тиган просто кажи, че ми изневеряваш и това е!-изкрещя Ел покрай сълзите си.
-Ел ти си моята любов как бих могъл да направя такава глупава постъпка?-изциври Наш и той плачеше.
-Ами тогава Наш кажи ми защо се държиш така?-попита Ел викайки докато шепти(надявам се разбрахте ме)
Наш падна на едно коляно и извади една кутийка от задния си джоб.
-Ел знам, че съм идиот, педерас и не точния за теб, но винаги ще те обичам. Ти си моето всичко!-каза и Шон излезе с китара а Наш се опитваше да пее. Беше ужасно, но текста беше много романтичен и жеста е прекрасен.
-Обичам те когато се лигавиш! Обичам те когато ме ревнуваш! Обичам те когато си близо до мен а когато си далече сърцето ми се къса!
Обичам те когато правим разни неща! Щом те видя близо до друг, ревнувам пак аз! Обичам те когато си говорим на "педерас" и "курва". Всяко мое твое "мразя те" винагие значи обичам те! ОБИЧАМ ТЕ!(Моята умна главица го измъдри😂)Елизабет ще ме направиш ли най-щастливия мъж в вселената като се омъжиш за мен?-каза Наш с цялата надежда на света.
Ел плачеше и се усмихваше тя се хвърли върху Наш и го целуна.
-Дааа!-изкрещя тя.
Всички ръкопляскяхме, крещяхме, усмихвахме се и плачихме едновременно.
-Ъъъ Наш...-каза притеснено Ел.
-Кажи скъпа!-каза Наш с все още радост в гласа.
-Ъъъмм.... Бременна съм във 2 месец.-смотолеви притеснено Ел.
-Какво повтори пак бременна ли каза, че си каза Наш със скрити емоции в гласа.
-Да!-почти започна да плачи Ел.
-Обоже скъпа ще ставам баща! Ти си всичко за мен както и детето ни!-каза Наш крещейки вдигна я и я завъртя и целуна.
Аз се бях сгушила в Кам и си представях как той ми предлага, имаме деца и всичко най хубаво.
-Искам и ние някой ден да сме така!-прошепна Кам в ухото ми.
Аз се усмихнах и го целунах.
-И аз. Вече си те представям как щом съм изморена дундуркаш НАШЕТО дете!-казах усмихвайки се.
Той ме прегърна през стомаха и положи глава на рамото ми като продължавахме да гледаме развиващата се сапунка пред нас.
***След 1 месец***
Днес беше моминското парти на Ел а утре сватбата. Забавлявахме се като за последно. Все пак днес и е последния ден като безгрижно момиче. От утре тя ще има отговорности освен към себе си ще има за Наш и за нероденото им дете. Между другото вече коремчето и си личи.
През цялото това време те не се бяха виждали с Наш някакви традиции в семейството на Ел и т.н......
Хей хора ето ме! Харесва ли ви или пак е пълна боза? Да не би от МАГКОН да я прекръста на бозите на София-Никол. Та сори за грешките.
Бай бай обичам ви!🔥🔥🔥💎💎💎❤💋💗
YOU ARE READING
👑MAGCON👑
FanfictionМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...