Burn bitch Burn 💪🔥🙈

283 25 10
                                    

ГТА:
Тъкмо се запътих към дивана с юрган и възглавница когато някой ме хвана през кръста и ме просна на рамото си кат човал картофи. Кво ли не праих ритах, цвилех не стана нищо. Влязохме в една стая и този някой ме просна на леглото. Когато видях пръскащия се от смях Кам се намусих.

-Кам защо ме дотътри в твоята стая?

-Защото не мисля да спиш на дивана.
Още не си се оправила на диванае ще ми спиш.

Станах,за да се изкъпя обаче бях спряна(бутната отново на леглото) от Кам.

-Какво има и до тоалетна ли сама не мога да отида?

Той просто кимна и се отмести. Аз минах и отидох до тоалетната.
Оправих се и си облякох пижамата. Отидох в стаята на Кам и го заварих да спи на канапето до леглото. Лека усмивка се прокара по устните ми, но не бих му го причинила. Отидох до него и го побутнах той се размърда, но не се събуди. Пак го побутнах и той се събуди, но явно го стреснах, защото ми заби един в корема. Превих се от болката и той моменталически стана и почна да ми се извинява. Аз само кимнах.

-Кам моля те не спи на дивана!

-Не Ани не искам да се чувстваш притисната.

-Кам моля те не бих ти го причинила.

-Доообрее.

-Ией

Аз си легнах на дясната страна а той от лявата. Легнах си и тъкмо заспивах и телефона ми изпиука. И ме разсъни. Включих го и видях, че Бен ми е писал.

-Ани как си?
Чух за катастрофата.
Всички добре ли сте?

-Всички освен мен 😣

-Защо?
Как си?

-Освен, че бях четири месеца в кома и, че не приличам на старата Ани друго не.
Ти как си?

-WTF!
Как изглеждаш сега?
Аз съм си добре освен, че с брат ми се преместихме в ЛА и родителите ни ни зарязаха друго не!

-Каквооо?
Защооо са ви зарязали?
И аз живея в ЛА.
Кат се видим ш ма видиш.

-Ми не са ни истински родители и им писнало от нас и просто ни изгониха и така.
Айде да се видим утре в три.
Искам да те видя.

-Ок чао!😘

Щом изключих телефона усетих как Кам трепери до мен. Когато го видях ми прилоша. Целия беше побелял и се бе свил на кълбо. Когато го пипнах целия беше студен и потен. Какво става забога. Започнах да се паникьосвам и да се опитам да го събудя. Накрая извиках линейка и събудих другите.

***
Вече чакаме 3 часа без отговори. Вече се отчаях. Постоянно се опитваха да ме успокоят ама...
***
След още 1 мъчителен час доктора дойде и каза,че вече е добре и е бил подложен на голям шок. 
Постоянно повтарял моето име на сън....

ГТДж.Дж:

Кам влезе в болница а Ани стои и плаче за него. Трябва да тъжи за мен искам аз да я успокоявам. Тя не спира постоянно да е около него. Накрая ще премина към драстични мерки.

______________________________
Сори за скучната и къса глава. Надявам се да ви хареса. Сори за грешките.
Бай бай бичкам ви💝💝💝.

👑MAGCON👑Onde histórias criam vida. Descubra agora