ГТВ:
Събудих се както винаги в 8.30. Оправих се и слязох в кухнята. Там заварих Ник и Елиът.-Добро утро момчета!-поздравих прозявайки се.
-Добро да е!-каза мило Елиът и ми се усмихна.
-Какво искаш пак ли ще се месиш при приятелите ми?-каза сопнато Ник.
-Ник спри се! Какво ти правя аз? Това, че приятелите ти все се влюбват в мен и те заебават не съм виновна аз! Както и ти не си виновен, че моите приятелки ме заебават щото се влюбват в теб аз обвинявам ли те!-викахме си.
Той ми посегна и преди да ме удари някой го хвана. Отворих очи и видях как Елиът го беше хванал и го гледаше разгневено.
-Хей хей какво става?- дойдоха мама и татко.
-Мамо, слизах си и си казахме добро утро с Елиът и Ник ме нападна и когато му казах истината в очите и той посегна да ме удари и ако Елиът не го беше хванал досега да сме се сбили!-казах това набързо.
-Не е вярно,татко,мамо не е вярно!-каза Ник
-Ааа нее спрете се! С баща ви решихме да ви изпратим на лагер. Няма да бъдете сами, защото всички сме решили да ходите на лагер. На нас ни писна все да ви слушаме затова сте наказани!-събирайте си багажа още днес заминавате. ЯСНО!-каза мама крещейки.
-Ноо мамоо!-няма но Ник веднага казах!-каза мама а ние се заизкачвахме нагоре.
Не бях ви споменавала, но всички си живеем в една къща както мама и баща ни са били заедно с чичо Джак и леля Мади, чичо Мат и леля Шели, чичо Наш и леля Ел и всички останали от MAGCON както и тяхните деца разбира се. С Ник сме близнаци, но както виждате хич не се понасяме. Тааа най-добрите ми приятели са Карисма Лоули, Леле Ласниер и човека на който вярвам най-много е Даниел Еспиноса! Не, че другите не са ми приятели просто на тези мога да вярвам най-много.
Оххх сега си събрах багажа оставаха само едни пусти 30 минути докато се съберем и заминем.
Бях се облякла така:
YOU ARE READING
👑MAGCON👑
FanfictionМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...