4

501 33 0
                                    

~~~~ На сутринта~~~~

ГТНА:
Изведнъж усетих как някой затяга хватката си около мен и се събудих. Този някой беше Камерън. Беше целия потен,беше се намръщил. Сигурно сънуваше кошмар. Прегърнах го за успокоение и прекарах пръсти през разрошената му коса. Той се отпусна и се събуди. Аз все още го бях прегърнала и пръстите ми все още бяха в косата му. Главата ми беше на извивката на врата му и го утешавах.
- Няма нищо това беша само кошмар. Хайде оправи се и да отидем да направим нещо за закуска.
Тъкмо щях да стана но той ме прегърна силно и аз не смеех да мръдна. В неговата прегрътка се чувствах някак защитена.
- Ани искам да знаеш че съжалявам за където щях да те изнасиля но просто.......
- Но просто......?
- Няма нищо просто искам да знаеш че съжалявам и кскам да бъдем приятели.
- Прощавам ти Кам! И се опитах да го целуна по бузата но той извъртя глава и така се целунахме по устните. Зачервих се цялата и наведох глава надолу притискайки лицето си до гърдите му за да не види изригналото ми кат домат лице. Той се засмя леко и хвана брадичката ми така че да го гледам в очите. Тогава той ме целуна. А аз глупачката от своя страна отвърнах та чааак задълбочихме. Тогава усетих пеперудите в стомаха, ДА ТАКОВА КЛИШЕ АМА Е ВЯРНО! Не се бях усетила как за това време се бях влюбила и превързала към Камерън.

ГТНК:
Тя се бе засрамила от целувката. Но аз я накарах да погледне в моите очи и така забелязах нейните пъстри ириси. Не се стърпях и я целунах. Усетих пеперудите в стомаха си, изстъркано ама  вярно. Не се бях усетил как се влюбвам в това момиче и реших че сега е подходящия момент да споделя чувствата си.
-Ани искам да ти кажа нещо - Кам искам да ти кажа нещо. Казахме едновременно.
-Окей заедно на 3 2 1. Казах аз.
-Обичам те ! Си казахме двамата. Стояхме като вкаменени гледащи в очите на другия. В очите на всеки имаше едно най-силно чувство и то е любов. Целунах я отново и пак задълбочихме. Оттамнататък отново заспахме. Ама разбира се след като хапнахме нещичко. И заспах с мислите ако и предложа в бъдеще как щяха да изглеждат децата ни и колко щяха да бъдат на брой!

👑MAGCON👑Where stories live. Discover now