ГТА:
Щом спрях да си чатя с Бен се запътих към леглото където принцеса Мат го е заела цялото. Аз къде ще спя на главата му? Избутах го малко и легнах. Тъмкмо бях задрямала и тоз ма избута и се строполих на земята. Еее не стига ми толкова падане за днес. Опнах си канапето взех си една възглавница и юрганчето. Легнах и се завих. Веднагически заспах.ГТД.Дж
Когато чух, че Мат и Ани ще са заедно в една стая се задавих. Попитах дали иска да се разменим ама йок. Видимо се ядосах и Ани го забеляза. Хвана Мат за ръка и влязоха в асансьора. Следмалко и ние с Арън се настанихме в 609. На вечерия нито Мат нито Ани дойдоха. Стана ми гадно на самочувствието и се прибрах в стаята. Може би след часа чух как Мат и Ани излизат от коридора. Как разбрах, че са те ли. На Мат кобилските крака ги познавам от 100 километра като тропат. След няма 1 час се прибраха. Не можех да здържа сълзите си. Сега ще кажете-въх какъв женчо- но не е така. Страх ме е да не си отиде както преди. Преди като бях влюбен в едно момиче. Алисън. Харесвахме се, но най-добрия ми бивш приятел Ейдън ми я взе под носа. Страдах с месеци. Тогава намерих момчетата и така създадохме MAGCON те ме оправиха бях една развалина. Оттогава винаги съм бил предпазлив, но дай да не разправям повече сълзливи историй.
ГТА:
Вибрирането на телефона под възглавницата ми ме събуди. Погледнах и Бен ми бе писал. Погледнах и часа. Мамка му в момента е 5.30 какво иска тоз? Как ще заспя пак?
-Здр.
Кп?
Ании!!!!
Пиши ми!
10.30 сутринта е!!!-Какво искаш бе?
Знаеш ли колко е часа?-Ъъъ 10.30
-Ъммм.... При мен е едва 5.30.
-Оуу ъм.. сори
-Тъпак!😒
-Какво какво?
-Ааа нищо добро утро!😝😝
-Така по ми харесваш. 😉
-Стига с туй намигащо еможи! Ще ти го навра там дет светлинка не огрява!😈😈😈
-Оууу някой е станал с краката нагоре.
-Нямаше ако не бе ме събудил толкова рано!😡
-Казах, че съжалявам! Колко пъти още искаш да го кажа?
-Офф остави
Кп😕😕Seen 5.54
Ауу игнора заболя. Дълбоко в чувствата!
Отидох да събудя Мат защото много ми се ядеше нещо.
-Мат стани моля те!
-Още 1 час мамо!
-Не съм майка ти хайде ставай много ми се яде!
-Лека нощ мамо
-Мат свиня такава стига си спал. Ела до магазина да купим нещо за папкане моля теее!
-Оффф Ани как може да ме будиш толкова рано?
-Щом съм гладна винаги!
-Оффф добре айде обличам са!
-Ией!-изписках радостно.
-Прасе!-подшушна си Мат.
-Ко каза? Че не чух!
-Аа нищи нищо!
-И аз така си помислих..
Пфуу говедо.Вървяхме пеша и стигнахме до вчерашния супер маркет. Напазарувахме 1001 боклуцерий (вкусотийки😏)
Прибрахме се в стаята. Ядохме и пихме като крале! И мисля, че поприкалих с чипса намазан с нутела 😵😵😵.
Аз не знам как Мат се държи изядохме по 16 пакета чипс и 4 нутели.Стана време за закуска. Едвам слязохме. Приличахме на нафиркани трафиканти. Отидохме и Мат си поръча спагети.
-Мат как имаш място вече? Та ние ядохме като за години.
-Талант! 😉
-И аз искам като твоя талант! 😂😂😂
Той само се изсмя.
Джонсън само ни гледаше на криво. Какво му става на този човек? Картър който седеше до мен сякаш прочел мислите ми.
-Ооо май някой те ревнува!
-Защо не съм му гадже нито пък съпруга?
-И аз не знам.-вдигна ръце в защита. Аз само кимнах.
Изведнъж Кам стана и тръгна без да каже нещо. Беше червен като биг!
Веднага станах и тръгнах към него, но той бе по-бърз и успя да влезе пръв в асансьора. Веднага тръгнах по стълбите. Прескачах по 6 по 3 и 1 2 пъти паднах и накрая стигнах стаята до нашата. 610. Вратата беше заключена а от вътре се чуваха приглошени хлипания.
-Кам моля те отвори ми!-заплаках и се блъсках в вратата. Намерих един метален крик и с всичка сила ударих вратата с него. Когато се строши врата бях изумена от гледката...........______________________________
Задара! Сори ако има грешки! Ако ви харесва вотвайте плс! Изразете мнението си!
Бай бай бичкам ви!!!❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
👑MAGCON👑
FanficМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...