ГТДж.Дж:
Все още бяхме в болницата. През цялото време си мисля как да накарам Анна да избере мен пред Кам. Какво толкова има в него което аз нямам. Имам хубави очи, плочки, мил, грижовен какво повече иска? Така ли веднъж не забеляза закакво бях дотътрил тоя парцал Анастасия с мен? Иначе като я изрита ми направи огроомна услуга. Та толкова пъти се бях опитвал да и покажа, че я харесвам, но тя така и не забеляза. Винаги Камерън ми пречи. Точно когато можеше да бъдем заедно той реши да се нарежи в онази стая в онзи хотел в тоя шибан Хавай и тя побягна след него. Умен е, но не колкото мен. Ще я накарам МЕН да обича. С мен да си ляга и да се събужда всеки божи ден. Камерън е просто една "малка" шибана пречка с която аз ще се справя! Всички се бяхме наредили около Камерън. Сега той беше главната звезда в това шоу, но скоро обещавам, че ще съм аз.ГТА:
Щом лекаря ми разреши да вляза при Кам веднага се втурнах вътре. Хванах го за ръката и почнах да му говоря, че ще се оправи.Докато си седяхме видях как погледа на Джак към Кам беше опиянен целия с злоба и ненавист. Т
Реших да го оставя, но от скоро време се държи като пълна кучка. Тази Анастасия му е повлияла яката.***След една седмица***
Неутрална гледна точка:
Кам вече си е вкъщи, но така и не се подобрява. Ани и всички се опитват да му помогнат да си стъпи на краката. Джак беше постоянно до Кам. Носеше му чай, супа всичко каквото може да го върне на крака, но дали беше искрен никой не знае освен самия него.
Ани не ядеше нищо. Не можеше да проумее как най-добрия и приятел можеше да бъде в такова състояние. Много от приятелите им забелязваха как се гледат, но никой не признаваше, че може да изпитва чувства към другия. Камерън се опитваше с всички сили да накара Ани да яде, но тя отказваше, че докато той не се оправи няма да пипне и залък. Понякога той я хранеше молейки се, защото както тя бе разтревожена за него така и той. Дните минаваха бавно и мъчително за всеки член от къщата. Те бяха едно неразделно семейство.
Джак продължаваше да помага на Кам, но на Ани това и се стори твърде подозрително. Той се държеше с всички като задник а когато Кам се прибра стана като не пита свят вода. И така един ден Ани реши да го проследи какво прави. Цял ден ходеше по кирливия му задник. Всичко си беше добре. Даже се бе натъжила малко, че мислеше Джак един от най-добрите и приятели за такъв лош човек докато не го проследи до някаква стара къща. Не можеше да се изрече, че никой не живее в нея, защото макар толкова стара и разбита бе приведена в прилежен вид. Не искаше да рискува , но се наложи да влезе по някакъв начин. За нейн късмет момчето на може би нейна възраст бе толкова тъп, че да не затвори вратата както трябва. Тя влезе тихо на вътре и се напрегна да чуе разговора между Джак и непознатото момче.
-Така така Джак какво те води пак тук?
-Знаеш много добре Том.
Искам още от тази отрова.
Трябва да изцеда всичко от Камерън и тогава моята любима Ани ще е в моите обятия!-Горчива съдба за горкия Кайл ли квот ще да му е преебаното име, но с какво ще ми платиш Джонсън?
-2 000 $ ще стигнат ли?
-Е може и повече ама си ми редовен клиент заповядай.
Ани чу приближаващи се стъпки и моментално избяга по най-тихия начин. Това което бе чула я смрази. Веднага си взе такси и се прибра. Реши да разкаже само на Кам. Той се учуди даже може би не повярва, но си беше чистата истина. Щом видя плачещата Ани сърцето му се сви а стомаха преобърна. Прегърна я и щом усети, че успя да я утеши я пусна и се усмихна леко на себе си.
Кам и Ани направиха план с който да разобличат рано или късно Джак....
______________________________
Здравейте хора! Както обещах ето нова глава. Надявам се да ви хареса. Сори за грешките.Бай бай бичкам ви!❤❤❤
YOU ARE READING
👑MAGCON👑
FanfictionМоята къща с 11, че и повече луди глави! Анна е едно най обикновенно момиче. С "нормален" живот. Както малка тя е била малтретирана по ужасяващ начин което в следствие на време я е променило, но се появяват те. Истинското и спасение. Момчетата които...