Хайде Джак признай си!

315 26 20
                                    

ГТК:
В началото не можех да повярвам на Ани, но щом я видях така съсипана и съкрушена взех, че и повярвах.

Измислихме план как да накараме Джак да си признае. И се надяваме да се усъществи.

ГТА:
Щом с Кам се разбрахме аз отидох в моята стая и се преоблякох.

ГТА:Щом с Кам се разбрахме аз отидох в моята стая и се преоблякох

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Исках да отида малко на фитнес, за да си поддържам формата.

Вече слизах доло и видях Мат, Наш и Хейс.

-Тъпаци искате ли с мен на фитнес?

-Може що да не.

-Ми хайде чакам ви.

Изчаках ги и тръгнахме пеша. Щом стигнахме започнах с пътечката и така започнах нашия план да разобличим Джак. След три часово бягане без спир се направих, че ми става лошо и припаднах. Мат и Наш викнаха линейка и се качиха с мен. Щом влязох в лекарския кабинет разказах всичко на лекаря. Той се съгласи с плана ми и направи така, че ме изпрати по най-бързия начин в операционната.

Може би минаха около четири часа и видях всичките си приятели в чакалнята. Доктора до мен каза, че ще извика Камерън щял да измисли нещо от типа, че съм бълнувала името му и така. След 2 минути влезе Кам беше се претиснил, но като видя цъкащата мен на телефона май му светна крушката. Седна до мен и доразказахме плана на доктора той се съгласи и сега трябваше да се гримирам да приличам на болна и умряла. Доктора излезе а Кам пусна 2 3 фалшиви сълзи. Аз легнах на леглото и зачаках. След няма минута влязоха разплаканите ми приятели. О милите те найстина се хванаха, но се радвам, че ги е грижа за мен.

Доктора им разказа, че съм яла нещо отровно и Джак веднага се напрегна. Всички лека полека си тръгнаха само Кам остана при мен. След три часа стигнахме до точка 2, че съм умряла. Кам им се обади и чух как Алекс чупи и крещи. Уоу тя найстина би умряла за мен. Толкова си ги обичам, но трябва да разоблича Джак.

-Следващия ден-

  R.I.P. Anna Smith 2017/24/06

-Днес сме се събрали да почетем смърта на Анна Смит.
Тя беше дъщеря и любяща приятелка.
Може да изкажете почит към нея и да поднесете цветята.

Бях в шибания ковчег цялата опсипана с цветя. Колко искам да се почеша и да махна листата от ноздрите си, но не мога. Чух плач и колко и много мили думи. И ето стигнахме до Джак.

-Ани моля ти се върни се!
Не ме оставяй.
Не ми се сърди, но аз бях сложил онази отрова в храната на Кам обаче ти си я изяла.
Бях я сложил, за да си замине и ти най сетне да си моя, но не бог реши теб да вземе.- каза и започна да реве. 

Боже как искам да го фрасна. Чух как всички викат от сорта "какво" и "моляя". Чух Кам да казва в слушалката ми да казва хайде ставай и станах моментално. Всички бяха потресени в шок.

-Ха ти най-сетне си призна Джак.
Как можа?
Искаше да убиеш най-добрия си приятел само и само да съм твоя.
Това е извратено Джак.
Бързо извикайте полиция скастрихме го!
Ако не те бях проследила и с Кам не бяхме измислили този план ти щеше да го убиеш.

-Аз.... Аз.... Ани моля те.

-Какво Джак ако си мислиш, че ще ти простя жестоко се лъжеш.

Полицията дойде и той започна да бяга. Хванаха  го и натикаха в патрулката. Мръсното му долно копеле искал прошка ква прошка кви пет лева. Педал, педерас, идиот.....

Сега следва и обяснението към приятелите ни. С Кам им разказахме всичко и те се хванаха за главата. Разбира се щяхме да се преместим нямаше да останем и минута тук. А щом баща ми разбере така хубаво ще го съди, че няма да може да излезе.

Здр мдр хорица! Ето я новата глава. Надявам се да ви хареса. Сори за грешките.

Бай бай бичкам си ви!❤❤❤

👑MAGCON👑Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang