Wstęp.

825 81 4
                                    



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Fabuła:


  Oto przed państwem Silly Town, kanadyjskie miasto, w którym ktoś postanowił wybudować japońskie świątynie. Jakby sam ten fakt nie był wystarczająco dziwny, po mieścinie nocami krążą wielkie, demoniczne jaszczury; miejscowi znikają wyjątkowo często, a o śladach legendarnej sekty mówi się nawet w radiu. Jakkolwiek nierealnie by to brzmiało, miasto wydaje się przyciągać nadnaturalne zagadki. Bardziej tu ciekawie, czy przerażająco?

Trudno więc powiedzieć, czy nastoletnia Brooke Evans ma pecha, czy może wyjątkowo upierdliwe szczęście, kiedy ledwo pierwszego dnia po przeprowadzce do Silly Town trafia w samo źródło jego tajemnic...
Bo jak inaczej nazwać spotkanie pierwszego stopnia z lokalną miejsca legendą - rogatym jaszczurem, określanym przez miejscowych mianem japońskiego demona? Chcąc, nie chcąc, dziewczyna angażuje się w życie i dziwactwa swojego nowego miejsca zamieszkania, a im dalej się zapędza, tym czai się na nią więcej niewyjaśnionych. Nawiedzone placówki, opętania, reaktywacja pradawnego kultu, boskie sprzeczki... Tylko skąd to wszystko w jednym miejscu? Czemu akurat tutaj dzieje się tak wiele? Jakie są powody tego bałaganu? Czym dokładnie są Oni? Co jest nie tak z przybranym bratem dziewczyny i jego podejrzanym, wiecznie ubranym w dres kumplem?
A najważniejsze - jakie jeszcze tajemnice i legendy skrywa Silly Town?



Czego oczekiwać?

  Opowiadanie łączące w sobie cechy paru gatunków: horroru, powieści przygodowej, romansu, komedii, obyczajówki i paranormalnych historii. Bohaterowie będą jednocześnie poznawać tajemnicę demonicznych jaszczurów pełzających po ulicach ich miasta i uczęszczać na szkolne zajęcia. W weekend zdarzy im się odwiedzić nawiedzone przedszkole, przypadkiem trafią na marudnego i ekscentrycznego boga, a od święta będą ratować się przed wywołaną magicznie powodzią. Główna bohaterka - Brooke - razem z czytelnikami ma poznawać kolejne tajemnice Silly Town i powoli uświadamiać sobie, że nadnaturalne zjawiska nie są jedynie wymysłem czyjejś bujnej wyobraźni, za to faktyczną częścią życia wielu ludzi.
Całość pisana luźno, z dużym dystansem i poczuciem humoru, chociaż obowiązkowo nie obejdzie się bez momentów poważniejszych.

Rozdziały raczej "długie", od minimalnie dwóch tysięcy słów. 

Okładki i rozkładówka są dziełem użytkownika BlondPingwin

Art użyty do okładki jest pracą twórcy Zeen Chin. 



Zapraszam do lektury! ^.^

Silly TownOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz