Последен ден в ЛА

140 11 0
                                    

След като церемонията свърши отидох до чичо за документите за преместването. Почуках, но никой не отвори,за това влязох вътре. Него го нямаше,но документите бяха там на махагоново бюро ,той си беше старомоден харесваше дървени мебели,кожи и глави на животни.Ъгххх побиват ме тръпки като вляза ,но пак си го обичам все пак е мой чичо.
Вдигнах купа с документите и изпадна една бележка:
Моля,ела в класната си стая!
Щом я прочетох се запътих на там. Така и така церемонията свърши нямаше проблем да отида до стаята,защото нямаше никой. След около 4 минути вече бях там. Отворих вратата и видях баща ми,чичо ми,най-добрата ми приятелка,всички очите ли и последното момче ,което харесвах и бе брат на Ели да Ели казва ше се Виктор,но какво правеше той
(

ГТНВ)
Сестра ми вчера беше разплакана в стаята си и може да нямаме идеални отношения, но все пак я попитах защо плаче,едва чух през всичките хлипания,че Габи се мести. Знам,че не съм много близък с Габи,че съм с 3 години по-голям от нея,но все пак Ели ще страда, това е ясно.Предложих да направим нещо за нея.
-Ели,имам идея да направим нещо за нея прощално парти например.
Изведнъж тя спря да реве и хлипа ,обърна се към мен и каза:
-Ти си най-добрия брат на света.
Гушна ме здраво,не се е държала никога така,но след секунди се сетих за последната ми среща с Габи. Двете със сестра ми бяха на едно парти ,бяха се напили доста тогава забелязах Габи на земята припаднала ,а едно момче се опитваше да я целуне. Точно преди да се възползва от нея го хванах за блузата и го дръпнах от нея. Вдигнах я на ръце взех Ели и ги извлякох навънка.Ели влезе в колата ,а аз трябваше да сложа Габи на задната седалка,тъкмо тръгнах да я пускам от прегръдките си,когато тя си стисна ръцете около врата ми.
Почувствах нещо в корема си ,нещо ново ,но се секнах щом каза:
-Ели,нали не си казала на Виктор ,че го обичамм.—тогава май пак заспа ,защото не чух и звук повече освен тежкото и дишане.
Сестра ми се обърна като светкавица и я погледна, след това и мен каза,че е говорила така ,защото е била пияна и започна да ме убеждава в това.
Незнам, може би се успокоих,че не ме харесва,но и ме заболя доста, незнам защо. Прибрах и двете, бащата на габи не попита какво е станало ,защото знаеше ,че му е сърдита ,задето не и беше казал истината ,че тя има живи роднини макар и в друга държава по майчина линия.
Опита се да вземе габи от прегръдките ми ,но тя не ме пусна той опита пак ,но тя не се пусна от мен тогава той се отказа и ме помоли да я заведа в стаята й. До сега не бях влизал по навътре от хола и тоалетната на 1 етаж. Бащата на Габи видя ,че и Ели не е добре хвана я и я сложи да седне на дивана в хола.
—Ще и направя кафе и ще й дам нещо за главата.~Каза той и влезе в кухнята вероятно.
Ели ми посочи стълбите за разлика от мен тя прекарваше по цял ден тук. Качих се по стълбите и видях една черна врата с надпис „がび” може би в този момент се радвах,че следвам японска филология в университета.Сестра ми и габи бяха с езици в гимназията ,също като мен знаех,че Ели учи италиански,но за габи не бях сигурен може би Ели е споменавала ,но да не съм я отразил. Влязох и не очаквах точно ,това което видях. По стените имаше плакати ,аниме ,корейски групи, които слуша ,а аз обожавах, цветът на стаята беше тъмно лилав, по тавана имаше стикери на звезди ,които при пълна тъмнина светят странното беше ,че и аз имах такива в моята стая поогледах се чак тогава забелязах леглото и сбито ъгъла под прозореца другия край на стаята от вратата не можеше да се види, защото имаше тънка стена, която отделяше стаята на две части влязох вътре стигнах до леглото и поставих я върху него тръгнах да завивам тя почна да рита одеялото крещейки, че и е топло в стаята беше сигурно към 10 градуса, при които аз замръзвах ,а тя умираше от жега. Дойде ми отвътре и я прегърнах ,тогава тя се успокои завих я ,докато  тя ме прегръщаше, тя беше толкова топла ,че успях да се сгрея от нея странно тръгнах да отдръпна от прегръдките ми, когато тя  пак си стисна ръцете този път още по-силно от предишния дръпна ме ,за да легна до нея толкова силно стискаше ,че не можех  да се измъкна легнах до нея тя се завъртя към мен казвайки, че ме обича и ме целуна страстно.
Нещо ме извади от спомена когато погледнах Ели ме тръскаше.
—къде се отнесе вики.~Каза тя докато се кискаше знае,че мразя да ме наричат така.
След половин час бяхме оргарнизирали всичко.
(ГТНГ)
След няколко секунди се усетих,че го зяпам и се обърнах към другите.
—Но какво е това.
Ги попитах,а те ме изгледаха странно сякаш съм попитала ,,какво е въздуха”
Тогава Ели се доближи и каза,че това е прощално парти и ,че идеята е на Виктор.Какво Виктор е дал идеята не го вярвам,но когато го видях той се беше изчервил като домат,но защо.
Стояхме 3 часа и татко се обади.
—Габи трябва да тръгваме сбогувай се с тях,обещавам че ще идваш всеки месец тук.~ Каза той с наведена глава и тъжен глас.
Сбогувах се с всички освен Виктор той седеше и през цялото време мълчеше. Отидох до него без да ме види и го гушнах.
—Ще ми липсваш.~Казах с тъжен глас и усетих как сълзите ми напират.
Той се изправи и аз го пуснах обърнах се ,за да си тръгна ,когато усетих как някой ме хваща за китката ,и ме придърпва към себе си. Всичко стана прекалено бързо и докато се усетя той вече ме целуваше страстно по устните. Сякаш света замря и всичко спря да съществува бяхме само аз и той. След като се отделихме той едва промълви думи ,които ме нараниха жестоко. Направих стъпка назад и побягнах към колата на баща ми плачейки. Седнах на задната седалка ,за да не ме види ,че плача иначе щеше да стане лошо за някой. Пуснах си любимия плейлист на слушалките и ги усилих  до край. Десет минути по-късно вече бяхме пред нас, татко ми каза да се кача да си взема куфара, защото полетът след 2 часа.
Качих се горе в стаята си видях че домът ми се размазал и се повиках отгоре
—Татко трябва да се изкъпя и след половин час съм долу.
—Добре,но само половин час.
Влязох в банята и се изкъпах за около 10 минути сложих си любимата тениска на Hallo4,черни скъсани дънки на коляното . Изсуших си косата сложих много лек грим грабнах куфара и слязох долу.
Баща ми пое куфара и го сложи заедно с неговия в колата. Обърнах се и огледах къщата едва ли ще ми липсва много. Качихме се в колата и потеглихме към летището имахме около 45 минути до полета оставихме куфарите си за чекиране, и отидохме за билети . Скоро след това се качихме в самолета казаха ни да изключим телефоните си и го направихме. Пред мен видях слушалки и закрепена към седалката емпетройка, имаше слот за SD карта ,при което извадих своята от телефона си и  я поставих вътре . Пуснах любимият си плейлист и първата песен която чух беше моята любима на MonstaX»Hero

Слушах я около 10 пъти когато баща ми се обади и каза,че ако пак я чуе ще се ядоса за това просто я смених за съжаление.
(ГТНВ)
Трябва да говоря с нея. Тя се мести,но защо ме е страх да говоря с нея. Стреснах се, когато някой ме прегърна усетих топлина и разбрах,че е Габи. Изправих се ,но тя ме пусна и си тръгна неможе да ме остави трябва да говоря с нея обърнах се и я хванах за китката придърпах я към себе си,но не неможе само да я придърпам след целувката не можех да си я избия от главата трябва,аз трябва докато се усетя вече я бях придърпал толкова близо,че реших да я целуна. Секунди по късно се усетих ,че е на 16, а аз на 20 какво ми става.
—Съжелявам не трябваше.Не искам да се повтаря за това не трябва да се виждаме ,а ти трябва да ме забравиш.
Щом казах това тя отстъпи крачка назад и побягна.
(ГТНГ)
Вече бе време да кацаме и си свалих слушалките. Погледнах към седалката на баща ми ,но него  го нямаше. Извадих си SD картата от плеара и я преместих в телефона си.
Кацнахме и баща ми дойде до мен и каза,че са го викнали спешно по работа.
—Но тогава кой ще ме вземе от летището.
Попитах го прекалено силно явно ,защото няколко души ни пригледаха. Той се усмихна и каза:
—Ще видиш.

love is impossible (bg)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang