Амнезия ли?

69 8 0
                                    

ГТНЛХ
Да не би тя току що да каза,че ме харесва. Но ,когато я целунах предишния път тя избяга, а сега ми казва ,че ме харесва.
~Ти да не би токущо да каза,че ме харесваш?
Гиби~ Не, не е вярно.
Иска ми се да го беше казала по рано.
~Виж G ,знам че всичко е каша, но ти току що каза ,че ме харесваш.
ГТНГ
Щом ми каза G първото нещо ,което изплува в умът ми бе брата на Ели. Мамка му за секунди се сетих за последните дни в Лос Анджелис. В същото време потръпнах от топлият глас ,с който го каза . Не му отне и секунда, за да забележи тази моя реакция. Той се приближи до мен и хвана лицето ми с два пръста за брадичката и го извартя към него. Очите му се заклучиха с мойте. Не знам колко време стояхме така, но за него явно е било достатъчно и за това развали тишината ,която сигурно бе повече от 4 .
Лон Хо~ Виж не исках да ти кажа, но трябва да го кажа. Преди 12 години намерих човека , с който ще прекарам живота си. Предложих и дори и да се оженим като й паднах на едно коляно ,и й подарих от онези бонбони в формата на биберон с пръстенчета от долу ,и тя се съгласи . На следващия ден бяхме на една площадка и седяхме под една вишна ,която цъфтеше. Беше невероятно нашите ми бяха дали пари за сладолед но вместо любимият ми взех 2 обикновенни с шоколад на същата цена. Изиграхме сцена ,че се женим по дървото дории. Тогава тя отиде на една от пързалките и започна да се пързаля ,извика ме ,но аз не исках да отида за това тя остана сама. Малко след това се появиха по голями и искаха да се пързалят ,но тя не искаше да стане от проклетата пързалка. Стоеше там със скръстени ръце и нацупена физиономия.~ Той спря да говори за малко ,но за сметка на това от едното му започна да пада една сълза ,но беше със някак странна усмивка докато говореше за нея. Да не би да иска да се откажа от него~Тя не помръдваше и тогава едно момче я бутна и тя падна от поне 2 метра. Щом видяха ,че има кръв на главата си те избягаха. Затичах се към нея и я вдигнах. Занесох я до нас ,а нашите се обадиха на линейка. Щом я качиха в линейката не я видях повече. Родителите ми ми казаха ,че е добре ,но няма да се видим повече. ~ В момента той наистина се усмихваше и плачеше докато ме гледаше в очите.
~ А ,това как по точно засяга мен? Знам , че си женкар и не искам да съм поредното ти завоевание.~Усещах как му крещя. Но защо?
Лон Хо~ Как ли? Засяга те с това ,че ти си момичето ,в което съм влюбен от 12 години, момичето ,което не съм виждал от 12 години. Знаеш ли колко е трудно да харесваш някой толкова дълго, а той дори да не те помни?~ И той започна да крещи.
Чакай да не каза ,че момичето , което се е сгодило на 4 с него съм аз. НЕ! Но сега като се замисля имам белег над слепоочието. Баща ми ми каза ,че съм паднала в парк като малко, но не ми казаха колко малка съм била.
Лон Хо~ Ако не ми вярваш вдигни си бретона и погледни над дясното си слепоочие. Трябва да има белег.
Как той ще знае ако това не е истина. Но защо не ми е казал по рано.
~ Искаш да кажеш ,че си влюбен в мен 12 години. Защо? Та аз дори и не съм кра...
Той сложи ръката си пред устата ми. Какво по дяволите прави?
Лон Хо~ Да не си посмяла да го кажеш. ЯСНО!
Но това е вярно. Аз не съм красива вобще . Пуло корейка пуло американка. Мелез. Всички така ме наричаха в училище.
Лон Хо~ Ти си красива. Красива, набии си го в главата. Не трябва да се влияеш от чуждото мнение.
~Но ,но аз ...
Тъкмо щех да каза, че се залъгва за мен и всичко свързано с мен,но той разби устните си в моите. Усетих нещо като гъдел в корема си. Бе много по силно от онзи гъдел ,когато целунах братът на Ели. Дали наистина съм харесвала Хо тогава. Той захапа долната ми устна ,заболя за това опитах да извикам леко от болка,но веднага щом отворих устата си разбрах ,че е огромна грешка от моя страна. Той вкара езика си в устата ми и започна да търси моя.

Планирал го е, а аз се вързах. След незнайно колко време той се отдръпна от мен. Явно му бе свършил въздуха ,сладко. Опря челото си в моето и ме погледна в очите. Дишаше тежко сякаш бе тичал километри.
~ Сладък си така.
Казах такава глупост. Глупава Габи, глупава.
Лон Хо~ Сладък ли? Мога да съм и по сладък.
Сложи ръцете си на кръста ми и ме вдигна. Обвих крака около кръста му и той пак започна да ме целува. Опря ме на стената и започна да ме целува и по врата като оставяше мокри следи след себе си. Тогава той захапа меката част на ухото ми и аз просто не можах да помръдна. Явно знаеше за слабото ми място. Но нали съм щяла да се женя за него как няма да знае. Усетих как една дяволска усмивка се появи на лицето му. Гадняр!
Лон Хо~ Все още ли това те влудява?
Каза го така спокойно ,но можех да позная ,че усмивката му стана дори и по голяма. Е сега ще ти го върна тъпкано. Започнах да се отърквам леко върху дънките му докато той целуваше врата ми. Играта скъпи се играе от двама ,не забравяй. Той започна да се задъхва и стене леко,а усмивката му изчезна не след дълго, и се появи върху моето лице. Знаех какво става щом момиче прави подобни неща. Макар да не бях такава ,той успя да ме накара да правя неща, за които не съм си и помислила.
Лон Хо~Значи така ще играем ,но да не плачеш накрая.
Чакай какво имаше предвид с това ,,но да не плачеш после" . Мамка му какво направих...

Хей хора! Надявам се ,че историята ми ви харесва. Съжалявам за грешките. Искате ли историята да стане по гореща или да я оставя в този вид( бавно развитие на всичко). Напишете в коментарите как искате да продължи. До края на седмицата нова глава.
おやすみ (Лека нощ)。

おやすみ (Лека нощ)。

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

どうも

love is impossible (bg)Onde histórias criam vida. Descubra agora