Hoofdstuk 14.

439 15 1
                                    

Als ik in mijn bed kruip, zie ik dat het lampje op mijn telefoon te knipperen. Ik heb een appje binnen gekregen van Floris. Ik open het gesprek en zie dat hij nog online is en besluit daarom meteen te reageren.

> Heey Eef, ben je veilig thuisgekomen?
< Hoi
< Ja, ik lig veilig in bed.
> Daar had ik maar al te graag bij gelegen.

Ik krijg kriebels in mijn buik en voel mijn wangen rood worden. Omdat ik te nieuwsgierig ben waar dit gesprek heen gaat, besluit ik gewoon te reageren op zijn berichtjes. Hij kan mijn gezicht nu toch niet zien.

< Zo breed is mijn bed niet. Dus dat was lastig geweest.
> Dan was ik gewoon onder je gaan liggen. Of op je.

Mijn adem stokt in mijn keel bij het idee. Mijn vader kwam altijd op mij liggen als hij zin had en ging er pas vanaf als hij klaar was. Ik vraag mij af of ik ooit zou kunnen genieten van intimiteit. Ik zou zo graag willen dat die slechte herinneringen zouden worden vervangen door goede. Maar dan zal ik het toch moeten ervaren. Maar ik wil het hem eigenlijk nog niet vertellen.

< Dan was ik wel op je komen liggen.
> Dan zou ik je prachtige lichaam kunnen voelen.
< Je weet dat je eerlijk moet zijn hè. Niet liegen.
> Maar ik lieg niet. Heb jij weleens goed in de spiegel gekeken hoe sexy je wel niet bent.
< :$
> Dat er daarstraks iets groeide bij mij was volledig de schuld van je prachtige lichaam.
< Ik zou niet weten waar je het over hebt.
> Kom op Eef, ik zag je wel kijken.
> Je likte je lippen er zelfs bij af toen je het zag.
< Oké, ik zag het. Maar ik zou niet weten wat ik ermee had moeten doen.

Ofja ik wist het wel. Mijn vader had het mij vaak genoeg laten doen. Maar ik weet niet of ik het over zou kunnen brengen zonder de angsten.

> Ik wil het je de volgende keer wel laten zien en voelen hoor. ;)
< Doe dat maar dan ga ik nu slapen. Want anders had ik net zo goed bij je kunnen blijven. :$
> Dan had je de hele nacht niet geslapen.
< :$
> Je moest eens weten wat ik allemaal met je zou willen doen.
< Vertel mij dat maar de volgende keer.
< Welterusten. Xx
> De volgende keer wil ik die kus echt hebben.
> Welterusten lekker ding. Ik ga dromen over wat ik met je had willen doen.
> XXX

Een blik die alles veranderde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu