‘Daar komt ze aan hoor.’ Hoor ik Moniek roepen als ik het restaurant in loop. Volgens mij is mijn hoofd acuut zo rood als een tomaat. Ook Sam en Anne zie ik in mijn beeld verschijnen. Meteen word ik bestookt met allemaal vragen. 'Hoe was het?' 'Was hij goed?' 'Heeft hij je alle hoeken van de kamer laten zien?' 'Oké, dames. Even genoeg. Als het niet normaal kan, ga ik mensen wegsturen.' Komt Eric er tussen. 'Ah Eric, kom op!' Zegt Anne. 'Eva is heel de nacht weggeweest en wij willen alleen maar weten hoe het was.' Eric zucht luid en kijkt Anne streng aan. ‘Oké, dan niet.’ ‘Goed Dames..’
De middag is zo om en voor ik het weet ben ik klaar met werken. Sam, Anne en Moniek hebben geen kans meer gehad om vragen te stellen en Floris heb ik ook niet meer gezien. Ik ben onderweg naar huis. Sam, Anne en Moniek waren al weg. Ik verwacht dat ze thuis de boel op stelten aan het zetten zijn. Wanneer ik ons huis binnenkom, beginnen ze te gillen en gek te doen. Heel de eettafel staat vol met hapjes en ik word meteen mee naar de tafel getrokken waar ik een glas wijn in mijn handen geduwd krijg en moet gaan zitten. 'Nu kom je er niet meer onder uit Eva!' Gilt Sam terwijl ze uit de keuken komt met nog een schaal hapjes. 'Dus vertel, wat is er gebeurd?' Giebelt Moniek. 'Niks.' Zeg ik maar de kleur van mijn gezicht verraadt dat ik heel veel heb meegemaakt. 'Oké, een vraag per keer. Dan wil ik nog wel iets beantwoorden.’ Geef ik toch toe. Nu kan ik er nog met mensen over praten. Als ik morgen weg ben niet meer. ‘Lag zijn bed lekker?’ ‘Ja.’ Sam begint te grinniken. ‘ ‘Met of zonder condoom?’ Ogod waarom moeten ze nu dit soort dingen weten. ‘Uhm, eerste keer met, tweede zonder.’ Geef ik maar toe omdat ik weet dat ze er toch wel achter komen. Ze kijken mij alle drie met grote ogen aan. Anne lijkt zich het snelste te herpakken. ‘Twee keer? Was hij goed?’ ‘Uhm, wat is goed?’ ‘Heeft hij je laten klaarkomen?’ Ik sla mijn handen voor mijn gezicht. ‘Ja.’ Piep ik. Wat is dit ongemakkelijk. ‘Jij hebt geluk, Eva. Bij mij duurde dat heel lang.’ Ik laat mijn handen zakken. ‘Wil je er nog iets over vertellen?’Heey allemaal, het heeft even geduurd maar hier is het volgende hoofdstuk. De komende tijd zal het wat langer duren voordat er nieuwe hoofdstukken online komen. Ik loop momenteel 40 uur in de week stage dus moet maar net een moment tijd hebben om verder te schrijven.
JE LEEST
Een blik die alles veranderde.
ФанфикEva staat aan het begin van haar laatste jaar van haar recherche opleiding. Op advies van Marion heeft zij een horeca zomerbaantje genomen in een hotel bij het strand. Weg van huis en alle zorgen. Hier kan zij gewoon de onbezorgde Eva zijn. Het enig...