Nu ik al hun vragen beantwoord heb, kan ik mij klaar gaan maken voor het feesten. Ik leg kleren voor vanavond en morgen klaar en pak voor de rest al mijn spullen in. Zo hoef ik morgen niks meer in te pakken. Ik spring vlug onder de douche en als ik klaar ben trek ik mijn kleren aan. Ik trek een zwarte skinny jeans aan met een leuk shirtje en doe mijn haar in een staart. Als ik voor de spiegel sta komt Anne binnen. 'Had je niks leukers meer in je kast liggen?' 'Hoezo? Dit draag ik normaal ook.' Probeer ik mijzelf te verdedigen. 'Het is je laatste avond. We gaan de zomer vieren en die heerlijke man komt vanavond. Die mag je best verwennen door er goed uit te zien.'
Een uur later ben ik samen met Anne, Sam en Moniek onderweg. Ik heb een strak zwart jurkje van Anne aan en Moniek heeft mijn haar gedaan. Als we de strandtent binnen komen is het al aardig druk, we ploffen met zijn vieren op ons favoriete plekje neer en wanneer de ober komt bestellen we meteen een rondje shots en allemaal een glas wijn. We kletsen over alles wat er de afgelopen zomer is gebeurd en na een tijdje gaan we met zijn vieren de dansvloer op. Door alle drank die we ondertussen op heb, vind ik het zelfs niet beschamend om te dansen. Ik zing met alle liedjes mee en dans of mijn leven ervan afhangt. Wanneer wij even gaan zitten om bij te komen, zie ik Floris binnen komen lopen. Alsof ik het nog niet gezien had, gilt Anne: 'Eef, daar komt je seksgod aan.' Zijn ogen maken contact met de mijne en hij loopt recht op mij af. 'Dat wordt weinig slaap vannacht.' Hoor ik Moniek zeggen terwijl ik de lucht bijna voel knetteren tussen ons. 'Dames, Eva, is het gezellig?' 'Het is heel gezellig, alleen miste Eva je. Ze vroeg zich net nog af of jij met haar wilde dansen.' Zit Sam mij te klieren en steekt haar tong naar mij uit. Floris steekt zijn hand naar mij uit en die neem ik aan. Hij trekt mij mee naar de dansvloer en komt dicht tegen mij aan staan. 'Wat zie jij er sexy uit.' Fluistert hij in mijn oor waarop ik begin te blozen en mijn hoofd in zijn nek verstop.
Het langverwachte volgende hoofdstuk. Het is niet zo groot maar ik moest er zelf ook weer even inkomen. Ik durf nog niet te zeggen wanneer het volgende hoofdstuk komt, maar in ieder geval sneller als deze.
JE LEEST
Een blik die alles veranderde.
FanfictionEva staat aan het begin van haar laatste jaar van haar recherche opleiding. Op advies van Marion heeft zij een horeca zomerbaantje genomen in een hotel bij het strand. Weg van huis en alle zorgen. Hier kan zij gewoon de onbezorgde Eva zijn. Het enig...