Hoofdstuk 22.

501 18 2
                                    

De rest van de middag heb ik niet veel meer gedaan. Wat spullen ingepakt en ervoor gezorgd dat ik zondag rustig kan vertrekken zonder haast. Ik hoor Sam roepen dat het eten klaar is. Omdat Anne, Sam en ik alle drie de hele avond moeten werken heeft ze een heerlijke pasta salade gemaakt. We hebben het over wie Sam en Anne hebben uitgenodigd voor morgenavond en dan komen we weer op Floris uit. 'Ga je je kans nog grijpen vandaag of morgen?' Gooit Sam ineens op tafel. Meteen kleur ik rood. 'Ik hoop het wel.' Stamel ik. 'Je hebt gisteren toch bij hem geslapen? Heb je toen niks gedaan?' zegt Anne. 'Ik ben in slaap gevallen. Maar toen ik vanmorgen aan het douchen was stond hij wel ineens in de badkamer.' 'Oeh en toen? Heeft hij je alle hoeken van de badkamer laten zien?' Sam en Anne hebben ondertussen de grootste lol en ik kleur als het mogelijk is nog roder. 'Nee, we hebben alleen gezoend toen ik eruit was. Verder niks.' Ze kijken mij allebei verbaasd aan. 'Eef, je moet er echt voor gaan als je de kans nog krijgt. Die man straalt gewoon hete seks uit. Als je met hem seks hebt, wil je nooit meer anders.' Ik kijk ze verbaasd aan, maar als ik dan op mijn horloge kijk, zie ik dat het al bijna tijd is om te gaan werken. We ruimen snel op. We pakken onze spullen en haasten ons naar het hotel. We kleden ons om en lopen het restaurant binnen. Daar begint Eric meteen met de briefing. 'Goed dames en heer, we gaan weer aan de slag vanavond. Dave, jij staat bar. Sam loopt binnen, Aniek loopt het terras voor zover er mensen zitten. Eva, jij loopt vanavond wederom het politiecorps.' Meteen hoor ik Sam en Anne grinniken. 'Ze waren zo onder de indruk van je dat je dat nog een keer mag doen. En Anne, jij runt en helpt waar nodig. Succes en zorg voor die glimlach.' Eric loopt aan en Sam en Anne barsten in lachen uit. 'Zelfs Eric wil jullie bij mekaar hebben.' Lacht Anne dan en terwijl mijn wangen vuur rood worden, kan ik er de humor ook wel van inzien.


Vanaf het volgende hoofdstuk zal er veel Fleva zijn! Heel veel!

Een blik die alles veranderde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu