Nahoře je král.
Přeživší protivníci si nás měřili pohledy. Feng, jakožto nejvyšší zástupce čarodějů, který byl při vědomí, si odkašlal. „Životů bylo dnes promarněno příliš. Nestojíte - li o další násilí, skloňte hlavy, přijměte odpovídající trest a vraťte se k našemu společenství," vybídl je. Měnička si podkasala sukni a přešla místnost na naši stranu. Dan se ani nepohnul. „V opačném případě zemřeš," varoval Dana Feng. Buď já nebo vy, ozvalo se v mého hlavě. Tina nečekala ani půl sekundy a vystřelila po Danovi. „Neřekl jsem zabít," pokáral ji Feng. „Neřekl jsi nic," odsekla Tina a rozbila ledovou sochu.
Než jsme stihli jít zkontrolovat čaroděje, kteří bojovali v celém zámku. Do místnosti vešli vojáci a s nimi nákladně oblečený mladý muž s korunou na hlavě. Král. Feng se postavil před bezvládnou Igniu. „Nečekal jsem, že takhle nad ránem najdu čaroděje ve svém sídle," prohlásil. „To trošku odporuje faktu, že tu už skoro dva roky bydlí Ziranna," poznamenal Feng. „Nečekal jsem, že tady potkám revolucionáře," upřesnil. „Tak jsme tady a jestli bude upálen jediný další mág, tak to tady srovnáme se zemí," oznámil Feng. Mezi stráži se ozval smích. Mlčeli jsme, král stejně tak. „A kde je vlastně Ziranna?" zajímalo krále. Feng kývl k hromádce popela na zemi. „Říkali, že ji nikdo neporazí," namítal. „Podcenili mě," ozvala se Ignia ze země. „Vy budete Ignia Rudý květ," poznamenal král. „Ano, to jsem já. Tohle je Feng Přízrak a ti dva jsou ze Severu," představila kompanii. „Jak vidím, Lorael, vy jste se nakonec postavila proti koruně," poznamenal. „Vrátila jsem se ke společenstvu, které mě vychovalo," pokrčila rameny měnička. „Ke spolupráci se Zirannou došlo jen kvůli tomu, že někde vězní mého bratra, protože jí přišlo vtipné, aby sestra bývalého Nejvyššího byla na její straně. Kvůli tomu jsem zabila jeho bývalou učednici. A teď když je fuč, prostě zmáčknu Eleonoru a tu informaci z ní dostanu."
Královi oči klouzaly po naší skupince. „Nic bořit nebudete. Dobrá čarodějové nemusí být podřízeni koruně, tak jak to Ziranna plánovala." „Čarodějové by stáli mimo zákon tak či tak," prohlásil Feng. „No dobrá, ale chce to nějaké gesto smíru, ne?" „Můžete se zúčastnit volby nejvyšších," nabídla mu Ignia. „Jaký je problém se současnými?" nechápal král. „Když jeden z Nejvyšších zemře koná se nová volba. V našem případě zbyli jen dva živý Nejvyšší," vysvětlil Feng. „Té volby se zúčastním. Budou tam nějaké známé tváře?" zajímal se. „Já budu soutěžit, jestli mi to bude dovoleno," řekla Lorael. „Bude, i my dva se budeme znovu ucházet o naše místa," oznámila Ignia a Feng přikývl. „A někdo známý pro lektvarníky, materialisty a ovladače mozku?" zajímal se král. „Za ovladače mozku půjde Jenelyn."
ČTEŠ
Dědička Severu
FantasyKdysi byla nadějí všech lidí žijících na Severu. Teď je z ní už jen legenda. Někteří stále věří, že zachrání svůj lid před krutou nadvládou. V malé vesničce na jihu Severu žil lovec jménem Zyp. Při jedné ze svých výprav se s touto legendou setkal...