1- Kaza

1.7K 337 1K
                                    

Düzenlenmiştir :)

Yarenin dersleri bitmiş eve gidiyordu. Aralık ayının sebep olduğu ayaz ve soğuk hava kemiklerinin içine kadar işliyordu. Ankaranın soğuk havası hiç çekilecek gibi değildi fakat Yaren yine de karda yürümeyi , soğuk havada elleri titrerken bile kahvesini yudumlamayı seven biriydi.

Yaren 19 yaşında üniversite ikinci sınıf öğrencisiydi. Mimarlık okusada asıl istediği meslek doktorluktu fakat tıp için puanının biraz daha iyi olması gerekiyordu. Özel okullarında fiyatlarını düşününce mimarlığa gelmişti. Babası belediye memuru annesi terziydi.

Tek çocuk olmasına rağmen şımarık bir çocuk olmamıştı. Anne ve babası tüm ilgilerini ona versede şımartmamaya da özen göstermişlerdi. Böyle büyümüş şımarık olmasa da kendine güveni olan ve akıllı bir kadındı.

1.70 boylarında , esmer teni ve kıvır kıvır olan saç bukleleri ile güzel bir kadındı. Bunun farkında fakat bunu bir artı olarak görmeyen biriydi.

Yaren otobüs durağına gelmiş ve otobüs gelişini beklemeye başlamıştı. Hiç sevmezdi otobüs yolculuklarını taciz olayları , ter kokusu , fazlaca kullanılan parfümler ... Nihayet otobüs gelmişti. Otobüse binince şaşırdı normalde bu saatlerde tıklım tıklım olan bu otobüs sessiz ve sakindi. Ama yine de oturucak yer yoktu. Ayakta durup kulaklığını çıkarmaya çalışırken en son duyduğu şey acı bir fren sesiydi...

Evet arkadaşlar hikayeme hoşgeldiniz. Kurgumu beğeneceğinize eminim. Elimden geldiğince çok bölüm atacağım. Hikayeyi yavaş yavaş anlayacak ve öğreneceksiniz. Benim için yorumlarınız çok önemli. Gittikçe bölüm uzunlukları artacak.

Umarım beğenirsiniz :)

Buraya tarih bırakabilirsiniz 🌸

Balın Zehri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin