Izašla sam iz kabine i imala sam šta da vidim. Oni se ljube. Ispravka, ona je ljubila njega. Bilo je i više nego očito. Kada me je video, samo je odgurnuo.
- Ana! Nije onako kao što izgleda! -počeo je odmah da se pravda dok se Jelena smejala zadovoljno.
- Hajdemo dušo, nema potrebe da gubiš vreme sa takvima kao što je ona. -oboje je iznenadio moj odgovor.
- Upravo sam ti poljubila dečka a tebe nije ni briga!? -povisila je glas iznervirano.
- Znači da priznaješ da si ti poljubila njega? -
Jelena je samo otvarala i zatvarali usta kao riba na suvom pokušavajući da kaže nešto, ali ne znajući šta. Sigurna sad da sada proklinje svoju veliku jezičinu. Obuhvatila sam Davidovu ruku i rekla sa širokim osmehom "Idemo", a on je kao hipnotisan krenuo zamnom. Odmah počim sam izašla, prišla mi je Marija.
- Dobro je da si se konačno setila da se pojaviš. Neću te pitati šta ste ti i David radili u ženskom wc-u. Trebalo bi uskoro da bude proglašenje za kralja i kraljicu mature. -
"Koji kliše" je bilo prvo što sam pomislila. U tom trenutku je pored nas prošla Jelena sa zlim i samouverenim osmehom. Nisam shvatala zašto, kada me nije dotakao njen poljubac sa Davidom. Nema razloga da se smeje... Osim ako nije smislila nešto novo čime će mi napakostiti. A onda mi je sinulo. Izbori za kralja i kraljicu su njeno maslo. Uzdahnula sam. Kako joj ne dosadi ovo? Odjednom je muzika prestala.
- Vreme je da proglasimo kralja i kraljicu mature. -rekao je direktor škole na mikrofonu. Otvarao je neku kovertu u kojoj verovatno pišu pobednici.
- Kralj mature je... -napravio je malo dužu dramsku pauzu. Svi su bili nestrpljivi da čuju, samo sam ja sedela za stolom i klopala. -David! -
Pa dobro, to je i bilo za očekivati. On je izgledao malo iznenađeno. Pogledao u mene, a ja sam mu pokazala pokretom ruke da ode na binu jer su mi usta bila previše zauzeta jedenjem. Uradilo je kao što sam mu rekla, tačnije pokazala, i otišao kod direkora koji mu je stavio krunu na glavu.
- A sada, njegova lepša polovina je... -još jedna dramska pauza. Čulo se kako je neko viknuo: "Ajde kaži više!". -Jelena! -
I ovo je bilo za očekivati. I ona je otišla tamo uzdignute glave do oblaka, i stala pored Davida sa krunom na glavi sva ponosna. David mi je uputio pogled, na šta sam slegla ramenima i nastavila da jedem. Šta da radim kada sam gladna. Direktor im je pružio mikrofon. Jelena je posegnula da uzme, ali je David pretekao.
- Hvala svima koji su me izabrali za kralja. -u restoranu se čulo glasno tapšanje. -Ali mislim da ona ne zaslužuje da bude kraljica. -rekao je misleći na Jovanu. Bila je potpuna tišina. Pogledala sam u njega, a on je već gledao u mene.
- Ona koja bi trebala da bude kraljica je Ana. -
Počela sam da kašljem jer sam počela da se davim sa onom hranom, dok me je Marija udara u ledja toliko jako da sam mislila da će duša da mi izadje na nos. Konačno sam uspela nekako da se saberem. Nemoj Davide, izblamiraceš me.
- Da li se slažete sa mnom? -
Čula se vika i uzvikivanje mog imena. Bila sam, blago rečeno, zaprepašćena.- Koji neočekivani preokret. -rekao je direktor i skinuo je krunu sa Jelene glave. Ona je besno udarila nogom o pod i vrisnula. Dok je silazili sa bine usput se saplela i malo je falilo da padne. Ja sam polako išla ka bini dok sam se nervozno igrala sa prstima. Jelena je u tom trenu je prolazila pored mene i šapnula mi: "Nemoj da mislis da će se završiti na ovome." Zastale smo obe.
- Grešiš. Nikada nećeš uspeti da me spustiš na dno. A i da uspeš, imam prijatelje koji će mi pomoći da se uzdignem. Prave prijatelje, ne kao tvoji koji su sa tobom samo iz koristi. A da, još jedna stvar. Da li si znala da kada neko pokušava da spusti nekog na dno, to znači da je ta osoba koja pokušava da spusti niže od druge? -
Produžila sam dalje, ovog puta puna samopouzdanja, dok je ona tamo stajala zabezeknuta. Popela sam se na binu, i kruna se našla na mojoj glavi. David mi je pružio mikrofon koji sam ja prihvatila.
- Želim samo da se zahvalim svima koji su navijali za mene, iako smatram da su ovi izbori čista glupost. Ovo je naše veče, veceras smo svi kraljevi i kraljice. Poyy! -uzviknula sam i podigla dva prsta u vazduhu kao znak "peace" na šta su svi počeli da se smeju.
- Zar si morala? -priblizio je svoje usne mom uhu dok me je to pitao. Mogla sam da osetim njegov dah kako me je lagano zagolicao po vratu.
- Ja ne bih bila ja da nisam, zar ne? -
/.../
Konačno se završila matura i mi smo stigli kući. Jeste da sam se lepo provela, ali me je sve ovo izmorilo. Saznala sam da je Jelena podmitila sve da glasaju za nju. Nije ni čudo što su je na kraju izdali. Sigurno su izabrali mene da ne bi ona bila. Ali njenim glupostima nikad kraja. David je otišao pravo u svoju sobu. Htela sam i ja, ali sam onda primetila upaljeno svetlo u dnevnoj sobi. Otišla sam tamo i videla Bojana kako je zaspao na kauču. Nije me valjda čekao? Uzela sam ćebe da ga pokrijem kada me je odjednom uhvatio oko stuka tako da sam pala preko njega. Iznenadio me je tim njegovim potezom zbog čega je mali vrisak napustio moja usta.- Ššššš, ne želiš valjda da probudiš ostale. -pričao je dok mi je držao kažiprst na usnama. Nisam ni pokušala da pobegnem pošto sam znala da bi svaki trud bio uzaludan.
- Kako si se provela na maturi? -upitao me je nakon što je sklonio prst i vratio ruku na moj struk.
- Odlično. Bilo je mnogo zabavno. -
- Da li se desilo nešto bitno? -razmisljala sam nekoliko sekundi.
- Proglašena sam za kraljicu mature. -
- Još nešto? -pokušala sam da se setim još nečega, ali nisam mogla. -Da li je David napravio neku glupost. -
- Jeste. Ne mogu da verujem da je ono rekao, mogao je da me izblamira. I...- Zastala sam kada sam se setila zamalo poljupca.
- To je to. -zbrzala sam.
- Nije valjda da ti je nešto uradio? -
- Pokušao je, ali nije uspeo. -
Izgledao je kao da mu je laknulo. Oči su mi se same od sebe zatvarale. Naslonila sam glavu na njegove grudi.
- Spava mi se. -prošaputala sam umorno. U sledećem trenutku sam osetila kako me neko nosi i spušta u mekan krevet.
- Laku noć. -je bilo poslednje što sam čula pre nego što sam zaspala.
~~~~~~~~~~~~~~~
Da li vam se sviđa? Izvinjavam se na greškama.
Želim da se zahvalim svima koji čitaju, votuju i komentarišu.
Imate malo i Bojana trenutke, jer ipak mi se živi ;)
CZYTASZ
Limerence [1]
FantasyNakon što neki čovek napadne njihovu školu, ona će saznati da nije sve onako kako je ona mislila da je, i odlazi u grad Limerence da bi pronašla istinu. Šta će se desiti kada otkrije potpuno novi svet, gde ''ljudi'' imaju moći? Prva knjiga #1 in fan...