ー15

265 64 94
                                    

" weh gemuk , kau pandai tak ? " aku mengambil bantal kusyen lalu dipeluk dan aku duduk di sebelah adik ku , simo .

" aku ? pandai ? weh kau tak tau ke ? aku ngan pandai ni jodoh weh kami dah kawin dah pun sampai dapat anak cucu cicit dah ha " adik aku flip bulu kaki . bangga sangat lah kata ko .

" maths pun 18 usah le kau bangga sangat dengan keputusan sebegitu wahai adikku yang gemok (。ー∀ー) ni aku nak tanya ni , semalam aku gi keluar ngan crush aku en , then aku tanya lah dia apasal dia ajak aku keluar . then dia kata , dia tak suka keluar ngan pompuan . masalahnya aku tak kisah dia tasuka keluar ngan pompuan sekalipun , itu bukan masalah aku . dia bagi tu je as jawapan " aku menerangkan masalah yang ku alami .

" em , entahlah . aku pun taktau kau jumpa lah bini trump , dia kan pakar bab chenta chante ni . kau ni semua taktau , even nama aku kau selalu lupa , asyik panggil simo , simo , simo je . nama aku sohye ok . dah shuh jangan kacau aku , aku nak tengok MAMA ni " adik aku menghalau aku . oh kuajo eh kau siapalah yang ajor ni (。ー∀ー)

" bazir air liur aku je terang pepanjang kat kau . tadi kata kau ngan pandai ada jodoh lah segala , bila aku tanya kau taktau . apa punya adik lah kau ni . lantak aku lah nak panggil kau apa pun asalkan aku tak panggil kau khizir sudah . aku dah kata kau bengap kau taknak ngaku ha EH JAP APA ?! MAMA ?! WOI AKU PUN NAK TENGOK GAK ! " mata ku bulatkan . remote ku capai dan volume ku kuatkan .

ha baru syok ✨

•••

" WEH SVT NGAN GFRIEND WEH ASTAGA WEH SEWIT WEH MEH SINI AKU KAHWINKAN DEPE NI HA "

" TAEMIN HOT ADU ADU TAKUAD LAH "

" GOT7 , NCT 127 , MONSTA X , BOOM KEBABOOM "

" IOI NGAN TWICE SHOMEL EI GERAM AKU EH IOI ? ABISTU APA KITA DUA BUAT KAT SINI ? "

" BTS WEH BTS JIMIN SHUNGGUH SHOMEL PABILA MATANYA DITUTUP AUCH DIA TUTUP MATA MESTI KES AKU NI BERCAHAYA + LAWA + COMEL SANGAT SAMPAI DIA TAK MAMPU BERNAFAS SO DIA TUTUP MATA UNTUK MENGELAKKAN MASALAH KEKURANGAN OKSIGEN "

" RAPMON LEBIH HENSEM DARI RED CARPET TADI WEH 💕 "

" NAK PITTAM NEUMEUL "

" V SMIRK HOK ALOH "

" RAMAINYA YANG ADA TIME PERFORMANCE FIRE NI UDAH LE BAJU HITAM SERUPA BERKABUNG AKU TENGOK JAP SIAPA YANG MATI "

" APA KE LAMA BEBENO ENDING FIRE NI SIAN V NYANYI BEBANYAK 😹 "

" WIZ KHALIFA MENGAPAKAH LUBANG HIDUNGMU SUNGGUH BESHA ISH TERGODA AKU 🙈 "

" BAMBAM TAK INGAT LIRIK SEE U AGAIN WHAI SHO KIUT EI NI NAK TUMBUK PIPI NI 💕 "

" JEKSEN MENGAPA KAMU BUAT MUKA SEBEGITU SUNGGUH EMOSI "

" WEH APEHAL RAMAI BENO ORANG KAWAD TIME EXO NI , AKU PUN NAK GAK "

" ADAKAH SEHUN CAKAP " chagi chagi chagi chagi " TADI ? YE SEHUN IM HERE 🙌 "

" RAMBUT SUHO , CHANYEOL DAN BAEKHYUN SHUNGGUH HOT EM HENSHEM "

" D.O MENGAPA TERLALU COMEL KETIKA ANDA BERLARI ? EI BUDAK NI DENGAN SI BAMBAM TU NAK JE AKU TARIK PIPI SAMPAI CABUT ISH "

" HIGHNOTE CHEN FUH KAI WINK FUH FUH MENUSUK KE HATI KU EM EM KRIS TOLONG AKU "

" weh sila ninggal ah kau aku tak dengar satu pun apa yang diorang nyanyi lenkali aku sumbat je stokin najib tu dalam mulut kau "

simo eh sohye mengetuk kepala aku dengan remote tv dan dia memasuki biliknya di tingkat atas .

lehnet punya adik ₍₍ ( ‾᷄꒫‾᷅ ) ₎₎

btw , aku jerit kuat sangat ke tadi ? rasanya tak , aku hanya guna 93% dari kelantangan suara aku untuk jerit tadi . itu normal lah dia yang tak biasa eleh ₍₍ ( ‾᷄꒫‾᷅ ) ₎₎

•••

aku bersiap . diriku yang menyarungkan baju kurung ku tilik di hadapan cermin .

somi ayu 👏🎉

act , aku nak gi umah bini trump . nak tanya psal kris tu . so kena lah pakai lelawo kot² dapat masuk tv ke apa pastu siarkan kat channel america , tak ke femes aku nanti 😳

" omma , somi gi umah bini trump dulu . bye "

" ha kk "

haraplah trump takde , dah ah tua bangka , selalu ngorat aku time aku tengah sidai kain . ni kalau aku report kat bini dia ni , mau meraung kat luar rumah dia ni . nasib lah jeon somi baik .

" hello makcik trump , adakah anda ada dirumah ? "

aku menjerit dari luar rumah .

pintu sliding door terbuka sedikit . terjengul muka makcik trump disitu .

" ha engko nak apa somi ? nak pinjam wifi untuk tengok bigbang comeback adalah tak dibenarkan . makcik ngan pakcik pun nak tengok jugak "

uish maju dah orang tua ni udah minat kpop ye

" aniya , saya datang ni berhajat-- "

" ha kalau begitu , petronas ada kat depan sana tu , pinjam lah toilet dia . jangan lupa jaga kebersihan "

sabar somi sabar ini dugaan somi 🔪

" saya tak cakap habis lagi-- "

" ha hw maths kamu tak habis lagi ? nak suruh anak makcik ajar ke ? maaf lah tak boleh dia tengah ada kat kampung uruskan taik lembu untuk dijadikan baja pokok serai "

" makcik dengar dulu apa yang saya nak cakap ni . saya datang ni nak mintak nasihat makcik trump tentang kisah cinta antara saya dan crush saya . jadi , boleh saya masuk ? "

" ha masuk le . buat cam umah makcik eh bukan umah kamu "

lalu aku masuk ke dalam mahligai tak berapa nak indah makcik trump ;-;

_____

bigbang nak comeback . even seyya bukan vip , tapi disini nak ucapkan ,

SELAMAT BERFANGIRL WAHAI VIP SEKALIAN SEMOGA ANDA MASIH DAPAT BERNAFAS SETELAH MENONTON MV MEREKA 🎉🎉

[ C ] dab° wyf Where stories live. Discover now