ー25

217 57 100
                                    

kris's pov

somi ku sayang yang khinzir dan bodoh ✨

weh , meh ah datang umah aku .

kalau kau maleh nak gerak as bontot kau gendut sngt , ha pekata aku gi umah kau ?

acane ?

aku menungguh balasan dari somi . act aku tengah bosan ni , srs aku taktau nak buat apa .

10 minit .

lambat pulak si mek somi ni nak balas . selalunya cepat je . wassep somi aku check ,

last seen 12:39 am

oh , sungguh lama kau tidak on ( ̄∀ ̄) jap lama ke tu ?

lama lah tu . tau tak yang kris macho henshem disini sedang merindui (╥╯^╰╥)

hey , jangan bagitau dia keh pasal kat atas tu^ sape bagitau aku takkan teragak-agak nak lempar trump kat korang .

ting !

ha , dah balas pun .

eh allloooo (╥╯^╰╥)

ni message dari jin , dia pesan aku bawak serbuk kari ngan kicap jalen tuk dia esok . apa lah rancangan mamat pink tu hmph ₍₍ ( ‾᷄꒫‾᷅ ) ₎₎

aku menunggu lagi 5 minit .

ting !

ha ni mesti somi .

KAN AKU DAH CAKAP NI SOMI ! TAKMO CAYE

somi ku sayang yang khinzir dan bodoh ✨

buat apa duh gi umah kau ?

oh , bagus gak idea tu , boleh aku rogol ayah kau en . mak kau lak ngorat ayah aku . then mak aku ditinggalkan KAHKAH padan muka ( ̄∀ ̄)

** ngorat weh ngorat bukan rogol weh astaga babi ah . tadi aku type sambil sapu sampah kat luar rumah ths why . sila puji anyway .

maaf kerana yitu typo .

kau datang ah umah aku . aku maleh nak keluar , habis terjejas kecantikan aku nanti .

palli k .

aku hanya seen . hekhek sekali-kala bajet cool jap takmo balas chat orang jap . bodo betul dia punya typi --"

aku berjalan keluar . rumah aku kunci as parents aku takde . diorang gi shopping and tinggal lah aku keseorangan tanpa peneman .

eh takpe , malaikat sentiasa ada disisi 😌

•••

somi's pov

ah penat betul ah . Kalau omma tak suruh aku sapu , memang takdenya aku nak buat . im not like other girls yang tolong mak dia buat kerja rumah 👌 even masak ramen pun aku tak lepas 👌 apa ah bakal isteri wu yifan ni 😌

loceng rumah ku berbunyi . aku buka pintu dan tersembul muka lempeng kris disitu .

jap apsal lempeng ? tah ah .

kris berjalan masuk terus dan duduk di sofa di ruang tamu .

eh takde adab ke apa ?

" pakai seluar panjang sikit . aku ada kat sini kau tahu ? " kata kris bersahaja sambil menukar siaran tv .

oh shetan ( ̄∀ ̄)

aku pakai baju tidur aku ( ̄∀ ̄)

dan aku naik ke bilik dengan muka yang mula mengungu .

malu yall ( ̄∀ ̄)

" eh kris , lama sampai ? " omma dari dapur menegur kris .

" taklah , baru je " kris berdiri dan menunduk hormat .

" mana si budak bertuah somi ni ? ish boleh tinggal tetamu sesorang kat sini " bebel puan jeon .

" oh dia gi tukar seluar , tadi dia pakai seluar pendek "

" ish budak ni , nak kena ni tak malu ke apa ? lain kali bogel je terus " puan jeon mencekakkan pinggangnya . typical bila mak marah ( ̄∀ ̄)

" eh makcik tak elok tu , aurat . lagipun , pengsan saya kat sini kalau benda tu jadi "

d e e e e e p

" ha tunggu kejap eh makcik nak buat air "

" eh takyah susah² lah makcik , saya dah minum "

" ha kalau gitu takpe ah . makan sini keh tengah hari nanti "

" eh takpe ke ? "

" takpe lah makcik memang masak lebih " puan jeon berjalan memasuki dapur .

" nyusahkan je " kris merendah diri .

" takyah nak rendah diri sangat ah . kau memang nak en ? " somi berkata sambil menuruni tangga .

" ha kan bagus tu . lebih sopan , aurat tak terdedah , aku pun tak terliur "

dah mula dah .

" hmph "

aku duduk di sebelah kris .

" nak tengok cerita apa ni ? " tanyaku .

" resident evil : retribution "

" ok "

•••

" m-mw-mwo ? "

" a-ah ok . lusa saya arrive "

" pls take care of her "

_____

sorry pendek , aku nak tyoe banyak lagi tapi , tangan aku kebas . itupun terketor menaip ni ha . jadi sorry kalau ada typo .

sesiapa yg ada tag aku or what , nanti aku buat . cadang nak buat skang tapi tangan aku kebas gila ni .

[ C ] dab° wyf Where stories live. Discover now