ー29

193 52 90
                                    

" WTH KAU ?! " aku terjerit . terjerit keh terjerit . bukan sengaja .

" eh awak ! haiii ! " nena melambai ke arah ku .

aku hanya roll eyes dan duduk di sebelah dia dengan teragak-agak . tbvh , dia ni macam orang gila . asyik senyum je . takde sape nak tengok senyuman kau kah anak master ppap 😒

kenapalah dalam banyak² sekolah , appa hantar aku kat sini gak aish semak tho .

" em awak kalau perlukan pertolongan , inform je lah saya eh . inshaallah saya tolong 😃 "

" ha pi mati ngan kau punya pertolongan . kau tu nenas je , bukan manusia , ada hati nak tolong aku "

aku buka buku dan sambung belajar . kris nak pandai jadi kris kena buat apa ?

BELAJAR !

ye pandai kamu , kris 👍

•••

somi's pov

aku dah 3 hari tak pergi sekul wakakaka malas punya pasal ;-; and aku takde mood ;-; kris takde , rasa sunyi em

skunk aku kat kedai serbaneka . aku meluru ke rak yang ada barang yang aku nak beli .

sedang aku membelek barang tersebut , ada sesorang menyapa aku .

" eh awak , awak beli apa kat sini ? oh "

oh shit ('∀')

ini sungguh shayten ('∀')

aku tengah belek pad bodo ('∀')

nape dia tetiba ada kat sini time ni ('∀')

" e-eh , aku tengah beli pad ni untuk ayah aku 💡 dia tetiba kata dia period so aku belikan ni . aish apa manusia zaman skang , laki pun boleh period ish ish "

" o-oh "

kai didepan aku , ku pandang dari atas ke bawah . dia tengah pegang wain ('∀')

eh kau , kecik² dah minum air kencing setan . dah besar nanti , minum air kencing sape pulak ? trump ? ha bagus lah tu . opah aku tak ajar kau jadi camni pun kan .

" ha dah jom lah saya bayarkan sekali "

dia menarik paket pad di tangan aku , tapi aku menariknya kembali . oi malu ah ish ;-;

kami melangkah keluar dari kedai ni . " terima kasih . takyah sama-sama . aku taknak kongsi kasih ngan kau "

aku melangkah pergi dari situ . idk whai sejak dua menjak ni aku tetiba jadi dingin .

" eh kejap lah awak . as payment , jom lunch ngan saya " dia menarik tangan aku .

hoi bukan muhrim lah !

" lepas weh . bukan muhrim . lelaki dan perempuan tak boleh bersentuhan . ingat tu "

" k " dia melepaskan tangan aku .

" nak makan kat mana ? gerai pak atan ? gerai mak jemah ? gerai mak rosmah ? " aku menanya . rezeki jangan ditolak gais ('∀')

" apa kata , makan kat rumah saya ? "

" WHAT ?! KAU GILA KE ?! "

" weh leklek , takde sape nak marah . saya tak stay ngan parents saya . saya stay ngan kawan saya , d.o "

" d.o ? d.o tu nama haiwan ke ? "

" taklah , d.o tu kawan saya lah . dah jom lah "

dia menarik tangan aku masuk ke keretanya . eh tak ,

its motor ('∀')

" peluk aku kuat² keh "

kris maafkan aku ('∀') aku tak bersalah . ini sudah ditakdirkan ('∀')

•••

aku sendawa perlahan . " siapa masak ni ? "

" aku , nape ? " d.o menjawab .

" oh , sedap "

" ye aku tau itu " dia menyambung aktivitinya iaitu , menghirup sudu , eh tak menghirup sup 🌚

" weh hanta aku balik kai , nanti mak aku riso pulak "

" ha kk jom . weh d.o jaga umah tau "

" tengok lah " balas d.o tanpa memandang muka kai .

aku memeluk badan kai , em agak awkward . tapi aku terpaksa , kau nak aku jatuh ? kalau aku jatuh , sape nak jadi heroin ? korang ? maaf .

" weh rumah aku kat situ ! " aku menjerit ditelinganya , aku takut dia tak dengar sebab bunyi angin kuat .

" nae ! " balas dia , juga dengan menjerit .

aku turun dari motor kai . helmet dikepala ku buka .

" thanks peluk saya , rapat pulak tu . dapat saya rasa ... " kai tersenyum sinis .

" HOI BABI LAH KAU " helmet ditangan aku hempuk kepalanya sekuat hati . dan aku berlari masuk ke dalam rumah kerana malu .

bahalol punya laki .

pintu rumah aku buka . kelihatan omma ngan appa duduk di ruang tamu .

" somi pergi mana ? nape lewat sangat ? dah makan ? " fufufufu ayah aku risau gais . aku anak emas thts why . jangan jeles keh 🙈

" tadi ada kawan somi ajak makan kat rumah dia . sebab tu lambat sikit hehe "

" oh , ok . ha meh duk sini jap "

omma menyuruh aku duduk sebelah dia . em , asal serius sangat ni ? ada benda penting ke ?

" somi , kamu kena kahwin "

_____

wakakaka cer teka siapa orangnya wakakakaka

btw , dis kiyoT cover adalah dari -vitaemin 🙈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

btw , dis kiyoT cover adalah dari -vitaemin 🙈

[ C ] dab° wyf Where stories live. Discover now