И докато Мегън неуморно и неспирно се опитваше да измъкне,човека който обича и се бореше с всичко и всеки,в другата част на града,в тъмно помещение седеше Майкъл.Не знаеше от колко време го държат тук,но всеки ден идваха и го разпитваха.Разглеждаха целия му живот от самото начало-преди ,по време и след "Ислямска държава".Искаха да добият най-ясна представа за него и да видят дали не представлява опасност за Америка.
Ето, че пак тежката врата се отвори,само че този път пред него не стоеше сравнително добрият Милтън Грейди.На негово място бе човек с остри черти,които подсказваха,че няма да прояви същата доброта като колегата си.
Изкара го от стаичката и с неприязън започна разпита си.Майкъл отговаряше кратко,ясно и точно,което удовлетворяваше и двете страни.След като приключи работата си,с все същата студенина служителят го отведе обратно в помещението.Преди обаче вратата да бъде затворена с трясък,Макъл се осмели да зададе въпрос,който силно го тревожеше:
-Мога ли само да ви попитам...-видя как чертите на човека срещу него започват да придобиват подигравателен вид,но все пак продължи-Как е тя?-отчаяната нотка в гласа му ясно пролича,въпреки усилията му да я прикрие.
-Тя ли?Добре е.-искаше му се да затвори вратата,но реши ,че си заслужава да пропилее малко от времето си да види как този гнусен за него човек се измъчва-Не бих казал друго,при условие,че вече е щастливо омъжена и то от седмица.Вдигна голяма сватба два дни след като се завърна.-и какво като лъжеше,нали така или иначе този щеше да изгние зад решетките.А по изуменото лице на Майкъл се съдеше,че е емоционално засипан,следователно разпитващият бе постигнал целта си.Това,разбира се,не му стигна,затова продължи-Какво нещо са жените.Ти ги спасяваш,рискуваш всичко за тях,а те...?Дори не пожела да те види.Неблагодарен човек!Какво да се прави има и такива хора по света.
Заключи вратата след себе си,а в стаята съвсем ясно осъзнаваше,че оставя човек напълно съсипан и опустошен.
Възможно лк бе да го е направила?Възможно ли бе,толкова бързо да го е премахнала от живота си?Истина ли бе,че не мисли за него поне на половина,колкото той за нея?Сърцето му се късаше,а малкото останало от него се разби.
В съзнанието му изникнаха всичките им моменти и спомени.С него...момичето върнало го към живот.Нима беше толкова добра актриса-Не!Невъзможно бе,нали?
Вътрешен глас,дошъл от дъното на душата му прошепна"Не вярвай"!Послуша го.
Абстрахира се от фалшивата информация и се концентрира върху онази Мегън,която беше до него седмици,която му вдъхна нов живот.Същата Мегън,която го научи отново да се усмихва и отново да вярва.Зареди живота му със смисъл и надежда.Надежда която крещеше,че същото това прекрасно момиче не би го зарязала просто така-за два дни!
Всичко щеше да се оправи!Силно вярваше в това !
أنت تقرأ
Help Me (BG)
غموض / إثارة"...Дишането й бе учестено искаше й се да се разплаче,но не можеше.Имаше чувството,че измина цяла вечност,докато чу двата смъртоносни изтрела. Спокойствие обзе душата й. Всичко е наред Питър и Салил са останали живи .Въобще не й мина през ума ,че...