Мегън реши,че вече са достатъчно далеч,за да започне да говори.Трябваше да му натрие носа и да го махне веднъж завинаги от живота си.
-Защо го правиш?
-Моля?Мегън, боя се,че не те разбирам.
-Не ме обичаш и двамата го знаем.Остави ме!Мисля,че ще е добре за всеки да си поеме по своя път.Пределно ми е ясно,че не си потъвал в скръб,докато ме нямаше.-Мегън направи пауза,за да проследи реакцията на Фредерик,но лицето му не издаде никаква емоция.-Ще обясня на родителите ми,че нещата не са се получили между нас и няма да петня името ти.Обещавам!
Отново мълчание.Болеше го силно само, като си помислеше какъв можеше да бъде животът му без тази лигла до него.С една дума можеше да бъде Съвършен!А сега какво тази никаквица не стига ,че се върна пък и му даваше някакви безумни предложения.Как не я срам да го прави,при условие,че му е толкова тежко.Факт е,мразеше я,но твърде много обичаше състоянието й,за да се откаже от нея.
Изпаднал в пълно безсилие и отчаяние ,той рязко отби в аварийната лента и спря.
-Защо ,по дяволите, защо се върна??-крещеше на воля ,удряйки по волана.-Животът ми бе перфектен без теб!Как ще ми казваш какво да правя?Точно ти?Твърде много прецаквах себе си,за да остана без нищо!
-Мисля,че ще ти се наложи да ме оставиш!-тихо и спокойно каза Мегън.
-Коя си ти да ми казваш?По-скоро ще те убия,от колкото да позволя цялата ми саможертва да отиде на вятъра.
-За първи път установявам,че май не е толкова зле да си жърналист-каза Мегън изваждайки диктофона си от джоба .Пусна целия им записан разговор...-Ако не искаш,не само да те изложа пред родителите ми,а и да те осъдя за заплаха за убийство,ще ти се наложи да ме оставиш.Знаеш,че ако иска моето семейство може да те засипе.Сам си прецени.-след което излезе от колата и остави беснеещия Фредерик вътре.
Разкара го завинаги!!!-Сега щеше да се заеме със сложната задача,която си бе възложила.
KAMU SEDANG MEMBACA
Help Me (BG)
Misteri / Thriller"...Дишането й бе учестено искаше й се да се разплаче,но не можеше.Имаше чувството,че измина цяла вечност,докато чу двата смъртоносни изтрела. Спокойствие обзе душата й. Всичко е наред Питър и Салил са останали живи .Въобще не й мина през ума ,че...