Sedela som za barovým pultom u nás vo vile a pozerala s do prázdneho pohára, v ktorom sa donedávna zohrievala whiskey. Nie, žeby som sa nudila, to ani náhodou, len som čakala na vhodnú príležitosť. Dom bol plný hlavne neznámych ľudí, ktorí sa zabávali, opíjali a tancovali. Už aj Jessica, Niall a Justin sa mi stratili, preto som tu bola sama.
Zrazu si ku mne niekto sadol. Ani som sa naňho nepozrela a doliala som si do pohára ďalšiu whiskey. Už asi štvrtú dnešný večer.
„Nemala by si tak piť,“ ozval sa spousediaci a odpil si zo svojho pohára, v ktorom mal džús. Alebo možno strik, ktovie.
„To už prečo? Nepotrebujem sa rozprávať s nejakým strašne cute chalanom, ktorý si popíja džúsik a hovorí mi, že nemám piť.“
„Nepovedal by som, že som nejaký presladený chlapček, ktorý prišiel na party a pije džús.“
„Takže v ňom máš vodku.“
„Áno, správne.“
„Aspoň niečo pozitívne,“ pousmiala som sa, odpila som zo svojho pohára a potom som sa naňho pozrela.
Jeho ruky a hruď boli posiate tetovaniami, ktoré odhaľovalo tričko s krátkym rukávom a väčším výstrihom. Jeho kučery mu nepadali do tváre asi len vďaka šatke, ktorú mal obviazanú okolo hlavy a jeho zelené oči ma doslova skenovali. Pery sa mu roztiahli do čarujúceho úsmevu, ktorým odhalil malé jamky v jeho lícach, keď si všimol, že si ho prezerám.
„Tak čo, ešte stále sa so mnou nechceš rozprávať?“
„Vlastne nie, si celkom sympatický,“ odpovedal za mňa alkohol a zasmiala som sa. „Ale prečo nepiješ, keď si na party?“
„A prečo ty tu sedíš tak sama?“
Vzdychla som. „Som tu doma. Teraz odpovedz ty.“
„Tak fajn. Rozišiel som sa s dievčaťom, ktoré som miloval. Teda, ona sa rozišla so mnou. A keď so počul o tejto party, povedal som si, prečo nie. Ale vedel som, že sa nechcem opiť, pretože sa nepotrebujem vyspať s nejakou neznámou. No a tak som tu pri tebe s džúsom a vodkou.“
„Si si istý, že si ju miloval, alebo si to nahováraš?“
„Eh, dobrá otázka. Páčiš sa mi! Prečo sa tak pýtaš?“
„Neviem, nejako neverím na lásku, tak to asi bude tým.“
„Aha. Takže žiješ taký život, že preferuješ úlety?“
„Presne. Neviem, načo sú vzťahy a vôbec láska dobré, chápeš. Raz som bola s jedným chalanom, mala som ho fakt rada, no nechal ma. Odvtedy vzťah nepotrebujem.“
„Chápem ťa. Kamaráti mi tiež hovorili, aby som si s ňou nezačínal, že to je zbytočné a potom ma nechá, no bol som sprostý.“
„Ako dlho ste boli spolu?“
„Dva roky.“
„Au, kruté. Ale nechápem, prečo ťa nechala. Vyzeráš byť v pohode. Aj keď ťa nepoznám.“
„Ďakujem za kompliment. Teda, keď to mal byť kompliment,“ roztomilo sa zasmial a poškrabal na zátylku. Prišiel mi rozkošný, také dieťatko, no tie tetovania z neho robili bad boya. Cute bad boy. Zasmiala som sa nad tým.
„Prečo sa smeješ?“
„Ale.. to je jedno.“
„Inak, ja som Harry. Harry Styles.“
„To vyznelo ako keď sa predstavuje James Bond, vieš,“ zasmiala som sa. Alkohol mi už stúpal do hlavy. „Ja som Amanda Rosewoodová, no všetci ma volajú Amy, pretože meno Amanda neznášam,“ dokončila som vetu a exla svoju whiskey.
„Takže Amy.. vravela si, že tu si doma?“
„Nie tak úplne doma, ale v podstate hej.“
„Vysvetlíš mi to? Neviem z teba vyjsť,“ zasmial sa.
„No, bývam v Oklahome, no tu som prišla na prázdniny s mojou najlepšou priateľkou a mojim bratom a toto je tej kamošky dom. Takže ako doma. Ty si odtiaľ?“
„Áno, bývam pár domov odtiaľto aj s rodičmi a sestrou,“ usmial sa. Rozplývala som sa z toho úsmevu a tie jamky v lícach mi veľmi nepomáhali.
„Nedáš si so mnou jednu whiskey?“ Usmiala som sa a ukázala som na skoro plnú fľašu Jacka Danielsa.
„Nechcel som sa opiť, ale s takým pekným dievčaťom si dám kľudne aj dve,“ zasmial sa. Postavila som sa zo svojho vyhriateho miesta a zo skrinky v kuchyni som vybrala sklenený pohár. Všetky ostatní mali plastové poháre, pre istotu.Pohár som položila na pult, pri ktorom sme sedeli, naliala som doň whiskey, potom som naliala aj do toho svojho a podala som Harrymu jeho pohár. Poďakoval a ja som si sadla späť na svoje miesto.
„Tak, na čo si pripijeme?“
„Na slobodu,“ usmiala som sa a trošku som zdvihla pohár s hnedkastou tekutinou.
„Na slobodu,“ usmial sa aj on, ťukol mi po pohára a potom do seba vylial všetku tekutinu. Napodobnila som jeho príklad a tiež som to exla. Cítila som teplo, ktoré sa rozliehalo všade po mojom tele.Takto sme si pripili asi ešte štyrikrát. Ja som už vedela, že stav ‚dobrá nálada‘ prešiel a prichádza stav ‚zvádzam všetko, čo prejde okolo mňa‘, no snažila som sa to kontrolovať. Nechcela som po ňom hneď vyštartovať, pretože on bol ešte triezvy.
„Hneď prídem, čakaj ma tu,“ pokúsila som sa normálny úsmev, no skôr to vyzeralo ako smiešna grimasa. Prikývol a ja som šla na wecko. Postavila som sa pred zrkadlo a špliechla do seba vodu, aby som sa trošku prebrala. Potom som to opatrne utrela do uteráka a ešte si trošku upravila make-up. Vyšla som z wecka a zamierila si to späť k barovému pultu. Harry už stál, opretý oň.
Prišla som k nemu a postavila som sa tesne pred neho.
„Bála som sa, že mi zdrhneš,“ zasmiala som sa.
„To by som si nedovolil,“ povedal vážne a chytil moju tvár do dlaní. Zapozeral sa mi do očí a potom som už len cítila jeho plné pery na tých mojich. Svoje ruky som premiestnila z vreciek na jeho krk a on si ma za boky pritiahol bližšie k sebe. Jazykom pri prešiel po spodnej pere, čím sa chcel dostať do mojich úst. Povolila som mu to a pery som trošku pootvorila. Nečakal ani chvíľu a jazykom sa dotkol toho môjho. Prehĺbil náš bozk a jednou rukou mi zišiel z pásu na zadok. Trošku som sa od neho odtiahla.
„Hej, nehovoril si, že sa nechceš opiť a vyspať sa s hocijakou babou, ktorú nepoznáš?“
„Hovoril, ale tebe nemôžem odolať. Bude to len úlet, dobre?“ Povedal, no nenechal ma dopovedať a znova sa prilepil na moje pery. Neprotestovala som, vlastne o toto mi celý čas šlo.Znova som sa od neho odtiahla, ale teraz už s iným úmyslom. Chytila som ho za ruku a ťahala ho hore do svojej izby. Len čo som za nami zavrela dvere a zamkla ich, rukou mi vošiel pod tričko, ktoré zo mňa aj hneď stiahol. Nečakala som dlho a stiahla som mu aj to jeho. Prezrela som si celé jeho telo a prstami som obkresľovala jeho tetovania.
„Naozaj je tetovanie ako droga? Keď si dáš jedno, nevieš prestať?“
„Asi áno, však vidíš,“ zasmial sa a znova ma pobozkal. Svoje pery pomaly premiestnil z mojich pier na môj krk, na ktorom mi zanechával mokré fliačiky. Cítila som, ako mi ho začal sať a tak som mierne zaklonila hlavu. Rukou mi rozopol podprsenku a ja som sa od neho trošku odtiahla, čím som jej dovolila, aby mi spadla. Pomaly sme sa premiestnili na posteľ a on na mňa opatrne naľahol, akoby sa bál, aby mi niečo nespravil. Prestal mi sať krk a bozkami si vytváral cestičku až k mojim prsiam. Celý môj hrudník a brucho obsypával bozkami, až sa dostal k rozopínaniu mojich nohavíc. Nečakal dlho, rozopol mi ich a hneď aj stiahol. Rukou mi prešiel po vnútornej strane môjho stehna, čím ma prinútil, aby som trošku roztiahla nohy. Nemusel však čakať dlho a tak som aj ja jemu rozopla a stiahla nohavice. On mi hneď na to stiahol nohavičky a mne dovolil, aby som mu dala dole boxerky, v ktorých sa už vytváral poriadny hrboľ. Z vrecka nohavíc si vytiahol kondóm a nasadil si ho.„Ja som sa nechcel s nikým vyspať, nieeee, hlavne že si pripravený,“ zasmiala som sa.
„Pripravený vždy a všade,“ zasmial sa tiež, odtiahol sa odo mňa a prezrel si ma. Trošku som sa začervenala a pobozkala som ho. Obaja sme si boli istí, že žiadne dlhé predohry nepotrebujeme a tak môj bozk bral ako povolenie. Zrazu som ho už cítila v sebe. Chvíľku mi trvalo, kým som si naňho zvykla, no potom už on začal stále rýchlejšie prirážať a ja som mu pomáhala panvou, ktorou som sa pohybovala proti nemu.
Prehla som sa v kŕči rozkoše a on ma pobozkal.„Myslela som si, že sa dnes s niekým vyspím ale že to bude také super a ešte s takým strašne zlatým chalanom, to som si nemyslela,“ zasmiala som sa, keď sme už ležali prikrytí dekou a ja som prstom obkresľovala jeho motýľa.
„Ja som si ani nemyslel, že sa s niekým vyspím, ale stálo to za to,“ tiež sa zasmial a pobozkal ma do vlasov.•trošku som sa rozpísala, ale to je len dobre! páči sa mi tooo!
•konečne tu máte Harryho. nie je bad boy, je presne taký, akého chalana by Amy chcela.. ktovie, ako sa t bude vyvíjať medzi nimi (ja to vieeeeem, hahaha :D)
•som silno zvedavá na vaše názory, takže píšte komentáre a nechajte votes!!! prosím, fakt chcem vedieť, čo si o tom myslíte :) (aspoň 2 komenty a 5 votes ako minule, plsko)
•neviem, kedy bude ďalšia, pretože zajtra sa asi budem učiť, ale možno si na vás nájdem čas :)
•Love, K.
ČTEŠ
Other Side /Harry Styles FanFiction/
FanfictionOna, dievča, ktoré si užíva život a pristúpi na všetko. Má fungujúcu rodinu, najlepšiu priateľku a všetci chalani ju chcú. Kto by si neprial taký život? On, podobný spôsob života. Žiadne záväzky. Má rodinu a priateľov, ktorí si žijú svoj život, no s...