23rd chapter

331 17 0
                                    

15(13)+!!!!

„Čo mám robiť, Jess?“ Spýtala som sa a smutne som na ňu pozrela.

„Musíš sa rozhodnúť sama, láska. V tomto ti nepomôžem,“ mykla plecom a rovnako smutný pohľad mi opätovala. Čo by ste robili vy, keby ste si mali vybrať medzi letnou láskou a sľubnou budúcnosťou? Celý čas, čo sa toto dialo som nemyslela na to, že to bude musieť skončiť. A bolí ma čo i len myšlienka na to, že by som mala Harryho nechať. Že by som už nikdy viac nemala vidieť jeho jamky na lícach, keď sa krásne usmeje. Že sa už nikdy viac nebudem môcť pozrieť do tých najkrajších smaragdových očí, alebo že sa už nedotknem jeho hebkých kučierok na koncoch vlasov. Bolelo to.

„Ja neviem!“ Rozhodila som rukami a zvalila som sa na gauč. Najhoršie na tom je, že už nemám veľa času. O týždeň odchádzame.

Bolo to jednoznačne najkrajšie leto v mojom živote. Neľutujem, že som tu šla, že som presviedčala rodičov a už vôbec nie, že tu s nami bol Justin. Zažili sme tu niekoľko neskutočne super party, veľa krát sme sa dali dole, spoznala som strašne veľa super ľudí...

On the top of the world sa rozozvučalo po celej izbe, keď môj mobil začal vyzváňať. Pretrela som si oči a lenivo rukou nahmatala mobil. Pozrela som sa na displej, aby som videla, kto volá a v tom momente som sa usmiala.

„Áno?“ Rýchlo som zdvihla a úsmev mi stále nemizol z tváre.

„Ahoj, Amy! Ja len že... čo robíš,“ cítila som, ako sa aj on usmieva.

„Ahoj. No ja, v podstate nič. Prečo?“

„Mám voľný dom, tak že či nechceš prísť,“ keby bol práve teraz pri mne a toto by mi hovoril, presne som vedela, ako by sa tváril. A ešte k tomu ten zvodný hlas...

„Jasné, prídem. Môžem aj hneď?“

„To by bolo najlepšie.“

„Do polhodiny som u teba,“ znova som sa pousmiala a zahryzla si do pery.

„Dobre, čakám ťa, pa.“

„Čauko,“ zrušila som hovor a mobil položila na stolík. Vyskočila som z postele a v momente som bola v kúpelni. Potrebovala som rýchlu sprchu na prebratie. Vošla som do sprchy a pustila vodu. V momente, ako na moje telo dopadol prúd chladnej vody mi na tele naskočila husia koža. Chvíľu som tam stála a mierne sa triasla a potom som už vyšla zo sprchy, stále zabalená v uteráku. Bolo mi viac, ako jasné, že oblečenie, ktoré si teraz vyberiem, na mne neostane dlho a tak som vybrala sukňu a tričko, ktoré som do nej zastrčila. Vlasy som si vysušila uterákom a potom rozčesala. Stále boli vlhké, no nechala som to tak, predsa len, vonku je teplo. Zo stolíka som zobrala mobil a šla som dole. Všetci sedeli v obývačke a čosi pozerali v telke, pričom čipsy boli všade okolo nich. Who cares, upratovať to asi aj tak budú upratovačky.

„Idem k Harrymu, dnes ma už nečakajte,“ ozvala som sa nenápadne. Nikto to neriešil, veď boli zvyknutí, že s ním trávim veľa času.

„Maj sa dobre,“ usmiala sa na mňa Jessica. Len som na ňu mrkla, na nohy si nasunula Vansy a z misky na poličke som zobrala kľúče. Pre istotu. Oni sú schopní vymknúť ma. Prebehla som cez cestu, dala si tri minútky rýchlu chôdzu a už som bola pri Harryho dome. Čakal ma pred dverami, čomu som sa potešila.

„Takže sukňa, hej?“

„Aj ja ťa rada vidím,“ zasmiala som sa. Prišla som tesne k nemu, rukou položenou na jeho zátylku som si ho pritiahla bližšie k sebe a pobozkala som ho, zatiaľ čo on mi ruky položil na pás.

„Si neskutočne sexy, vieš o tom?“ Šepol mi do ucha, kde ma následne slabšie pohrýzol, čo mi spôsobovalo chvenie v bruchu.

„Poďme už dovnútra,“ jednoducho som mu odpovedala a zatlačila do hrude, aby už vošiel. Otvoril dvere a potiahol ma za ruku dovnútra. Šli sme rovno do jeho izby. Vošiel prvý, no ja som šla hneď za ním. Stál v strede izby, keď som za sebou zavrela dvere a oprela sa o ne.

„Tak poď ku mne,“ natiahol pred seba ruky. Odstrčila som sa od dverí a pomaly som prešla k nemu. Ruky som mu omotala okolo krku a on ma chytil za zadok, aby si ma pritiahol ešte bližšie. Postavila som sa na špičky, aby som bola približne v jeho úrovni  a pobozkala som ho. Okamžite mi rukami zašiel pod sukňu, načo som sa len pousmiala. Potom šiel vyššie, až mi vyhrnul tričko a odhodil ho kdesi preč od nás. Hneď po tričku nasledovala podprsenka a potom jeho tričko. Rukou mi odhrnul vlasy a prehodil ich za plece a potom chytil moju tvár do rúk, no ani na sekundu ma neprestal bozkávať. Ruky premiestnil na moju sukňu, pomaly rozopol zips na boku a nechal, nech spadne pozdĺž mojich nôh na zem. Dotkol sa ma cez nohavičky, načo som opäť pocítila to zvláštne chvenie v podbrušku. Vzdychla som do bozku, načo sa Harry len pousmial. Ako aj plno krát predtým, ani teraz sa s tým nehral, stiahol zo mňa nohavičky a oparne do mňa zašiel, načo si vyslúžil ďalší vzdych. Okamžite som mu uvoľnila opasok a nechala, nech sa sám popasuje s nohavicami, ktoré (aspoň ja som mala taký pocit) boli až príliš úzke a ja som mu ich veľmi nerada dávala dole. Aj tie odhotil niekam ďalej od nás a ja som už mala krásny výhľad na jeho telo. Chytil ma za boky a premiestnil k posteli. Pomaly, neprestávajúc ho bozkávať, som si na ňu sadla a on sa nakláňal nadomnou. Stiahla som z neho aj posledný kúsok jeho oblečenia a on mi dovolil, aby som si ľahla. Jeho tvár som chytila do rúk, zatiaľ čo on do mňa znova vošiel, tentokrát už dvoma prstami. Netrvalo dlho a už som sedela ja na ňom. A znova netrvalo dlho, kým som ho v sebe ucítila. Trošku som sa nahla, on ma chytil za boky a začala som sa na ňom pomaly pohybovať.

„Kurva Amy!“ Vzdychol a potom ma prinútil pretočiť sa tak, aby som bola znova pod ním. ruky mi položil pod kolená, ktoré nadvihol a potom do mňa znova vošiel. Pohybovali sme sa naraz, v rytme a každým jeho prírazom sa chvenie v mojom podbrušku stupňovalo. Nahol sa bližšie ku mne, aby ma pobozkal a hneď na to som sa prehla v krížoch, keď mnou prebehla vlna rozkoše. Videla som však, že Harry ešte nie je a tak som ďalej pokračovala v tom, čo doteraz.

„Si perfektná,“ povedal unavene, keď sa zvalil vedľa mňa na posteľ. Zo zeme zdvihol prikrývku a oboch nás ňou prikryl.

„Ľúbim ťa,“ pousmiala som sa, chytila som jeho tvár do dlaní a pobozkala som ho.

„Ja teba tiež,“ bozky mi opätoval.

„Harry, je tu ešte niečo... teraz je asi úplne najnevhodnejšia chvíľa, ale musím ti to povedať,“ začudovane sa na mňa pozrel a na lakti sa zdvihol, aby sa na mňa pozrel.

„No hovor,“ napomenul ma, načo som prikývla.

„O týždeň odchádzam,“ povedala som rozhodne a pozrela som sa mu do očí, v ktorých sa objavil nechápavý výraz. „Navždy,“ dodala som.

•dobre, viem, že to nie je najdlhšie, ale chcela som napínavý koniec, lol. v podstate tam išlo o tú 15(13)+ scénu, lebo som sľúbila, že ďalšia časť bude takáto, ale cítim sa kvôli tomu strašne sdnvsdkvjbjdkbsv zle a trápne aj keď neviem prečo :D toto mi asi nikdy nepôjde, no to nič.

•budem rada za každý vote a komentár, naozaj ma to neskutočne teší a úprimne, vidím to tak, že už budem pridávať častejšie :) SNÁĎ!!

•a keď už sú tie sviatky... prajem vám krásne a spokojne prežitú Veľkú noc! Hlavne si užite prízdniny, dobre?! :D

•snáď sa ozvem čo najskôr :) 

•love, kami xo

Other Side /Harry Styles FanFiction/Kde žijí příběhy. Začni objevovat