Len čo som povedala Jess tú radostnú novinu, povedala, že príde k nám, aby sa mohla našim osobne poďakovať. A vôbec jej pritom nevadilo, že s nami pôjde aj Justin. Vlastne tam ideme len vďaka nemu, takže by mu mala ruky, nohy bozkávať zato, že sa ma tak zastal. A keď si to tak zoberiem, možno to ani nerobil kvôli mne, len kvôli sebe. No ktovie. Každopádne, o týždeň ideme do LA! Chceli sme ísť lietadlom, no Justin sa už rozprával s našimi a povedal, že nás zoberie na aute. Je pravda, že to bude trvať oveľa dlhšie, ale zato budeme mať viac zážitkov. Presne po tomto som tak dlho túžila.
„Juss? A kedy ideme z domu?“
„Keď budeme pobalení a pripravení odísť. Mne to je jedno. Ja si nahádžem veci do kufra a môžem ísť.“
„Spýtam sa Jess, kedy to vyhovuje jej. Ach, tak sa teším!“
„Inak, vieš, ako dlho tam pôjdeme? Ja len že či ťa to neomrzelo.“
„Áno, presne 24 hodín. A nie, neomrzelo. Práveže sa teším ešte viac! Vieš aké to bude super? A budeme si robiť zastávky, že? Po ceste máme niekoľko parkov, mesto Oklahoma, alebo by sme možno mohli ísť cez Wellington, aj keď by sme išli dlhšie a keď trošku odbočíme, môžeme prejsť cez Las Vegas! Čo keby sme sa aspoň na deň zastavili v Las Vegas? Panebože, Justin, predstav si to! Veď to je len menšia obchádzka. A potom už rovno do nášho vysnívaného LA. Čo ty na to?“
„Keby sme mali ísť podľa teba, Amy, išli by sme asi týždeň,“ zasmial sa Justin a pobavene sa na mňa pozrel.
„No a čo! Ale užili by sme si to!“ Odula som spodnú peru, čím som chcela vytvoriť efekt, že som nahnevaná, ale nepomohlo to.Dole sa zrazu rozozvučal zvonček a tak som rýchlo zbehla schody a šla som otvoriť, pretože som si bola istá, že to bude Jessica. A skutočne to aj bola ona.
“Jess, počúvaj, ideme autom s Justinom! Nevadí ti to, že? A kedy vlastne pôjdeme?“
“Ideme autom? Ach, to bude super! Hm, počkaj zavolám ocovi.“
“Okay, poď hore do mojej izby,“ zavrela som sa ňou dvere a obe sme vyšli schody až do izby, kde na mojej posteli sedel Justin.
“Čauko Juss,“ pozdravila sa Jessica a on jej kývol hlavou na znak pozdravu, pretože hneď na to jej zdvihol otec. Chvíľu sa s ním rozprávala na chodbe a potom s úsmevom na tvári prišla k nám do izby.
“Tak?“ Netrpezlivo som sa jej spýtala a očakávala jej odpoveď.
“Otec povedal, že môžeme ísť aj hneď zajtra, pretože ten dom je voľný. Takže bitchez, zbaľte sa, zajtra ráno odchádzame!“
“Dobre, dievčatá, ja idem do izby, vy sa tu ešte porozprávajte,“ mrkol na nás Justin a odišiel do svojej izby.
“Panebože, konečne! Ja sa už tak teším, Amy! Chápeš, celé prázdniny v LA, v dome pri mori, iba my traja! Budeme tak partyhardovať, ako nikto nikdy. Už nech je zajtra ráno.“
“Ani nehovor. Len čo tam prídeme, robíme party. Však niekto tam určite príde, že?“
“Samozrejme. Pozveme ľudí z vedľajších domov, alebo hocikoho, koho stretneme. Druhý Project X,“ zasmiala sa.
“Zas nepreháňaj. Máte aj bazén?“
“Samozrejme, že máme bazén! Na záhrade, z ktorej môžeš rovno vyjsť na pláž. Kto sa bude mať lepšie, ako my?“
“Nikto sa nebude mať lepšie, ako my,“ zasmiala som sa aj ja, „ty si už zbalená?“
“Včera večer som sa zbalila. Nevedela som sa dočkať.“
“Koľko máš kufrov?“
“Jeden veľký. Zobrala som len svoje najobľúbenejšie oblečenie, kozmetiku a potrebné veci ako notebook, mobil a tak a presne sa mi to tam zmestilo. Neberiem veľa vecí, lebo viem, že si plno kúpim.“
“No, to máš pravdu. Tak fajn, idem sa pobaliť aj ja. Pomôžeš mi, že?“
“Jasné, rada.“
“Ok, dobre, tak choď do mojej kúpelne a z tretieho šuplíka vyber kozmetickú taštičku a hoď mi do nej všetky potrebné veci. Ja si zatiaľ pobalím oblečenie.“
“Dobre, idem na to,“ usmiala sa Jess a zmizla za dverami kúpelne. Ja som otvorila skriňu a vyberala som z nej tie najpotrebnejšie kúsky oblečenia.Otvorila som oči a cítila som, ako mi adrenalín prúdi žilami. Tak veľmi som sa tešila! Okamžite som vystrelila z postele a dala som si sprchu na prebratie. Vlasy som si vysušila pomocou fénu a na tvár si naniesla tenkú vrstvu make-upu a dala som si špirálu, aby som vyzerala aspoň trošku ako človek. Zo stoličky som zobrala pripravené oblečenie – teda kraťasy s vysokým pasom a tielko a vlasy som si nechala voľne spočívať na pleciach. Šla som do Justinovej izby a on si práve dokončoval vlasy tak, aby dokonalo stáli na svojom mieste. Prezvonila som Jessice, že sme už hotoví a že po ňu hneď prídeme. Justin zobral naše kufre a naložil ich do auta. Keďže bolo pekne slnečno a na nebi ani mráčik, stiahol strechu a sadol si za volant. Ja som si sadla dozadu, aby Jessica nemusela sama sedieť vzadu. Justin dal do rádia svojich obľúbených Imagine dragons, vypeckoval to najviac, ako to šlo a vyrazili sme na cestu. Tešila som sa tak, ako nikdy v živote.
•Ja viem, že táto časť je taká.. oničom, ale musela som ju tu dať, aby som sa posunula ďalej v deji :) snáď to chápete. Vidím to tak, že o nejaké 2-3 kapitoly by sa tam už aj mohol ukázať Hazza :) však uvidíme :)
•Komentáre, votes a všetko okolo toho poteší, veľmi veľmi! :)
•Mám na vás ešte jednu otázku. Mám napísanú story s Niallerom a možno by som vám ju tu mohla pridávať. Má trošku dosť kapitol, ale who cares, aspoň by tu mohlo každý deň niečo byť :) Čo na to hovoríte? Vyjadrite sa v komentároch!!!
•Love, K. ♥
ČTEŠ
Other Side /Harry Styles FanFiction/
Fiksi PenggemarOna, dievča, ktoré si užíva život a pristúpi na všetko. Má fungujúcu rodinu, najlepšiu priateľku a všetci chalani ju chcú. Kto by si neprial taký život? On, podobný spôsob života. Žiadne záväzky. Má rodinu a priateľov, ktorí si žijú svoj život, no s...