Hayal Perest Üniversiteli (#1)

91 7 2
                                    

Ben kendi halinde üniversiteli gencim hayal etmeyi, anime izlemeyi, özellikle zombi filmleri, dizileri ve kitapları okumayı çok severim. Ben yetimhanede yetişen, yerine göre zeki olabilen sakin birisiyim. Beni tanırsanız samimi ve sıcak birisi olduğumu anlarsınız ama tanımazsanız ki beni pek tanıyan yoktur dışarıdan çok soğuk sert demir yüzlü birisiyimdir. Neden diye sorarsanız zamanımın çoğunu hayal kurarak ve kendi çapımda online olarak bir şirkette çalışarak geçirdiğim için arkadaş edinecek ne vakit nede enerjim yoktu. Tabiki de enerjimi şu olsaydı ne yapardım bu olsaydı neler yaşardım sonrası nasıl olurdu diye düşünerek, anime izleyerek ve izlediğim zombi filmleri analiz eder gibi tekrar tekrar izleyerek geçirirdim. Dışarıdan asosyal denen tiplerdenim kısacası. Maaşımın verdiği rahatlıktan dolayı kirada tek başıma kalabiliyorum ev işlerini mecbur olarak öğrendim hatta çiftçiliği bile öğrendim. Boş zamanlarımı hobilerimle geçirirdim az uyurdum çok iş yapardım ama yaptığım işler çoğu Üniversiteli için yanlıştı ne de olsa bir kere bu yaşlarda olacaktık ve bu onlara göre boş işlerdi. Günde 20-20 3 tur olmak üzere 60 şınav 50-50 olarak 100 mekik 5-5 3 tur olarak 15 barfiks çekerdim. Asosyole göre farklı değil mi hehe 😁 bunu yapma nedenim vücudumu seviyor olmamdı. Şekilli fit vücut kim istemez ki? Bunu yapıcak imkanlara sahiptim, ne çok kaslıyım ne de çok zayıfım.

Asosyal olmamın bir diğer nedeni insanların psikolojilerini istemeden az da olsa anlıyorum ve bazen bu benim çok canımı sıkıyor. İnsanların üzüntüsünü hissediyorsunuz empati manyağıydım belkide ama en kötülerinden birisi ise sinirini içeri atan insanları anlamaktı. Çünkü onların siniri çabuk geçmezdi içlerine işlemiş bağırmak parçalamak istiyorlar ama yapamıyolardı, yorgunlardı çünkü. Bu arada beni çoğu kişi hayattan kopuk tam bir asosyal birisi olarak biliyordu Evet asosyalim ama tamamen değil iletişimim kötü değil ama konuşmayı pek sevdiğim birisi olmadı ve zaten beni de anlamaya çalışan yoktu ama şurada bir kız var işte O bana çok farklı bakıyor.

Anlayamıyorum sanki beni gerçekten beni görmek için bakıyordu Evet bana bakan tek kız değildi beni sadece dışarıdan görenlerin bana baktığı çok oluyor sonuçta. Siyah saçlı kahverengi gözlü uzun boylu olduğum belli oluyordu ama kalın ve geniş giyindiğimden benim asosyal olduğumu bilenler benim cılız güçsüz birisi olarak düşünüyorlardı. Bu beni güldürüyodu çünkü belkide okuldaki en fit kişilerden birisiyim kim bilebilir?Aslında ben bilebilirim yada bilebilir miyim? Hmm. Eveet. Odamı düzenli tutardım bunun nedeni de işimde evrakların büyük önem taşıması ve bunları düzgün tutmalıydım. Online olarak çalışan birisi ne diye evrak tutar derseniz eğer çalıştığım şirketin güvenlik bölümünde çalışıyordum. Sürekli olarak yazılı raporlar verilmesi gerekiyor verilmediği zamanlar müdürden azar işitirsin ve bunlar sıradan uyarılar olmaz.

Çalıştığım şirket uzun bir geçmişe sahip büyük bir firmaydı fakat şirketin yaşlı hissedarları sanki teknolojiye karşı nefret besliyorlar gibi bakmıyolardı bile bu yüzden '' Çalışanlar raporlarını kendileri kağıt üzerinde belirtecek ve bizzat gönderecekler'' demişler. Ne yapalım bizde emir alıyoruz yapıyoruz başka bi işe girmeyi düşünmüyorum müdürümü seviyorum Oda beni seviyor çünkü hehe beni seven insan bulmak hepsinden daha zor çünkü o yüzden işimi seviyordum hem düzenli gözüken kağıt evraklar içimi açıyor. Eve girdiğinizde dikkatinizi çeken şey tam karşınızda oturma odasında Book yazan duvara asılı harfler arasında kitaplar olan tahtadan kitaplık olacaktır. Kitaplığımda ise hayatta kalma ve zombi hikayeleri göreceksiniz. Evim 2 oda bir salon yatak odam hobi odam tuvalet hariç her yeri yatak olarak kullanabilmekteyim hehe 😁

Özellikle salonda televizyon açıkken uyuyakalırdım ve birden rüyalarla kalkıp not alıp tekrar okur hem güler hem sevinirdim ne de olsa uçtuğunuzu hatırlamak gerçekten hoş oluyor 😏

O kızla bakışmaktan, gözlerimi gözlerinden zar zor çektikten sonra kendime gelmiş bulunmaktayım. Kış vaktinde yağan kar taneleri ağaçların üstünde sanki gelinlik giydirmiş gibi duruyor damat ise esip esip gelinin gelinliğini çıkarmaya başlıyor gibi ağaçların üstünde birikmiş kar tanelerini düşürüyordu.

O değilde ellerim buz gibi olduğunun şimdi farkına vardım. Hiç düşünmezdim bir kızın donan elimi unutturacağını hehe inanılmaz yani en azından benim için öyle. Artık eve gitme zamanı ve güvenliği test etme ve açık varsa açıkları tespit etme zamanı. Evet güzel yüzlü kız elveda zamanı arkamı dönüp bir hi! bile demeden gidiyorum, gidiyorum ama gidemiyorum çünkü ayaklarımda uyuşmuş kalkmaya çalışıyorum ama kalkamıyorum hehe ne kızmış arkadaş yerime mıhladı bi bakışıyla. Yavaş yavaş ısınan bacaklarımı hissetmeye başladım ve artık gerçek elveda zamanıydı. Ne yapacağımı bilemeden bir hışımla kalktım ve reddedilmiş çocuk gibi başım yerde yavaş yavaş gitmeye başladım. Ve evet evime vardım kapıyı açtım ve ne göreyim. Herşey yerliyerinde özel gücümün olduğunu söyleyen bilge adam yoktu yine siyah rahat deri koltuğuma uzandım. Düşündüm, düşündüm ve tekrar düşündüm. Uyuyakalmışım.

Sonunda : ZombilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin