Sonunda eve geldim hayati önem taşıyan malzemeleri doldurdum şimdi önemli bi noktaya değinmeliyim. Eğer olaylar patlak verdiğinde burda değilde başka yerde olursam aldığım malzemeler paha biçilemez olduğundan aldıklarımı bulanlar hiç düşünmeden çalar. Bu yüzden bulunmayacak biyere saklamalıyım eğer olur da tahminim gerçek olursa sakladığım yerden alabilmeliyim. Oturduğum ev taş duvarla çevrili ama yinede güvenlik iyi diyemem. En iyisi aldıklarımı tamamen plastikle kaplayıp bahçeye gömmek olur. Zaten bolca da muşamba aldım sarıp gece vakti bahçeyi kazıp malzemeleri saklarım. Aldıklarımı şimdilik eve doldurdum daha alacaklarım olduğundan tekrar dışarı çıkmam gerekiyor. Bu arada benim aklımı kurcalayan bir şey var. Geçen gün gördüğüm gözlerinde gökyüzünü taşıyan kız. Burası küçük biyer ama O'nu tekrar görebilir miyim bilmiyorum, umudum azaldı. Ya düşündüğüm şeyler olur da O'nu kötü bi halde görürsem? Hehe gel desem sapık sanar beni zaten kim bilir kiminle sevgili. Şuana kadar ilgimi çeken bir kız olmadı şimdi ilgimi çekende manken gibi herkesin peşinde olduğu bir kız. Şans bize gülmez ki arkadaş. Biraz tombul ve orta boyda. Hehe utandım. Bu zamana kadar birisi için çok özel bi his beslemedim. Belki de sevmek diye buna diyolar. Ben kendimi bildim bileli sakin gerçekten çok sakin birisi olmuşumdur. Geçen sene İstanbul'dan Sakarya'ya gelirken servis arabasıyla kaza yaptık. Benimde içinde bulunduğum kazada ben dahil 23 kişi ve şoför olan bu kazada 11 kişi ağır yaralanmış diğer 13 kişi içinde de orta ve hafif yaralanmalar vardı. Benim orda başıma aldığım darbe yüzünden gözlerimde bulunan kılcal damarlarda zorlanma olmuş ve göz bebeğim kızıllaşmış. Bunu ilk defa gören doktorlar da bi çare bulamadılar. İsmime de uyduğu için aslında hoşuma da gitmiyor değil hehe. Ekstra olarak sağ omzum çıkmıştı. Kaza olduktan sonra bazıları zorla servisten dışarı çıktı bazıları baygın halde serviste kaldı veya sıkıştı. Benim doktor bekleyecek zamanım yoktu kolu bacağı kopan insanlar vardı ve ölüme her saniye yaklaşıyorlardı. Diğer yolcular gözlerini fal taşı gibi açmış korkudan ağlıyorlardı. Ben yine saçma bir sakinliğe sahiptim. O bi anda düşünmeden kolumu yerine geçirdim. Ve gerçekten gözlerim karardı, başım döndü ve yere düştüm bi süre kendimle uğraşırken zaten gözlerim bulanık görüyordu. Başım ağrıyor ama kendime gelmeye başlar başlamaz kolu bacağı kopanların kan kaybını önlemek için tampon yaptım ehliyet dersinden öğrendiğime göre de tamponlar arada bir gevşetilmesi gerekiyormuş. Buna göre hepsine sıralı dakika tutarak tampon yapıp zamanı gelince de sırayla tamponları gevşettim.
Çoğu kişi ya acıdan yada korkudan bayılmıştı. Ben herkese yardım etmeye çalıştım ilk önce yapmanız gereken kendimizi güvene almanız, eğer kendinizi güvene almazsanız yardım da edemezsiniz. Zaten olmuş kazaya daha fazla kaza eklememek gerekir. Yine de 3 kişi ölmüştü. İç kanamasından dolayı öldüklerini duydum. Buna üzüldüğümü söyleyemem. Benim ailem sadece kendim olduğum için bu konularda pek bişey hissetmiyorum.
Bana kızabilir veya kötü birisi olarak görebilirsiniz. Bazı insanların sinir duyuları daha azdır daha az acı hissederler bazılarının ise beyinden hasar aldıklarından hafızalarını kaybederler, bende yaşayamadığım duygulardan dolayı duygularım köreldi belkide. Evet sonunda dışarda geriye kalan malzemeleri aldım ve farklı heyecanlanma oldu istemsiz olarak başımı diğer tarafa çevirdim aynı bir çift gökyüzü bana doğru bakıyordu.
Gözlerini kısıp yanıma geldi adım adım yavaşça gözlerime bakıp meraklı meraklı gelmeye başladı. Her gelişinde sanki deprem oluyor kalbim de aklım da yerinden oynuyordu. İnanılmaz bişey bu, kalbim taramalı tüfek gibi sanki, terlemeye başladım bile ama kıpırdayamıyorum bile.
-Geliyor!
--Geliyorr!!
---Ahanda Geldi 😯Paytak paytak yanıma geldi tatlı tatlı.
Elini yanağıma koymaya çalıştı ters bi bakış attım ama '' sanane lan benim değil mi'' der gibi baktı ve aldırış etmeden elini yanağıma koydu.+Gözlerin de senin gibi yanıyo Ateş bey.
Elini yanağımdan çekip aşağı indirip tutmaya devam ettim.
-Seninkiler de söndürüyo Su hanım.
Aklıma tak etti bi anda...
(İkimiz de aynı anda) Adımı nerden biliyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda : Zombiler
Horror(İlk olarak : Bu hikaye tamamen hayal ve kurgudan ibarettir. Yazılarımda yaratmak ile ilgili kesinlikle bir anlam veya anlatım söz konusu bile değildir. Yaratmak sadece ve sadece ALLAH'a (C.C) mahsustur. GİRİŞ Masaldan çı...