Yemeği hazırladım ve deri koltuğuma oturdum masayı önüme çektim ve haberleri açtım haberlerde teknoloji haberleri kaza haberleri kayıp haberleri var kış zamanı araba kazaları eksik olmaz zaten. Ben yemeğimi yerken bu arada sıcak süt içine püsküt (biskevit, bisküvi, püsküvi, vb. Hehe) doğradım bize niye püskevit yok hani bize püskevit demeden de edemedim hehe 😄 Bugün haberlerde bir şey hariç farklı bişey göremedim. Dün izlediğim bir haberde İstanbul yakınlarında olan kazanın orda kameranın önünden geçen birisi bana çok farklı gelmişti. Sanki kendisiyle savaşıyor aynı zamanda insanlara çok sert bakıyordu. Ama buna dikkat eden olmamıştı aynı adam bugün kafeye dalmış ve önüne gelene kafa atmış sıkarak kemiklerini kırana kadar vurmuş sonunda birisi kafasına tekme atmış ve adamı orda haşat etmişler. Adamın çenesi kırılmış fakat daha da sinirlenmişti. Adam yumruk atmıyordu ellerini yumruk haline getiriyor fakat çekiç çakar gibi elinin altıyla vuruyordu sanki cinnet geçiriyor gibiydi bana bu normal gelmedi be dostum. Ama dur bakalım yakında çıkar kokusu bununda. Ahanda geldi dıt dıt dırı dıt dat '' Dikkat müdür yazdı hemen bilgisayar başına geç genco'' diyen birşeydir bu ses benim için müdürümün bana sürekli genco demesini unutamıyorum ve belkide hala söylediği içindir hehe 😺
Bilgisayar başına geçtim ve okumaya başladım normalde '' nasılsın genco'' sözü ile başlardı mesajlara hal hatır sorardı müdürüm ama bu sefer nasılsın veya hal hatır soran bi cümle görmedim birden bi şaşırdım ama dur bakalım okuyalım da '' Genco bu aralar ortalık karışık ve bizim şirket sahipleri çalışanlara paralı izin verdiler ortalık karışmaya başlayınca kendileri de bi süre izin yapacaklarını söylediler. Buna sende dahilsin genco tuhaf olaylar başladı güçlü olduğunu ve akıllı olduğunu biliyorum ama daha dikkatli ol kendini güvene al ve haberleri daha yakından takip et ve kendini hazırla. Hesabına iyi miktarda para yatıcak yarısını sahipler yarısını ben veriyorum iyi kullan ve kendini hazırla. Teşekküre gerek yok tetikte ol belkide bu sana son mesajım kendine dikkat et görüşmek üzere '' hadi lan dedim okur okumaz yarı bağırır şekilde daha sonra aklıma dün ve bugün olan olaylar geldi ve düşünmeye başladım içimde titreme oldu ve bi anda daralmaya ısınmaya başladı vücudum uzun zamandır böyle yapmazdı en iyi çözüm dışarı çıkıp hava almak ve hesabıma bakıp ne kadar para yatırıldığına bakarım. Eğer böyle bişey varsa bilgisayarımı Wikipedia haline getirmeli ve mekanik kullanarak elektrik üretme yöntemleri bulmalıyım. Yapıcaklarım konserve ve uzun süre bozulmayan yiyecekler, harddiskler, tohum, bahçe malzemeleri keskin aletler tüfek ve bolca mermi ve tabi tabanca ile bolca mermi. Tavuk çiftliği yapmak için malzemeler ve çiftlik yapabilabilecek uzak biryer bulmalıyım önce. Bi dakika aklımda ne varda böyle şeyler düşünüyorum. Dün gördüğüm haber beni biraz ürküttüğü için mi ama hayır ya bugün olan olaya ne demeli o zaman çünkü aynı adam gelip adamları kafa ata ata hastanelik etmişti, ama adamın amacı kavga etmek suç işlemek değildi aşırı sinirli kendinde değildi İnternette de izlediğim bikaç video aynı şekilde o adamın farklı olduğunu gösteriyordu bu yüzden ve asıl müdürümün attığı mesaj yüzünden anında savunmaya geçmiş aklım. Yola koyuldum ama aniden yüzümde tebessüm olmaya başlamıştı çok heyecanlanmış gibiydim kalbim hızlı sert atmaya başlamıştı sanki deparla koşuyorken hızlı atan kalbim şimdi yüzümde bi gülüş ile birlikte hızlı atmaya başladı. İnsanlar bana bakıp korkmaya başladılar ne yani gülemez miyiz arkadaş. Bankamatik karşısına geçtim ve insanların her zamanki gibi olduklarını gördüm haberlerden etkilenen kimse yokmuydu anlayamıyorum. Sıra bana geldi ve bende hesabımdan para çekmeye geldim ve gülüşüm daha da belirgin hale geldi çünkü hesabımda iyi miktarda para vardı. İstediklerimi rahatça alabilirim artık hehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda : Zombiler
Horror(İlk olarak : Bu hikaye tamamen hayal ve kurgudan ibarettir. Yazılarımda yaratmak ile ilgili kesinlikle bir anlam veya anlatım söz konusu bile değildir. Yaratmak sadece ve sadece ALLAH'a (C.C) mahsustur. GİRİŞ Masaldan çı...