עכשיו סוף סוף נזכה לדעת מה לוקאס חשב על קריס כל הזמן הזה...
לא, אני בהחלט לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותה היא הייתה כל כך יפה שישר נשבתי בקסמיה היא הייתה שונה באופן מיוחד אחת שלא רואים הרבה וידעתי שהיא תהיה שלי. היא הייתה יושבת כמעט כל יום מתחת לאותו עץ וקוראת ספרים שקועה בעולם משלה לא מסתכלת על האנשים שמביטים בה, על הבחורים ששורקים לה. היא הייתה מיוחדת יהלום שלא ידעו איך לגעת בו ואני ידעתי שהיהלום הזה יהיה שלי בדיוק כמו כל הדברים שאני מצליח להשיג בחיים ואני לא מתכוון לוותר במיוחד לא על יהלום כמוה.
כי אני לוקאס דלוס היורש של המאפיה ואף אחד לא יעמוד בפניי.
שראיתי אותה אז עומדת מול הבית שלה כשהגשם מכסה אותה מכל הכיונים והיא לא נירתעת, לה לא היה אכפת לא יכולתי שלא להימשך אליה ללכת בחוטים בלתי ניראים אחריה.
כששמה יצא מבין שפתיי בפעם הראשונה טוב זה היה בהחלט מושלם מתאים כמו כפפה ליד קריס ולוקאס לוקאס וקריס.
והיום שהיא הובלה על ידי אביה אליי עם השמלה הלבנה, טהורה כשלג לא יכולתי שלא להשוואות אותה לכוכב בשמים אחד שנוצץ ואי אפשר שלא לשים לב אליו אפילו הלבנה לא יכלה להתחרות בה.
וכשהיא קראה בשמי לא היה עוד קול רך ויפה כמו שלה הרגשתי בר מזל שהיא שלי שלמרות שאני מי שאני, שטן. אני זוכה להתחתן עם מלאך.
היא השרתה בי רוגע חמימות שמחה הציפה את כל הרגשות שממזמן נעלמו נדחקו לפינה כי זה מה שהכריחו אותי לעשות מאז שהייתי קטן.
והרגע הזה כשידעתי שמעכשיו הכל שונה שהשתנתי בזכותה ושהיא מסתכלת עליי באהבה. שכנראה שטעיתי ושטן ומלאך יכולים להיות ביחד הם נועדו להיות ביחד
אז ידעתי שהיא שלי ואני לא מתכוון לשחרר אותה לתת לה לברוח ממני.
כי איך אני יוכל להמשיך לחיות בלעדיי האויר שלי?!והרגע שחשבתי שהיא עזבה לנצח היה הרגע בו פחדתי כמו שלא פחדתי כל ימי חיי, לא יכולתי לשאת את המחשבה, שזה נגמר שהיא נעלמה לנצח. פתאום הרגשתי אבוד, הרגשתי שחלק ממני חסר.
וכשהיא חזרה לזרועותיי הקלה התפשטה בחזי. כל אותם ימים, שבועות בלעדיה, לילות ללא שינה מלאים במחשבות עליה היו קשים מנשוא.
כשהיא חזרה אליי נשבעתי שאני אעשה אותה מאושרת כמו שהיא אף פעם לא הייתה.
התאהבתי בקריס אני לוקאס דלוס הגבר שיכול להשיג כל בחורה שהוא רוצה, זה שאומרים עליו שהוא חסר לב, קר ומפלצתי התאהבתי במלאך.
אחרי הכל שטן ומלאך נועדו להיות יחד.
(ברור שלוקאס לא שטן אני רציתי דימוי שיראה את השוני בינהם)
**********❤❤
קצר וקולע.
בזה מסתיים הספר הייתן קוראות מדהימות אם לא קראתן את הספר הראשון שלי-tell me that you love me זה הזמן!
זה דברים שלוקאס חשב על קריס במהלך התקופה שהכיר אותה גל מיני אירועים שהיו להם ואף פעם לא ראינו וידענו מה הוא חושב...
עונה שניה בקרוב
Hope to See you there
YOU ARE READING
pieces of goodness
Romance"לא יכולתי שלא להשוואות אותה לכוכב שנוצץ בשמים אפילו הלבנה לא יכלה להתחרות בה" הוא קר ואכזרי כולם מפחדים ממנו היא בחורה שקטה מאמינה שבכל אחד יש משהו טוב עד שהיא הכירה אותו אבל האם היא תצליח לשנות את מה שלא ניתן לשנות?