I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (1)
"Morning Ji" perkataan pertama yang disebut omma Ji Hyo di pagi hari terhadap anaknya yang cantik ini (Ji adalah panggilan manja Ji Hyo) , Ji Hyo membalas "Morning Omma , appa mana omma " , Omma nya membalas "Appa kamu ada tu di depan (ruang tamu)". Setelah ommanya mengatakan appanya berada di hadapan Ji Hyo terus pergi ke ruang tamu dengan membawa segelas air. "Appa" Ji Hyo memanggil appa nya " tapi tiada respon dari appa nya itu , ianya terus memanggil dan bila Ji Hyo sampai di ruang tamu Ji Hyo ternampak Appa nya telah terbaring di atas lantai , tanpanya sedari gelas yang dipegang terus terjatuh dan Ji Hyo terus memanggil omma nya sambil memeluk Appa nya. "Appa bangun , kenapa appa pengsan " sambil menangis Ji Hyo menyeluk seluarnya dan mengeluarkan telifon dan terus menelifon ambulans.
(SKIP)
Setelah ambulans sampai di depan hospital nurse dan doctor terus meluru kearah Ji Hyo untuk mendapatkan appa nya . Appa Ji Hyo langsung tidak menyedarkan diri , doctor terus membawa appa Ji Hyo ke ruangan kecemasan untuk pemeriksaan rapi . Setelah lama appa nya dirawat didalam bilik kecemasan seorang doctor telah keluar . Ji Hyo dan omma nya berdiri dan terus mendekati doctor tersebut , "Macam mana dengan Appa saya "Ji Hyo bertanya . "Appa awak dapat diselamatkan tapi buat sementara waktu ni dia tidak akan sedarkan diri (Koma)" , dia dan ibunya berpeluk dengan perasaan sedikit lega kerana appa nya dapat diselamatkan , akan tetapi di dalam hatinya terbisik "walaupun appa selamat tapi appa koma , Ji Hyo mahukan appa seperti dahulu". Ji hyo dan omma nya pergi melihat appanya di bilik VIP , luluh hati Ji Hyo dan ommanya melihat keadaan appanya yang tidak menyedarkan diri dan lemah diatas katil dengan bantuan alat penafasan . "Appa Ji Hyo dengan omma ada dekat sini appa , buka la mata tengok kami ni appa , bercakap lah appa" , air matanya laju mengalir membasahi pipi nya . Omma nya memeluk badan ananknya dan berkata "Sabarlah anakku mungkin ini ujian kita untuk kita hadapi , jangan menangis di depan appa kamu , walaupun appa kamu tidak membuka matanya dan tidak sedar tetapi dia mendengar apa yang kita cakap" . Setelah mendengar kata-kata ibunya , Ji Hyo terus mengesat air mata yang membasahi pipinya .
Bersambung ....
(Maaf kalau jalan cerita tak best )
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...