Kemudiannya bibirnya bertaut dengan bibir Ji Hyo , Ji hyo tersedar dan terus menolak tubuh Kai lalu keluar dari kereta Kai. Kai mengejar Ji Hyo dan memegang tangan Ji Hyo
Kai : Kenapa kau nak lari , kau masih sayangkan Luhan tu yang mencintai orang lain tu , kau taknak ke bagi kasih sayang kau tu dekat aku , aku sayang kan kau kau tak nampak ke.
Ji Hyo : Ye aku tetap sayang Luhan walaupun Luhan selalu menyakiti hati aku , maaf kalau menyusahkan kau. Lepas ni aku takkan susah kan kau lagi.
Kai : Kau tak pernah menyusahkan kan aku , aku sayang kau aku cinta kau , kenapa kau tak pernah suka kan aku kenapa kau tak pernah nak sayang dekat aku.
Ji Hyo : Hati aku ni dah tertutup untuk mana-mana lelaki termasuk kau , kau tak faham lagi ke arh , aku tak nak dekat kau.
Kai : aku akan pastikan hati kau akn terbuka untuk aku Song Ji Hyo.Kai terus memegang tangan Ji Hyo terus memasukkan Ji Hyo ke dalam kereta. Ji Hyo terpaksa akur memasuki kereta kai kereta hanya mereka sahaja ynag berada di situ.
Dalam kereta Kai
Sambil memandu kai curi-curi melihat Ji Hyo , Ji Hyo hanya memandang ke arah luar sahaja tidak langsung memandang ke depan bahkan ke arah Kai. "Kenapa lah susah sangat nak memiliki kau Ji Hyo , kenapa kau dah tutupkan hati kau untuk lelaki lain , tapi aku akan pastikan kau akan suka dekat aku " kai berkata dalam hati. Sampai di hospital Ji Hyo dengan cepat emnuruni kereta kai dan terus menuju ke bilik appa nya. Kai hanya mampu melihat dan setelah kelibat Ji Hyo semakin pudar dan hilang dia terus pulang ke rumah.
Di dalam bilik appa Ji Hyo
Ji hyo merebahkan badannya ke atas sofa dan dia terfikir untuk berhenti kerja dan bekerja semula di club (untuk makluman Ji Hyo pernah berhenti di club kerana dia takut Luhan mengetahuinya) "esok aku akan hantar surat berhenti kerja sekrang aku nak tido" Ji Hyo tidur sampai ke pagi.Ji Hyo pagi-pagi sudah pergi ke syarikat sebab dia tidak mahu bertemu dengan Luhan, dia meletakkan surat perletakkan jawatannya di atas meja Luhan dan terus pulang. Dalam perjalan pulang dia menelifon Ran .
Ji Hyo : Hey Ran aku nak kau cakap dengan MR KANG yang aku akan kerja balik dekat Club tu.
Ran : ye ke , tak sabar aku nak tunggu kau, takpe nanti aku bagi tahu MR KANG yang kau nk kerja balik dekat sini apa-apa aku akan hubungi kau, kau jangan tutup telifon.
Ji Hyo : Ok , kalau ada apa-apa kau bagi tahu je lah aku.
Ran : Ok my DearJi Hyo memutuskan panggilan dengan Ran dan dia terus berjalan untuk menuju ke Sungai Han. Setelah sampai Ji Hyo duduk di bangku dan berfikir betul ke tindakan yang dia ambil, "tapi kalau salah takkan aku nak kerja dekat Luhan dengan apa yang aku dah buat kata Ji Hyo"
KRING.... KRING.... KRING... telifon Ji Hyo berbunyi dan dia melihat tertera nama Ran dan dia terus anggat.
Ran :Ji Hyo MR KANG kata kau boleh kerja dekat sini balik , malam ni kau boleh datang.
Ji Hyo : ye ke takpe nanti malam aku akan datang jumpa kau dengan Shin dekat sana.Malam tiba
Ji hyo bergegas keluar dari bilik appanya dan terus pergi ke SPECIAL CLUB di mana dia pernah bekerja dulu. RRAANNN SSSHHHIINNN Ji Hyo memanggil kedua kawannya itu dan terus mereka berpelukan(biasa la kalau wanita dah lama tak berjumpa kalau jumpa balik mesti ada agenda peluk memeluk ni). Selesai berpelukan antara satu sama lain , Ji Hyo terus menukar pakaian dan lakukan tugasnya."Ji Hyo kau pergi antar minuman dekat meja No 15, sebab aku kena layan pelanggan meja No 11 ni " Kata Ran dia meminta tolong dengan Ji Hyo. "Ok aku tolong kau " Kata Ji Hyo. Dia melangkah pergi ke meja No 15 dan meletakkan air ke atas meja itu. Sebelum dia berpusing dia merasakan tangan dan punggung di pegang seseorang, dia berpusing belakang dia dapati lelaki meja No 15 sudah lun dalam keadaan mabuk , fia ingin melepaskan diri tapi tidak berdaya (kekuatan lelaki lebih kuat dari kekuatan wanita). Dia meronta-ronta untuk melepaskan diri tapi tidak berdaya , tubuhnya terus dipegang. Sedang asyik lelaki meja No 15 memegang Ji Hyo tiba-tiba dua tumbukan telah dilepaskan di pipi kanan dan satu lagi di pipi kiri, lelaki di meja No 15 terus terjatuh.
"Kau jangan nak berani sentuh kekasih aku, kau faham kalau akau nak lagi kau sentuh badan kekasih aku , nahas aku kerjakan kau", Ji Hyo terkejut dengan amarah lelaki itu , lelaki tadi terus memegang tangan Ji Hyo dan membawa Ji Hyo keluar. Ji Hyo tidak nampak muka lelaki itu. Masuk je didalam kereta dia terkejut melihat rupa-rupanya lelaki itu adalah Kai.Kai : Kenapa kau biarkan je lelaki tu pegang kau (dengan nada yang marah)
Ji Hyo : Aku tak dapat lepaskan diri aku , dia terlalu kuat (sambil menanggis)
Kai melihat Ji Hyo menanggis terus memeluk Ji Hyo dan berkata "Lepas ni aku tak nak kau senang-senang bagi lelaki lain sentuh kau, kau milik aku , aku tak nak kau di apa-apakan oleh lelaki lain, kau faham
Ji Hyo hanya mendiamkan diri di pelukan Kai , kerana dia terlalu takut dengan hal yang berlaku sebentar tadi. Setelah sedikit tenang Ji Hyo meleraikan pelukkannya dengan Kai dan memandang Kai, awak betul2 ke sayang kan saya, betul ke cinta kan saya.
Kai : aku betul-betul sayang kan kau, aaa
belum senpat dia menghabiskan ayat nya itu , Ji hyo tiba-tiba mencium bibir lembut Kai , mata kai terbuntang kerana Ji Hyo menciumnya ...Adakah Ji Hyo akan membuka pintu hatinya untuk Kai sebagai kekasih hatinya
Nantikan episod yang akan datang...
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...