I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (16)
Kai tidak menunjukkan kemarahan nya di depan orang ramai dia hanya memendam perasaannya terhadap Ji Hyo. Dia ingin memiliki Ji Hyo masa dia mula-mula kenal dengan Ji Hyo tapi egonya terlampau tinggi . Pengenalan yang tak di sangka-sangka yang membuatkan hatinya merasakan cinta terhadap Ji Hyo.
Selesai kerjanya di pejabat Luhan seperti biasa dia akan ke hospital . Ji Hyo melangkah keluar dari pejabatnya dan tanpa dia sedari Kai telah menunggu dia di depan pintu pejabatnya , Kai ingin dekati Ji Hyo tapi Ji Hyo membencinya . Kai mengekori Ji Hyo sampai ke rumah sakit pada mulanya dia terkejut dan menimbulkan seribu tanda tanya kenapa Ji Hyo pergi ke rumah sakit. Kai mengikuti Ji Hyo sampai ke bilik appanya dan dia melihat Ji Hyo memeluk ommanya dari belakang. Kai terkejut melihat keadaan keluarga ji hyo yang terpaksa bermalam dan menemani appanya di hospital. Dengan langkah yang perlahan Kai meninggalkan hospital dengan hati yang sedih. Dia ingin memiliki Ji hyk tapi perbuatannya telah membuat Ji Hyo semakin membencinya.
Pagi seperti biasa Ji Hyo akan pergi ke tempat kerjanya dan terus duduk di mejanya , hatinya tidak tenteram kerana perbuatan Kai yang menciumnya. Kadang-kadang suka kadang-kadang tidak suka itu lah perasaan Ji Hyo bila mengenangkan peristiwa itu . Tanpa dia sedari ada lelaki berdiri dihadapan mejanya dia terkejut melihat KAI dengan SUZY , "HEY CLEANER MANE BOSS KAU" , "kau ni tak tahu adab ke apa suzy untuk pengetahuan kau aku bukannya cleaner aku setiausaha KAU FAHAM TAK SETIAUSAHA" Jawab JI Hyo. Kai dengan suzy terkejut mendengar kata-kata Ji Hyo.
Ji Hyo melawan setahu aku , Ji Hyo tak pernah nak melawan cakap orang Kai bercakap dalam hati.APA KAU TENGOK-TENGOK KAU INGAT JI HYO YANG DULU DAH TAK ADA SEKRANG JI HYO YANG BARU .
NANTIKAN EPISOD YANG BARU, MAAF TAK SEDAP IDEA TAK ADA
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...