The Nerd I Love
Nantikan cerita baru tajuk x fikir lagi hehehehehehePelakon :-
Song Ji Ho
*nerd(watak ciptaan ji hyo)
*miskin(sebenarnya kaya raya)
*selekeh(diluar cantik seksi)
*pandai
*selalu kena buliPark Doha
*nerd(watak ciptaan Doha)
*Kaya(pura-pura miskin)
*selekeh(diluar dari sekolah dia lah yang paling kacak)
*pandai
*selalu juga dibuliSNSD
*cantik
*pandai(boleh la)
*kaya(tak seranding ji hyo dengan sehun)
*sebaya dengan ji hyo dan sehun
*suka buli orang
*Queenka dekat sekolahEXO
*Semua anggotanya hensem2
*Kenka sekolah
*Suka buli orang
*ada yang tak berape nak cerdik ada yang cerdik
*Semuanya kaya-kaya
*Ramai peminat dari kalangan perempuan (Kegilaan ramai pelajar perempuan)Sinopsis
"Hei budak nerd kau mari sini kau , aku nak kau kerjakan kesemua kerja sekolah kami dan kami nak semuanya siap esok pagi" kata SNSD kepada seorang budak perempuan yang Nerd. Budak itu hanya diam dan angguk sahaja dengan arahan Queenka di sekolah Hanyoung High School.
Ok kita dah buli budak nerd perempuan so sekarang ni kita buli budak nerk lelaki pulak
"Eehhhh kau budak kau mari sini jap " panggil SNSD, budak lelaki nerd mendekati SNSD dengan keadaan terketar-ketar. "Apa kau orang nak dari aku " tanya budak nerd lelaki tu "Aku nak kau lah apa lagi , hahahahahaha , tak nya aku nak kau , kau nak kau pergi beli makanan aku dengan member-member aku ni, apa lagi kau tunggu pergi lah beli "
"Tangan dihulur untuk minta duit " Namun tangannya di hentak kasar "Pakai duit kau la , takkan tak faham-faham" dengan tidak rela kaki melangkah untuk membeli makanan.EXO datang jerit sekumpulan pelajar perempuan dengan tergedik-gedik depan EXO. EXO satu kumpulan yang terkenal dengan ketampanannya tapi Kenka di sekolah selalu buli orang lain ..... "Ehh budak nerd (Yeoja) kau mari kejap " dengan kaki terkertar2 yeoja nerd mendekati Kenka itu . "Apa yang kau nak " tanya yoeja itu. Lalu salah seorang dari Kenka itu mendekati yoeja nerd itu dan mendekatinya dengan memegang tangan dan lalu mengucup bibirnya , yeoja itu kaku dengan tindakan kenka tersebut tapi tidak dapat melepaskan diri dari ciuman itu walaupun ditolak. Semakin ditolak semakin rakus ciuman diberikan .
"Eehhh lepaskan yoeja tu" semua memandang milik siapa kah lelaki itu. Nak tahu tunggu yeNantikan cerita ini walaupun tak berape nak menarik , harap korang dapat bagi idea ....
(๑• . •๑)
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...