I LOVE YOU MISS SONG JI HYO

485 33 0
                                    

I LOVE YOU SONG JI HYO (12)

Didalam kereta Luhan

Ji Hyo masih lagi memikirkan milik siapakah kereta itu benarkah itu rantai aku. Luhan melihat Ji Hyo hanya termenung lalu dia memanggil "Ji ooohhhh Ji kenape kau termenung tu ji" , Ji Hyo tersedar dari lamunanya "Takde apa-apa la Luhan" , betul ni takda da apa-apa. "Betul Luhan takde apa-apa"

(skip)

Setelah selesai makan bersama Luhan dia merebahan dirinya di atas sofa milik hospital itu, omma nya menghampiri "Ji kenapa omma nampak Ji ni lemah je , Ji sihat tak Ji". "Ji sihat je mak , Ji tak ada apa-apa omma jangan risau, macam mana dengan keadaan appa."."Appa kamu macam tu lah tak sedar lagi". Ji hyo pergi melihat appanya diikuti oleh ommanya dari belakang. "Omma Ji tido dulu ye sebentar" omma hanya menganggukkan sahaja tanda ok. Ji Hyo tido diatas sofa. Jam menunjukkan pukol 10 seperti biasa dia harus pergi ke Club itu, setibanya di club MR KANG memanggilnya Ji Hyo ada orang nk berjumpa dengan awak di bilik 11 , awak pergi siap-siap nanti pergi ke bilik 11. Tanpa membuaang masa dia menukar baju dan terus ke bilik 11, apabila dia membuka pintu dia terkejut melihat Kai disitu dengan memegang rantai miliknya , dia terus meluru untuk mengambil rantai nya itu tapi kakinya tersepak bucu kerusi akibatnya dia terjatuh diatas Kai yang tengah duduk melihat rantai itu. "Ow jadi kau lah pemilik rantai ini ye " tanya Kai kepada Ji Hyo. "Iye aku milik rantai ini , aku nak rantai aku kembali" tanpa memikirkan Kai bos nya dia menarik rantai tersebut tapi Kai sempat mengalihkan tangannya. "Kalau kau nak ambil balik rantai ini kau kena buat apa yang aku suruh. Sekarang ni aku nak kau layan aku boleh". Ji Hyo dengan perasaan marah terus menamar Kai dan mengambil rantai miliknya bila rantai terleas dari tangan kai akibat tamparan Ji Hyo, Ji Hyo melangkah pergi tapi tiba-tiba Kai menarik tangan menyebabkan dia terjatuh serta terseliuh sedikit kakinya itu. "AAdduuhh sakitnya kaki aku ". Kai hanya melihat sambil ketawa "Padam dengan muka kau siapa suruh kau tampar aku kan kau dah boleh sakit".Ji Hyo dengan kaki yang sakit terus berdiri dang mengambil air terus melemparkan air kea rah Kai "Kau ingat sikit aku takkan maafkan kau sampai bila-bila kau faham tu Kai Si SINGA". Kai terkejut mendengar perkataan singa kerana perkatann itu hanya lah digunakan di pejabat dan stafnya yang mengetahui perkara dan gelarannya itu. Kai memegang tangan Ji Hyo "Kau ni staf aku ke, kau staf yang mane satu" , semasa kai tengan memegang tangan Ji Hyo , Ran masuk dan tidak sengaja memanggil Ji Hyo jom kita pergi makan leas habis kerja. Kai terkejut rupa-rupanya Ji Hyo atau SJH itu aalh cleaner tempat kerja nya. "Jadi kau lah cleaner tempat kerja aku jadi rantai milik SJH ni milik kau ..?? kau yang hantar aku balik hari tu ..? AAARRRRHHHH kenapala engkau ni harus wujud arh perempuan tak guna". Setelah mendengar perkataan perempuan tak guna Ji Hyo terus melangkah keluar dan sempat dia membalas "Iye aku Ji Hyo yang kerja cleaner dekat syarikat kau , aku jugak lah bawak kau balik hari tu , dan rantai ni ialah rantai aku dan satu lagi aku bukannya peremppuan tak guna , tapi kau lelaki tak guna , mulai malam ni aku takkan kerja lagi dekat Syarikat kau" Ji Hyo meninggalkan Kai di bilik keseorangan , Kai binggung macam mana dia boleh tercium dan kenal dengan gadis cleaner tu. Dalam keadaan mabuk Kai membawa kereta untuk pulang ke rumahnya sementara Ji Hyo sedang menyalin baju untuk balik ke hospital. Selesai salin baju dia mulakan perjalanan untuk pulang ke hospital , Kai dalam keadaan mabuk memandu kereta dan melanggar satu tiang api betul-betul dihadapn Ji Hyo. Ji Hyo terkejut dan terus menghampiri kereta tersebut dan dia melihat didalam kereta itu adalah Kai bossnya, dia terus membuka pintu dan melihat kepala Kai berdarah, dia pantas menghubungi ambulans. Dalam perjalanan ke hospital Ji Hyo terpakse menaiki ambulan bersama-sama dengan Kai kerana pendarahan di kepala Kai kelihatan teruk. Setiba di hospital Kai dirawat dengan doktor dan jururawat ayng terlatih . Kai selamat tapi keadaan dia lemah kerana hantukkan yang kuat di kepalanya. Setelah beberape hari duduk di hospital hanya Ji Hyo yang menjaga nya kerana Ji Hyo tidak tahu siapa ahli keluarga nya , dia langsung tidak berfikir untuk meminta nombor keluarganya Kai. Dia menjaga Kai dengan baik walaupun Kai telah memanggil nya perempuan tak guna. Semasa dia duduk asyik melihat Kai , bunyi tapak kasut semakin menghampiri dirinya dan satu tamparan singgah di muka Ji Hyo yang cantik . "Kenapa kau tak bagi tahu setiusaha boss kau yang boss kau ni kemalangan arh" rupa-rupanya si ulat bulu datang menyerang Ji Hyo. "Mian ne Suzy aku bukan sengaja aku tak terfikir untuk melaporkan hal ini kepada setiusaha Kai oppss maksud aku boss Kai". "Kau boleh keluar sekarang aku tak nak tengok muka kau lagi faham". Ji hyo melangkah keluar dari bilik Kai.

Bersambung ....

(Maaf kalau jalan cerita tak best )

I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)Where stories live. Discover now