I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (4)
Keesokan harinya Ji Hyo balik awal kerana dia telah bertekad untuk mencari kerja demi omma dan demi kos rawatan appanya. Ketika dia leka berjalan di taman dia terlanggar seorang namja yang sedang leka berjoging . "Hei kau tak nampak ke arh orang tengah berjoging , kau taka da mata ke" namja tersebut memarahi Ji Hyo lalu pergi meninggalkan Ji Hyo . Setelah memandang namja tersebut berlalu pergi dengan memakai topi , Ji Hyo terlihat ada dompet terjatuh dan dia merasakan dari lelaki itu , dia mengejar tapi lelaki tersebut terlalu laju dan terus menaiki kereta dan dan berlalu pergi . Ji hyi duduk di bangku di taman , dia merasakan patut ke dia buka dompet itu dan melihat siapakah owner dompet itu , adakah betul orang yang melanggar dia sebentar tadi atau sebaliknya . Dia terus membuka dompet tersebut dan melihat sekeping gambar yeoja yang sangat cantik dan dia terpandang kad bisnis dan terus menarik kad tersebut tertera nama dan alamat pemilik nompet tersebut. "Ow jadi pemilik dompet tadi tu lelaki tadi rupanya dia tertera namanya KAI rupanya dia seorang CEO di sebuah syarikat , tak pe nanti aku akan pulangkan kepada dia " . Hari semakin lewat Ji Hyo tana membuang masa terus pergi ke hospital. Ji Hyo termenung memikirkan bagai mana hendak mencari duit untuk membayar kos rawatan appanya .
Pagi-pagi lagi Ji Hyo menaiki teksi dan pergi ke alamat yang tertera di atas kad bisnes tersebut. Tiba-tiba teksi berhenti di depan sebuah syarikat yang sangat besar dan terkenal, Ji Hyo membayar dan terus keluar dari teksi . Ji Hyo menuju ke dalam syarikat itu dengan langkah yang perlahan bagai kan tak percaya lelaki semuda macam dia sudah Berjaya dalam hidup . Langkahnya terhenti apabila melihat pemilik dompet yang terjatuh semalam , "KKKAAAIII" Ji Hyo memanggil Kai dengan laungan yang kuat , kesemua staf melihat ji hyo tanpa dia sedari dia telah memanggil seorang CEO yang berjaya dengan panggilan yang biasa. Kai menuju kearah Ji Hyo dengan perlahan dan bertanya "kau ni siapa , sedap mulut kau je panggil nama aku KAI , kuat pulak tu , kau tak kenal ke aku ni siapa , kau nak apa?" . Ji Hyo membisik didalam hatinya "kalau macam ni lah perangainya lebih baik aku tak payah pulangkan"bisik hatinya . "Apa yang kau duk termenungkan tu , jawab lah apa yang aku tanya , kau nak apa , aku banyak lagi kerja ni nak buat dari nak bercakap dengan kau". "Ni saya nak pulangkan dompet awak yang terjatuh dekat taman semalam NAH AMBIK" . Setelah memulangkannya Ji Hyo terus pergi meninggalkan syarikat itu.
Bersambung ....
(Maaf kalau jalan cerita tak best )
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...