I LOVE YOU MISS SONG JI HYO

498 35 0
                                    

I LOVE YOU MISS SONG JI HYO

Ji Hyo , Ji Hyo tolong kemaskan dalam bilik bos ye , hari ni bos masuk lewat sikit petang ahjumma tanye setiausaha bos tadi" . Ji Hyo "takpe ke ahjumma" , takpe nanti kalau bos datang kita cepat-cepat buat kerja dan keluar . Ji Hyo hanye mengikut perintah ahjumma Suk , dia memulakan kerja dengan mengemas meja bos nya , dan tanpa sengaje dia terlihat gambar bos nya dia terkejut rupanya bos nya ialah namja yang dompet nya jatuh aku pulangkan tu . "AARRHH kenapa lah aku tak perasan yang ni syarikat mamat gile tu KAI , kalau aku tahu aku tak bekerja di syarikat ni". "Ji Hyo kau buat ape tenung gambar bos tu , cepat lah nanti bos sampai kita tak sedap nak buat kerja" , setelah dengar ahjumma Suk , Ji Hyo cepat-cepat membersihkan bilik bos sengket dia tu . Selesai sahaja Ji Hyo dan ahjumma Suk keluar dari pejabat bos nye itu , selang beberape minit bos nya masuk ke dalam pejabat. Ji Hyo dan ahjumma membersihkan bahagian depan bilik bos dekat setiuasaha bos nya. Waktu kerja sudah mendekatinya dan dia bergegas membersihkan diri dia untuk pergi melihat appa dan ommanya dan seterusnya pergi ke SPECIAL CLUB. "Oneul jusyeoseo gamsahabnida" Ji Hyo mengucapkan terima kasih kepada semua ahjumma dan ahjushi untuk hari ini .

Ji Hyo pergi ke hospital terlebih dahulu sebelum pergi ke SPECIAL CLUB . Seharian dia bekerja jadi dia rindukan omma dan appanya . Seyelah melihat kedua-dua omma dan appanya dia merasa sedikit lega. Ji Hyo merebahkan dirinya di sofa untuk rehatkan dirinya yang letih kerja hari ini, tapi sebelum tido dia sudah mengunci jam pukol 10 kerana dia start kerja pukol 11 malam. Sebelum dia terlelap Kring.....Kring... Kring telifonnya berbunyi dan di melihat nama Luhan tertera di telifonnya .

Luhan : Yeoboseyo Ji macam mana kerja hari ni. ?

Ji Hyo : Ok je tapi aku nak tiod kejap ni , aku letih sangat .

Luhan : oklah kalau macam tu. Luhan menutup telifon.

(Dalam hati Luhan , kesian kau ji hyo selama ni kau tak pernah buat kerja ni semua , kenapa aku nak tolong kau tak bagi)

Jam telah memasuki pukol 10 , telifon Ji Hyo berbunyi menandakan dia perlu bersiap-siap untuk ke SPECIAL CLUB. Dia bangun dan siap-siap dan menuju ke SPECIAL CLUB , setibanya di di SPECIAL CLUB dia diperkenalkan oleh manajernya iaitu MR . KANG , MR KANG memperkenalkan Ji Hyo kepada semua pekerjanya "Ok semua ni Ji Hyo pekerja dan elayan disini" . "HAI semua saya Ji Hyo saya harap dapat tunjukajar dari korang semua." . Kesemua staf senyum tanda faham mereka ada orang baru bekerja. Selesai sesi perkenalkan diri , Ji Hyo ke tempat persalinan baju "Awak salin la baju ni dulu" kata seorang yeoja bernama Ran , "Ok Ran terima kasih" . Ji Hyo terus mengantikan baju , baju yang di bagi sedikit seksi ye lah bekerja di club menjadi pelayan. Ji Hyo memulakan hari pertamanya tanpe pengetahuan Luhan dan Ommanya. Ran memanggil Ji Hyo "Ji Hyo kamu hari ni belajar cara macam mana kami melayani yeoja-yeoja dekat sini " Ran menunjukkan caranya dan Ji Hyo hanya memerhati . Kerjanya di SPECIAL CLUB ialah membuat air dan menghantarkan kepada pelanggan. Ji Hyo memulakan tugasan nya yang pertama iaitu dengan melayani seorang yeoja dalam berumur 25 tahun .

Ji Hyo : Awak nak minum apa .. ?

Yeoja : Bagikan saya Bir .

Ji Hyo : Baik lah , Ji Hyo menghantar bir kepada lelaki tersebut.

Yeoja : Memegang tangan Ji Hyo dan menanyakan awak ni pekerja baru ke... ?

Ji Hyo : Ji Hyo hanya menjawab iye saya pekerja baru dan berlalu pergi.

MR.KANG tiba-tiba datang dan memanggil Ran , Ji Hyo dan Shin untuk memberitahu sesuatu "Kamu bertiga mesti kena layan pelangan VVIP hari ni dengan bagus dan kalau dia minta apa-apa pun dari kamu , kamu serahkan sahaja" . Ji Hyo terkejut dengan arahan MR.KANG semasa dia telifon dahulu tiada pulak cakap kalau dia nak apa-apa serahkan sahaja, tapi Ji Hyo hanya memikirkan positif sahaja mungkin makanan atau air kut serahkan kepada pelanggan VVIP ini . Kedengaran ada seseorang yang memanggil MR.KANG PELANGGAN VVIP DAH DATANG , dengan pantas MR.KANG ergi menyambut tetamu VVIP tersebut diikuti oleh Ran , Ji Hyo dan Shin. Ji Hyo melihat muka pelanggan VVIP nya tapi kurang kelihatan disebabkan gelap dan lampu sedikit kelam , setelah diperkenalkan mereka bertiga mengikuti pelanggan VVIP tersebut sampai disebuah bilik yang disediakan untuk para VIP dan VVIP , mereka masuk tanpa memikirkan dan memandang satu sama lain.Tanpa Ji Hyo sedari salah seorang VVIPnya itu ialah bossnya KAI ,setelah memandang satu sama lain Ji Hyo terkejut melihat bos nya itu .

Bersambung ....

(Maaf kalau jalan cerita tak best )@

I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)Where stories live. Discover now