Ji ahyo menarik Kai keluar dari bilik ...
Ji Hyo : Kenapa kau bagi tahu omma aku yang kau ni kekasih aku arh ... Dengan nada marah
Kai : Kau ni nak buat apa marah-marah kau tak nak ke dekat aku , aku ni dah la hensem dan kaya pulak tu (sambil membuat muka bangganya)
Ji Hyo :Setakat kaya dan hensem kalau selalu buat aku sakit hati buat apa, baik aku berkasih dengan Luhan, dah la hensem , baik , kaya tak pernah sakit kan hati aku ( sambil menjelingkan mata nya dan menyilangkan tanggannya)
Kai : Eh kau ni apasal pulak sebut nama Luhan ni , ni yang aku tak suka ni , aku tak suka kau rapat-rapat dengan Luhan , aku tak suka srlalu senyum dekat ada , keluar sama2 dengan dia , makan sama-sama dengan dia , maksud aku aku tak suka kau dengan Luhan ...
Ji Hy :(Dengan muka yang blur dengan terkejut) Kau ni dah kenapa , biar lah aku dengan Luhan , kau nak marah apa hal, Luhan kawan aku dari kecik , memang kita orang selalu sama-sama , satu lagi memang aku suka dekat Luhan
Kai :(Dengan muka yang sedikit kawan) Aku ni kau nak letak mana, kau boleh suka aku sorang je (sambil memegang tangan Ji Hyo)
Ji Hyo : Sakit lah , lepas lah tangan aku. Kau apa maksud kau aku nak letak kau dekat mana, kau dengan aku bukannya kape pun, satu lagi aku memang tak suka kau . Kau tak faham ke.
Kai : (Pegang tangan ji hyo dan menguncin kedua tabgan Ji Hyo di dinding) Aku akan pastikan kau akan jatuh cinta dekat aku , AKU AKAN PASTIKAN KAU AKAN JATUH KE TANGAN AKU KAU FAHAMLepas berkata begitu Kai terus pergi meninggal kan Ji Hyo dengan terkejut dengan kata dan perbuatan Kai. Kenapa dengan kai tu kata macam tu aku tak suka dia , aku suka Luhan, tapi sayang Luhan tak tahu yang aku suka dia.
Ketika berada di pantai Kai termenung seorang diri , dirinya selalu memikirkan Ji hyo, dia ingin memiliki wanita... Dia bertekad untuk memliki Ji Hyo dan dia bakal melakukan apa sahaja untuk Ji Hyo ...
Apakah yang akan dilakukan oleh Kai untuk memiki Ji Hyo , adakah Ji Hyo akan bagi tahu Luhan yang dia mencintai dan menyukai Luhan , tunggu episod yang akan datang.
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...