Kau jangan ingat kau akan bahagia semula, rancangan aku masih ada lagi , kau tunggu je la ni baru permulaan " bisik hati Suzy melihat agenda itu
Kai masih lagi memeluk kekasih hatinya Ji Hyo.
Bila dia merasakan dia lama di pelukan Kai , dia melepaskan dirinya. "Kalau betul awak tak bersalah awak kena buktikan pada saya yang awak memang tak bersalah , awak tahu kan saya terlalu sayangkan awak dan tak nak kehilangan awak "
"Saya akan buktikan yang semua yang berlaku ini kesemuanya telah dirancang oleh Suzy , dia nak pisahkan kita dan buat kita berdua merana " kata kai sambil memandang Ji Hyo dengan sayu.
Mereka berdua kini sudah berbaik tapi ada satu yang masih tidak berpuas hati dengan hubungan mereka iaitu tidak lain tidak bukan Suzy.
Di Syarikat
Suzy masuk dalam pejabat tanpa memberi salam "Kai you kena kawen dengan i , i dah mengandungkan anak you ." . "Eh kau jangan nak mengade dan jangan nak menuduh aku , aku dengan kau tak pernah bersama , Kau jangan nak memandai-mandai aku tahu kau ramai jantan tu mesti anak dari jantan-jantan yang kau pernah bersama, Sekarang aku nak kau keluar sebelum aku panggil pengawal. 'Kau kena ingat Kai, Yang hubungan kau takkan lama dengan Song Ji Hyo '
Kau ni kan Suzy tak habis-habis nak hancurkan hubungan aku dengan Ji Hyo, Tapi aku akan pastikan segala perbuatan kau akan terbongkara suatu hari nanti
SKIP
DIHOSPITAL
SUZY : Hello Ji Hyo kau apa khabar.?
JI HYO : Eh cik Suzy , Khabar baik macam mana cik Suzy tahu saya ada di hospital.?
SUZY : Ada menda aku nak bagi tahu kau sekrang ni aku tengan mengandung kan anak Kai , Jadi aku nak kai bertanggugjawab dan kahwin dengan aku kau fahamBerkecai hati mimik mukanya mahu sahaja menanggis setelah mendengar yang Suzy mengandung anak kai lagi tu tapi setelah tu dia kembali tersenyum
Ji Hyo :Aku tak percaya semua ni semua fitnah kau nak hancurkan hubungan aku dengan kai kan, Dah-dah lah suzy Kai dah telifon aku tadi dah cerita yang kemungkinan kau akan datang dekat sini dan membuat cerita pasal anak dalam kandungan kau tu, KAU BALIK LA
SKIP
Suzy berlalu pergi "kau akan tahu nasib kau nanti Ji Hyo berani kau halau aku ye , Aku akan pastikan kau akan mati kalau aku tak dapat Kai, Kau jugak takkan dapat "
DI Cafe Lovely Cake
Kelihatan suzy bersama seorang lelaki duduk di hujung meja tengah berbincang
SUZY :aku nak kau culik dia dan bunuh dia , Tapi sebelum tu aku nak kau seksa dia , Biar dia menderita
???? : Aku akan buat, Kau bagi gambar dan maklumat pasal dia tapi bayaran aku macam mana.?
SUZY :Nanti aku bagi butiran dia pasal duit kau jangan bimbang kejra kau settle duit kau dapat, Asalkan aku tak nak tengok minah tu tak ada lagi atas muka bumi ni lagi faham. 😏😏
???? : Ok faham 👍
SKIP
Ji Hyo menunggu kedatangan kai di luar hospital katanya nak pergi ke tempat yang istimewa, Tapi tanpa dia sedar dia telah di lihat dari jauh oleh 3 orang lelaki yang berpakain hitam dan memakai mask.
Lelaki itu menghampiri ji hyo dan menekup mulut ji hyo dengan kain yang telah diletakkan ubat pelali. Setelah ji hyo pengsan mereka anggkat dan memasuki ji hyo ke dalam van dan terus memecut laju kenderaannya.
Van itu berhenti di sebuah gudang usang yang jauh dari hospital. Lelaki iti mengeluarkan ji hyo dan terus mengikat ji hyo dikerusi.
Situasi Kai
Kai telah menunggu ji hyo selama setengah jam "manakah sayang ni call tak angkat cari dekat bilik appa tak ada kata nak tunggu depan pintu. " Kai masih lagi terus menelifon Ji Hyo tapi maaih tidak terangkat dirinya semakin gelisah kerana ji hyo tak pernah tak anggkat call.
Kai mengambil keputusan untuk menaiki kereta dan melihat ke sisir jalan takut-takut ji hyo tengah berjalan kaki namun gagal tiada bayang-bayang atau susuk tubuh kesayangannya itu.
Dia mengambil telifon lalu menghubungi Luhan
Kai : Luhan ji hyo ada dengan kau tak..?
Luhan : Ji hyo tak ada dengan aku , Kenapa dengan ji hyo..?
Kai :aku syak ji hyo hilang lah, Aku ajak di keluar tadi tapi aku tunggu tak muncul2 call tak anggkat.
Luhan :kau dah cuba cari dalm bilik appa dia.?
Kai :dah tapi tak ada aku risau la takut jadi apa-apa, Takpe aku cuba cari lagi. (Letak telifon)Situasi Ji Hyo
Ji hyo membuka matanya dengan perlahan dan merasa tanggannya sakit dan kepalanya pening, Setelah dia membuka mata , Dia melihat sekelilingnya gelap "Hello ada orang tak, kenapa kau culik aku arh apa yang kau nak "?
Kedengaran tapak kaki semakin menghampiri ji hyo namun dia tidak nampak siapa kah orangnya sebab terlampau gelap, namun tiba-tiba lampu suluh tepat menyala di matanya "Sakit la mata aku ni bodoh " marah ji hyo namun orang itu hanya lah suka.
Ji hyo : siapa kau arh, Apa yang kau nak..?
???? : Aku nak kau terseksa dan MATI (hahahahaha)
Ji Hyo :Apa hal kau nak bunuh aku arh , Apa salah aku..?
???? : Salah kau banyak kau tahu tak, Tapi salah satunya memang aku nak kau mati biar senang hidup aku, Kau ni menyusahkan hidup aku je lah kau tahu tak.
Ji Hyo :aku tak pernah menyusahkan hidup orang, Aku tak kenal kau kalu betul aku ni menyusahkan hidup kau , Kau bagi tahu aku apa yang aku buat sampai menyusahkan hidup kau.
????? : Hahaahaha 😏😏 😏 kau nk tahu sangat kan , Sini aku nak bagi tahu kau sambil memegang pipi ji hyo dengan kuat. KAU DAH RAMPAS KAI DARI AKU, KAU TAHU TAK YANG AKU SAYANG DIA ARH, DAN KAU TAHU TAK YANG PASAL HARI TU TU , AKU YANG PLAN SEBAB NK PUTUSKAN HUBUNGAN KAU DENGAN DIA Hahahahaha
Ji hyo : Ow jadi kau ni Suzy lah , Sanggup kau culik aku lepas tu nak bunuh aku, Jadi kau lah yang plan pasal hari tu , Kau ni memang perempaun murahkan, Tak sedar di..
tak sempat ji hyo nak habiskan ayatnya pipi ditampar oleh Suzy dan pahanya telah ditoreh oleh Suzy.
AAARRRRHHHH sakit lah Suzy kau ni dah gile ke arh 😭😭😭
Hahahahahaha Memang aku gile , Aku gila sebab kau dan Kai , Korang yang buat aku jadi macam ni , Sekrang aku nak kau mampus. Suzy meninggalkan ji hyo yang mengalami kesakitan keseorangan.
NANTIKAN EPISOD YANG AKAN DATANG.
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...