MAAF NI EPISOD AKHIR
2 bulan kemudian Kai telah sembuh daripada kecederaan yang dialaminya.
"Sayang gembira oppa dah sihat sekrang ni boleh la kita keluar lepas tu jalan-jalan kan oppa "
"Boleh untuk sayang oppa ni semua boleh, JOM KITA KAWIN..?? " mencuit pipi ji hyo
Ji hyo terkejut dengan soalan yang terkeluar dari mulut Kai.
"Sayang setuju tak ni "
Ji hyo masih lagi blank (ye lah mongji lah katakan )
"ssaayyyaaannnggg setuju tak jadi isteri oppa " sambil memetik jari didepan muka ji hyo
"Oh mak kau jatuh tergolek" tiba-tiba ji hyo melatah
"Tu lah sayang mengelamun sangat kan , Jadi tak ni kau tak nak oppa cari chagi lain lah " terus berpusing ke arah lain.
"Ala oppa ni jangan la merajuk , Ok sayang terima oppa "
"Betul ni "
"Betul la oppa ingat sayang buat main-main ke "
"Ok kalau macam tu nanti kita beli barang persiapan ok "
Author skip la neh pasal persiapan diorang tu , Korang mesti dah dapat imagination kan macam mana persiapan kawin
"Ala author cerita kan je lah apa yang susah sangat " (Kai dengan ji hyo )
"Kau ni kan kai ala takpe diorang mesti dapat bayangkan lah perkahwinan korang mesti korang cantik dengan hensem "
"Aku nak mengajuk lah macam ni "
"Kau ingat aku nak pujuk korang, Hahahaah "
"Aaauuutttthhhooorrrr" (kai dengan ji hyo)
Ok back to story
1 tahun sudah berlalu perut ji hyo semakin membesar (almaklum lah tengah mengandung anak pertama) dan appa ji hyo sudah sihat dan boleh keluar , Sekarang mereka berada di rumah kai dan ji hyo.
"Oppa panggilkan omma dengan appa sayang dah siapkan minum petang ni "
"Ok sayang oppa panggilkan "
Ji hyo meletekkan makanan petang di atas meja bersama dengan air jus.
"perut sayang omma ni dah semakin besar je, Dah tak lama dah tu nak bersalin "
"tu lah omma ji pun rasa macam tu , Dah tak lama dah nak meletup ni , hahaha" 😄😄😄
Mereka minum dan ketawa bersama-sama di meja dengan minuman petang.
Akhirnya mereka hidup bahagia, Macam cerita lain happy ending
Maaf penamat tak berapa nak banyak dengan tak berapa nak best sebab tak dapat idea dah...
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...