I LOVE YOU MISS SONG JI HYO

513 33 0
                                    

I LOVE YOU MISS SONG JI YO (8)

Ok Ji Hyo , Ji Hyo rehat dulu tandas biar ahjumma Suk yang bersihkan , sebab Ji Hyo dah tolong ahjumma menyapu dan mengemop tandas ini hari ni biar ahjumma yang bersihkan. Ji Hyo hanya menanggukkan sahaja kepalanya menandakan ianya dengar apa yang ahjumma sedang katakana sebentar tadi. Badan Ji Hyo terasa sedikit letih dan bahagian belakangnya sedikit sakit kerana menyapu dan mengemop kawasan yang agak luas. Sedang di asyik duduk dia terfikir siapalah yang agaknya marah aku tadi,kurang ajar sungguh dia marah aku depan orang ramai tak boleh ke bagi nasihat tu senya-senyap sikit ke ape ke , Ji Hyo merasa marah akan hal yang berlaku ketas dirinya sebentar tadi. Dia melihat Ahjumma Suk tengah leka membersih tandas dia pergi ke kafe untuk membeli air,sementara dia beratur untuk membeli air tiba-tiba ada seorang Yeoja telah menumpahkan air kopi ketas baju Ji Hyo. Yeoja yang menumpahkan air keatas baju Ji Hyo hanya melihat dan tidak meminta maaf dengan Ji Hyo kerana yeoja tersebut memang perangai macam tak betul , selalu nak jadi diva boleh dikatakan kesemua staf tak suka dengan perangai dia. "YYAAHH tak reti nak mintak maaf ke , dah lah tumpahkan air , habis baju aku kotor ". Yeoja tadi mendekati Ji Hyo "Perlu ke aku mintak maaf dekat kau , kau tu sape dah lah cleaner je ade hati nak suruh aku mintak maaf , tak sedar diri , lagi pun kau yang salah beratur tak mengikut barisan orang lain beratur lurus kau beratur ke tepi ape hal". Ji hyo hanya menahan kemarahan tangan kanan dan kirinya menjadi penumpuk tetapi dia enahan dirinya kerana dia baru kerja sehari dan memerlukan kerja ini. Yeoja tadi pergi begitu sahaja tanpa meminta maaf kepada Ji Hyo, beberape staf yang kesian dekat Ji Hyo menghampiri Ji Hyo "Awak , awak tak apa-apa ke , awak jangan lah ambil hati sangat dia tu memang macam tu berlagak diva biasa lah anak orang kaya lah katakana , dan bakal menjadi tuning kepada encik Singa syarikat kita ni". Ji Hyo hanya mendengar percakaan antara staf tersebut dan di mencelah "boleh saya tahu nama yeoja tadi tu siapa " , antara staf di situ menjawab "Dialah Suzy anak orang kaya dan bakal menjadi Tunangan Encik Singa kita tu , macam saya cakap tadi". Setelah medengar dan tahu nama siapa yeoja tersebut Ji Hyo meminta diri untuk menukar baju kerjanya kerana basah terkena air kopi.

Dalam hati Ji Hyo "dasar perempuan kaya , aku kaya lah juga dulu tapi tak de lah smpai perangai macam ni , dasar perempuan Singa , ad eke tak mintak maaf langsung padahal dia yang tumpahkan air dekat baju aku IIISSSHHH" Ji Hyo hanya mampu menahan kemarahan didalam hati. Dia menuju ke ahjumma yang sebentar tadi membersihkan tandas , setelah dia tiba ahjumma Suk telah siap membasuh dan duduk dibangku untuk rehat . "YAH Ji Hyo kenapa dengan baju kamu tu kotor sangat tu" . "Oh ahjumma baju ni tertumah air kopi tadi" kata Ji Hyo . "Ape lah cuai sangat awak ni Ji Hyo" ahjumma suk mengajaknya untuk menukar baju. Setelah menukar tanpa dia sedari sudah masuk waktu rehat ahjumma Suk dengan ahjumma serta ahjushi yang lain pergi rehat bersama . Selesai rehat kami kembali bertugas membersih kan kawasan syarikat tersebut , belah petang Ji Hyo diajak oleh ahjumma Suk untuk naik ke tingkat atas dimana tingkat bosnya bekerja , perasaan Ji Hyo berdebar campur marah teringatkan hal pagi tadi .

Bersambung ....

(Maaf kalau jalan cerita tak best )

:2,\"PQ

I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)Where stories live. Discover now