Ji Hyo yang dulu dah tak ada , tu bermain di fikiran Kai , betul ke dia dah berubah, kenapa dia dah berubah jadi macam tu , apa yang dah berlaku. Kai termenung mengenangkan apa yang dah berlaku tanpa menyedari Luhan masuk ke dalam ke dalam bilik mesyuarat. "Encik Kai boleh kita mulakan mesyuarat" Luhan memanggil Kai, tapi Kai langsung tidak diendahkan. "Encik KAI " dengan suara yang sedikit kuat , terkejut Kai selepas Luhan memanggilnya dengan kuat. "IYE ADA APA" tanya Kai dengan muka yang sedikit blur. "Kan kita ada mesyuarat hari ni kan " , "Oh maaf saya terlupa ok jom kita mulakan mesyuarat". Mereka mulakan mesyuarat mata Kai terus memangdang Ji Hyo, dia langsung tidak tekun mendengarkan mesyuarat bahkan hanya memandang Ji Hyo .
Setelah selesai meayuarat Kai dengan Suzy balik ke syarikat diorang. Ji Hyi sedikit tidak terukir senyum tatkala Kai dengan Suzy ingin balik ke syarikatnya. Habis waktu kerja Ji Hyo pulang dengan jalan kaki, tapi tiba-tiba ada sebuah kereta yang menghampirinya lalu membuka sedikit tingkap. Alangkah terkejutnya rupanya Kai.
Kai : Ji hyo masuk dalam kete aku ada hal nak cakap dengan kau..
Ji Hyo : Apasal pulak aku nak kene naik kereta kau, aku tak ada hal nak cakap dengan kau...
Kai : Masuk je la aku ada hal nak cakap dengan kau ni
Ji Hyo : aku cakap tak nak, tak nak lah kau tak faham ke , berambus sekarang.
Kai turun dari kereta terus buka pintu dan masukkan Ji Hyo masuk ke dalam kereta.
Ji Hyo : Apa yang kau nak arh , sampai kau tarik aku masuk dalam kereta.
Kai hanya memandang Ji Hyo dengan muka yang sedikit sedih.
Kai : Kenapa dengan kau sekrang ni , kenapa kau sekrang ni menjadi seorang yang pemarah dah tak senyum macam dulu.
Ji Hyo : arh kau tak payah nak tanya lah sangat aku jadi mcam ni disebabkan kau dengan suzy, kau jadikan aku seorang yang pemarah sebab kau kiss aku , x pernah orang kiss aku kau tahu tak, dengan suzy nye yang selalu pandang rendah dekat aku.
Kai : tersenyum, maknenye aku ni orang yang pertama yang kiss dia (tersenyum)
Ji Hyo :kau dah kenapa tersenyum sorang-sorang , dah berhenti aku nak turun
Kai : tak ada aku cuma suka dengan kata-kata yang kau kata aku orang pertama yang kiss kau , happy aku
Ji Hyo : Apa kau ni kan memang nak kena dengan aku (sambil mencubit bahu Kai) lalu memandang ke luar
Kai :aku akan hantar kau dekat hospital kau nak teman omma dengan appa kau kan.
Ji Hyo : Macam mana kau boleh hospotial ??? keadaan appa aku. macam mana kau tahu..?
Kai : aku tahu lah
Ji Hyo tertanya-tanya macam mana Kai boleh tahu hospital dengan keadaan appanya.Kai berhenti didepan hospital dan menemani Ji Hyo ke ruangan appanya. Ji Hyo sebenarnya tak mahu kai menemaninya tapi dia berkeras untuk teman dia ke bilik appanya.
Masuk ke dalam bilik omma dengan appa nya lalu memeluk ommanya dan lalu bertanya. Omma macam mana dengan keadaan appa , lalu ommanya berkata appa kamu macam biasa lah Ji Hyo. Tapi ommanya terkejut melihat kelibat seoramg lelaki.
Omma : Ji ni sape ji..???
tanpa sempat Ji Hyo menjawab kai terlebih dahulu menjawab
Kai : Saya kekasih Ji Hyo mak cik
Terlopong Ji Hyo mendengar kai kata yang dia ni kekasihnya
Omma : ow ye ke, Ji tak pernah cerita tentang kamu dekat mak cik , jaga anak mak cik elok2, pandai anak omma cari kekasih hensem
Kai hanya menganggukkan, senyuman tak lekang dari mulut kai bila terdengar omma kai kata dia hensem. Ji tarik tangan Kai lalu keluar dari bilik dan berkata ......Nantikan episod seterusnya
YOU ARE READING
I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)
FanfictionAppa Ji Hyo masuk hospital dan tidak sedarkan diri (koma) .Tanpa dia sedari syarikat appa nya telah jatuh muflis (jatuh miskin) dan kesemua hartanya telah dirampas , appanya telah dipindahkan ke wad biasa dari wad VIP sebelumnya , Ji hyo bertekad u...