I LOVE YOU MISS SONG JI HYO

424 22 0
                                    

" Aku mesti kena fikir rancangan lain ni " sambil memundar mandir memikirkan akhirnya dia mendapat idea yang sangat bernas. "Aku tahu apa yang perlu aku buat kau tengok lah Ji Hyo kebahagiaan kau akan berakhir tak lama lagi".

Seperti biasa Kai akan menjemput Ji Hyo di depan hospital dan terus ke pejabat.  Sampai di pejabat Kai dan Ji Hyo seperti biasa akan menaiki lif dan sekali lagi kelibat Suzy menjadi perhatian mereka berdua kerana Suzy juga ada di dalam lif bersama mereka, sekrang hanya mereka bertiga sahaja yang ada di dalam lif tersebut.

Suzy     : Kai , awak pergi tak majlis Mr Luhan (sambil mengedik dekat Kai)

Kai        : Pergi kut (sambil membuat muka benci dan semakin mendekati Ji Hyo)

Suzy     : Kalau awak pergi , awak ambik saya dekat rumah saya ... ( membuat muka cute depan Kai)

Kai         : EEHHH kau ni dah kenapa buat muka macam tu , kau nak pergi pergi lah sendiri aku ada banyak lagi kerja dari pergi ambil kau dekat umah kau tu (Keluar dari Lif)

Kau tunggu je lah Kai sekarang kau boleh jual mahal dengan aku , nanti kau akan  merana sebab kehilangan Ji Hyo (tersenyum sinis)

Di majlis Luhan

"Terima kasih la sebab datang majlis aku ni Ji Hyo" kata Luhan sambil memandang Kai dengan Ji Hyo. (sebelum majlis ,  Ji Hyo terus memujuk kai untuk pergi ke majlis Luhan bersamanya,  tetapi kai tetap menolak namun Ji Hyo terus merajuk dengan kai ,  ye lah sape lah yang nak tengok kesayangan merajuk,  memang la kena ikut kan tak nak bagi merajuk ,  kalau merajuk susah pulak nak pujuk)

Kai dan Ji hyo terus ke meja minum kerana Ji Hyo terasa dahaga begitu juga dengan Kai. 

Ji Hyo   : Oppa duduk sini jap ok ,  sayang nak g tandas jap.
Kai        : Ok jangan pergi lama-lama tau nanti ada orang nak pikat oppa ,  oppa tak tahu 😁😁😁
Ji Hyo    : Oppa jangan nak mengatal ,  sayang nampak oppa mengatal dengan perempuan lain siap lah oppa.

Sejurus Ji Hyo meninggalkan Kai sendirian kelihatan susuk tubuh seorang yeoja yang dikenalinya iaitu Suzy.  "Saya ingatkan awak tak datang ,  datang jugak rupanya ,  hemsem awak hari ni " kata suzy sambil memegang tangan kai
"Eh apa kau ni pegang-pegang tangan aku pulak,  Iissshhhhh " sambil menepis tangan Suzy.

Tanpa melengah Suzy membawa susuk tubuh Kai yang lemah ke sebuah bilik lalu membaringkan tubuh kai ke atas katil. Lalu dia mengambil telifon miliknya dan terus menghantar mesej kepada Ji Hyo
"Kau datang dekat bilik 102 sekarang".

Siapa pulak yang hantar mesej dekat aku ni desis hati Ji Hyo ,  dia tertanya-tanya kenapa suruh pergi ke bilik 102 ,  Ji Hyo melangkah ke bilik nombor 102 dia menekan loceng namun tiada sambutan.  Hatinya merasa seakan-akan mahu memasuki bilik itu ,  dia memutarkan tombol pintu dan terus masuk ke dalam bilik dengan langkah yang perlahan-lahan namun langkahnya terhenti kerana terdapat satu gambaran yang dia sendiri tidak dapat hendak katakan.  Matanya terus berkaca dengan melihat susuk tubuh kesayangannya dengan yeoja lain iaitu Suzy. 

"KAI APA YANG KAU DAH BUAT NI ARH " tubuh Ji Hyo mengigil sambil melihat Kai yang berada di atas katil masih lagi dalam keadaan mamai ,  dia melihat keadaan sekeliling kelihatan Suzy berada disebelahnya dengan tidak mengenakan seutas benang pun di badan.

"Sayang ni bukan macam yang awak fikirkan sayang ,  ni semua perangkap untuk pisahkan kita " sambil bangun dan mahu dekati Ji hyo.
"Jangan dekat dengan aku la ,  mulai sekrang kita putus kau faham,  dan jangan cari aku lagi lepas ni " lalu meninggalkan kai yang masih lagi tidak tahu keadaan sebenar.

"Apa kau dah buat dekat aku aaarrrhhhh " sambil memegang tangan Suzy dengan kemas.   " Mana ada aku buat apa-apa kau yang heret aku masuk dalam bilik ,  kau yang paksa aku "  dengan mata yang berkaca.  

Kai terus meninggalkan Suzy di dalam bilik.  " Padam dengan muka kau dua orang semoga perpisah la engkau " tersenyum sinis sendirian di dalam bilik .....

NAntikan episod yang akan datang ...


I LOVE YOU MISS SONG JI HYO (C)Where stories live. Discover now