4-KK

221 18 19
                                    

Multimedia=Rüya Barutçu
    

    Aslında düşündüğümde annemin yaptığı şeyi fazla abarttım gibi geliyor. Sonuçta kadın bizi yalnız büyüttü yalnızlığından kurtulmak istiyor. Ama yine de beklemezdim böyle birseyi annemden. Anlayışla karşılamaya çalışacağım. Sırf o üzülmesin diye. Yoksa hayatta kabul etmem. Banyodan çıktığımda Tuğçe hâlâ uyuyordu. Onu uyandırmadan giyinip aşağı indim. Ateş de uyuyordu. Annem ise tek başına oturuyordu. Yanına gittim.
-Rüya konuşalım mı?
-Olur bende onun için gelmiştim zaten.
-Bak istemiyosan bu evliliği yapmam.
-Istemiyorum!
    Annem cevabımı duyunca şaşırdı. Beklemiyordu benden böyle bir cevap.Konusmaya devam ettim:
-Ama sen üzülme diye katlanacağım.
-Rüya mecbur değilsin.
-Biliyorum.
  Boynuma sarıldı. Ben ona sarılmadım. Kendimi ondan uzaklaştırıp:
-Şirkete geç kalıyorum. Gitmem gerek. Dedim. Ve hızla evden çıktım.

  Arabama bindim.

   Normalde bu kadar sert bir insan değildim. Ta ki babam bırakıp gidene kadar. O gün bugündür kimseye yaklaşamadım. Herkesten nefret ettim. Kimseye güvenemedim. Ondan yani bu kadar sert oluşum.
------------------------------------------------------

Şirkete girer girmez telefonum çaldı. Arayan annemdi.
-Efendim?
-Serhat Bey bugün bize gelmek istiyormuş. Sizle tanışmak istiyor.
   Bir an duraksadım. Serhat Bey??? Tabi ya annemin sevgilisi.
-Tamam gelsin.
-Çok saol Rüya ço...-
    Telefonu kapatıp asansöre bindim. Büyük gün bugündü. Toplantı. Bir an büyük gün diyince annemin sevgilisinin bize gelmesinden bahsediyorum sandınız bence ama Hayır. Bugün bir ortaklık toplantımız var. Bir sirket bizimle ortak olmak istedi onlarla konuşacağım. Derya geldi:
-Rüya Hanım bugü...-
-Biliyorum Deryaaa.
    Odama çıktım.  Çantamı oraya bırakıp toplantı salonuna geçtim. Masaya oturup beklemeye başladım. Ve müstakbel ortağım içeri girdi. B-bu bu o günkü taştı. Tuğçe ve beni eve bırakan taş. Ayağa kalkıp eteğimi düzelttim. Elimi uzatıp:
-Rüya Barutçu
O da bana elini uzattı ve elimi tuttu:
-Toprak Çalhan tanıştığıma memnun oldum.
-Bende.
   Toplantı başladı. Biz durumunuzu sunduk. Onlar sundu ve olay tatlıya bağlandı. Ortak olduk.
  Toplantıdan çıktığımda telefonum çalıyordu.
-Efendim Tuğçe?
-Kuzum bugün  annenin misafirleri geliyormuş. Gidip sana giyecek birseyler bakalım mı?
-E zaten var benim birsürü kıyafetim.
-Rüya itiraz istemiyorum. Gidiyoruz.
-Tamam Tuğçe. 
------------------------------------------------------

Şirketten biraz erken çıkıp Tuğçe'yi de alıp AVM'ye gittim.
Birsürü mağaza gezdik ama yok Tuğçe Hanım beğenmiyor. En sonunda girdiğimiz mağazadan kıyafetleri alıp çıktık. Ve hazırlanmak üzere eve döndük.

Eve girer girmez odama çıkıp giyinmeye başladık.

Rüya'nın elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüya'nın elbisesi

Sade bişey almıştım. Çünkü az çok süslemeye deymeyecek insanlar olduklarını tahmin ediyordum. Biliyorum saygısızlık ediyorum ama ne yapabilirim ki. Annem evleniyor ve ben süslenemem. Gözlerime mavi tonlarında makyajımi yaptım.Göz kapaklarım göz bebeğimle aynı renk olmuştu. Saçlarımı da dağınık topuz yapıp hazırlığımı sonlandırdım. Tam odadan çıkacakken aklıma birsey geldi. Ayakkabı giymedim. Düşünün yani kafam o kadar dağınık. Hemen lacivert stilettolarimi giydim ve Tuğçe ile beraber aşağı indim. Aşağı indiğimde Nilüfer Abla yine döktürmüştü.  Ateş de gelince misafirleri beklemeye başladık.

Sonunda kapı çaldı. Tam Nilüfer Abla açarken annem onu durdurup kendi açtı kapıyı.  O an karşımda gördüğüm manzara ile şok oldum.

TOPRAK ÇALHAN

Gözlerime inanamiyordum. Ben simdi ortağım ile kardeş mi oluyorum? Allah'ım ben ne günah işledim?
 
Annem misafirleri yemek odasına alırken Toprak hiçte şaşırmışa benzemiyordu. Kesin önceden biliyordu. Yanlarında bir de kız vardı.Acaba Toprak Beyin sevgilisi mi?

Serhat Bey gelip elimi sıktı:
-Merhaba Rüya ben Serhat bu oğlum Toprak. Bu da kızım Çağla.
Ben de ona:
-Memnun oldum efendim. Diyip masaya oturdum.

Toprak'ın Ağzından:
 

Bu Rüya her yerde güzel olmak zorunda mı? Şirkette, evde, barda... Kız heryerde çok tatlı. Hele Bi de gülse şimdiye kadar gülüşünü hiç görmedim. Ama hayal edebiliyorum. O hali de çok güzeldir. Allah'ım ben bu güzellikle nasıl kardeş olurum???
 

 Allah'ım ben bu güzellikle nasıl kardeş olurum??? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Veee yakışıklımız=Toprak Çalhan

Arkadaslar biliyorum bölümler kısa oluyor ama yavaş yavaş uzatacağım. Umarım bu bölümü begenmissinizdir. Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle♥♥♥

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin